Ik vind ;t best knap als je je zonnevlek in iemand weet te krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Totaal geen respect voor mannen........paar uur later zit die zonnevlek bij jou in die klamme dot en kreun je alles bij elkaar
Ik dacht dat je daar Lul mee bedoelde, wat is het danquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ;t best knap als je je zonnevlek in iemand weet te krijgen.
o daar,quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Dat is de zonnevlam. Zonnevlek zit hoger.
Pepperspray is illegaal in NL.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:08 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik dacht dat best veel vrouwen pepperspray of zo'n soort dingen zouden hebben.
Self-Defense jeweetsz
Teeeering, jouw postgeschiedenis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pepperspray is illegaal in NL.
Deodorant in de ogen spuiten werkt even goed... zeker als je er even een aansteker bij houdt
Tsja, dat krijg je al snel met mijn deo-trucjequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Teeeering, jouw postgeschiedenis.
Zo, een ziekenhuis is er niks bij. Ik zeg stuur je tas naar Haiti, kunnen we gelijk met 555 ophoudenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik zal mijn geheim ook maar even onthullen dan
- Portemonnee
- Agenda
- Pen
- Potlood
- Telefoon
- Pleisters
- Jodium
- Pijnstillers
- Huissleutels
- Spiegeltje
- Make-up (niet altijd)
- Zakdoekjes
- Ipod (niet altijd)
- Labello
- Kauwgom
- Paspoort
Volgens mij was dat het wel
extra slipje? Geil !!! maar waaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Lotusss het volgende:
Als ik al een tasje mee heb dan zitten er standaard in:
- portemonnee
- zakdoekjes
- sleutels
- mobiel
- pen
Verder afhankelijk van de situatie (en niet persé alles tegelijk):
- kauwgom en/of smintjes
- tampons
- lippenbalsem/lippenstift
- notitieblokje
- poederdoosje
- tandenborstel/tandpasta
- extra slipje
Het kan weleens voorkomen dat ik ga stappen en dat ik dan bij een vriend of vriendin in die stad blijf crashen (dus op de bank o.i.d.). Dan heb ik altijd tandenborstel/tandpasta en een extra slipje mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Opkloter het volgende:
[..]
extra slipje? Geil !!! maar waarom
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leukste aan zo'n vrouwentas is toch wel om een man er iets in te laten zoeken
Ja, jouw autosleutels bijvoorbeeld als ze weer eens in mijn tas moetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
why? alsof er iets in te vinden is
Mijn vriend is altijd heel lang aan het zoeken en ik grabbel het meestal in 1 keer uit mn tasquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
why? alsof er iets in te vinden is
zeg dat wat over je vriend of over jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend is altijd heel lang aan het zoeken en ik grabbel het meestal in 1 keer uit mn tas
Iedere vrouw heeft binnen no time iets in haar eigen tas te pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zeg dat wat over je vriend of over jou?
Het vrouw weet ook war die hetgene neer gelegd heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft binnen no time iets in haar eigen tas te pakken.
Iedere man is eindeloos aan het grabbelen in de tas van zn vrouw/vriendin
Heb je wel eens in een vrouwentasje gekeken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef Ben. het volgende:
[..]
Het vrouw weet ook war die hetgene neer gelegd heeft.Wij gaan uit verwarring gelijk graaien.
Meisjes horen ook niet met een vrouwentasje rond te lopenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:27 schreef dralion13 het volgende:
en alles op een andere plek leggen, zodat de vrouw het de volgende keer ook niet in 1 keer kan pakken (a)
(en ik heb klasgenoten (meisjes) die ook altijd een uur in hun eigen tas zitten te zoeken)
ja, jullie zijn gwoon een soort lastdierenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Tegan het volgende:
Idd, altijd zeuren dat ik teveel meeneem enzo, maar als we ergens heen gaan is het toch wel handig dat de TomTom ofzo in mijn tas kan he.
tuurlijk niet, dan loop je toch gewoon even sliploosquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:19 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, jullie zijn gwoon een soort lastdieren![]()
]
Ik dacht trouwens dat dat xtra slipje er voor was als er een dikke remspoor in zou zitten
Gadverquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dan loop je toch gewoon even sliploos
vrouwen kunnen helemaal geen remsporen hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:37 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Gadver![]()
Remsporen in je gewone broek, dat is fijn
Oquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:35 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
![]()
vrouwen
![]()
Doe maar eens, rotzooiertquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef styliste het volgende:
In mijn tas zit eh...
Portemonnee, sleutels, telefoon, kauwgom, lippenbalsem, handschoenen en muts in de winter en een pen als t goed is.
Waarom ik nooit iets kan vinden? Nou eh.. Verder ook nog:
Briefjes, bonnetjes, boekjes en foldertjes waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan kom, oude kauwgom, briefjes en bonnetjes die niet meer te lezen zijn en dat soort zooi... Misschien moet ik m eens op gaan ruimen. En vanmiddag hier komen vertellen wat er nog meer in zat
Tenzij vrouwen aan de dunne zijn, of geen Activia hebben gegeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrouwen kunnen helemaal geen remsporen hebben![]()
wij poepen niet en laten geen scheten
tuurlijk niet, wij hebben niet van die gore harige billen waar de stront aan blijft plakken en waardoor dus remsporen ontstaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Tenzij vrouwen aan de dunne zijn, of geen Activia hebben gegetendronken.
Ik weet zeker dat jij in die gore harige billen van uw man knijpt, dus lul niequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet, wij hebben niet van die gore harige billen waar de stront aan blijft plakken en waardoor dus remsporen ontstaan
oh ja, zit ook nog in mijn tas: een opvouwbaar zakje voor als ik ineens boodschappen moet doen en spul dat je handen desinfecteert zonder zeep en water te gebruiken
Wtf, je bent toch geen hond?! Je boodschap in een zakje doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, zit ook nog in mijn tas: een opvouwbaar zakje voor als ik ineens boodschappen moet doen en spul dat je handen desinfecteert zonder zeep en water te gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |