Had je gisteren dan een tentamen ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik schrok me dood. Keek naast me in m'n agenda: donderdag tentamen...blabla Kijk ik bij volgende week. Nee dusVanavond wel een volleybalwedstrijd en dan morgen echt pas tentamen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je gisteren dan een tentamen ofzo?
Ik ookquote:
Ja, maar dan moet de familie een keer opschieten met leuke foto's aanleverenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef Soempie het volgende:
Ga je er ook nog foto's inplakken?
Echt tof die boekenwand!
Ik heb wel geboden op verschillende voetbalshirts, maar ik vrees dat er nog wel verder geboden gaat worden dan ik er voor wil gaan.(www.ebay.nl en dan rechts boven bieden op eredivisie shirts)quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar ieder zo zijn redenen hebben om wel of niet te storten...
Ik heb Evenblij met Anouk zitten kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
Eh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja daar zijn ze goed in bij banken
Dat dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen toen was het stil.
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Waarom hebben ze gekozen voor Kappa kappa gamma als naam? Staan die letters nog ergens voor?
Reken daar maar niet opquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse lettersquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
KKG hebben ze zelf niet voor gekozen, wel gekozen om bij die moederorganisatie te gaan. Wij zijn het kappa eta chapter, maar waarom weet ik ook niet. Ga ik waarschijnlijk de komende zes weken leren in mijn 'new member' periode.
Ik kan er niets over vinden op de website of de Wikiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop ergens wel dat het een diepere betekenis heeft en niet gewoon drie willekeurige Griekse letters
Jawel dat doe ik wel haha want daar is het voor....quote:
Nu nog heel veel boeken kopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de boekenwand
[ afbeelding ]
En hier nog de lijstjes die ik eindelijk heb opgeplakt
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede tip voor mensen die het nog op gaan hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nu nog heel veel boeken kopen![]()
Die lijstjes hebben we op mijn werk ook hangen, we plakten eerst de foto op en dan het lijstje erover heen. Scheelt veel secuur knipwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |