Ik gok van wel. Dat is wel de minst sociale sector waar je terecht kunt komen. Een ICT opleiding kiezen met de bijbehorende stages is echt het domste wat ik ooit gedaan heb. Blij dat ik er vanaf benquote:
Correct inderdaad. Ik doe HBO Informatica. Bezig met me afstudeerproject.quote:
Same here, vreselijke sector. Daarom ook geswitchst, kon het niet meer aan om tussen die mensen te zitten.quote:Op maandag 25 januari 2010 02:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Dat is wel de minst sociale sector waar je terecht kunt komen. Een ICT opleiding kiezen met de bijbehorende stages is echt het domste wat ik ooit gedaan heb. Blij dat ik er vanaf ben
Dan moet je zeker niet de politiek ingaan.quote:en kantoorstagesIk heb een keer een vergadering bijgewoond van ingenieurs, die duurde 4 uur. Ik begreep geen hout van waar het over ging dus ik heb alleen maar voor me uit gestaard terwijl ik naar een monotoon sprekende meneer luisterde die in allerlei als chinees klinkende termen sprak. Ik heb me nog nooit zo hersendood gevoeld als na die 4 uur
![]()
Goede keuze.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:20 schreef lelouch het volgende:
[..]
Correct inderdaad. Ik doe HBO Informatica. Bezig met me afstudeerproject.
Dus ben er hierna ook vanaf. Tijd voor iets anders dan
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Same here, vreselijke sector. Daarom ook geswitchst, kon het niet meer aan om tussen die mensen te zitten.En je hoort er ook nooit bij, ICT-afdelingen in bedrijven staan echt buiten de rest. Heb zelfs een keer een stage gehad op een school waar alle afdelingen op het kerstgala waren en 'mijn' afdeling een avondje ging gamen (inclusief volwassen kerels van 40).
![]()
Gelukkig kende ik wat mensen van andere afdelingen dus zelf alsnog maar gewoon gegaan.
[..]
Dan moet je zeker niet de politiek ingaan.
Dat dus.quote:
Telegram stijl. Fokking irritant. Vind je niet? Ik wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
Had een fijne stage. 300 per maand. Kon op zaterdag nog werken. Werkte 46uur per week dus. Kwam neer op 500 plus studiefinanciering. Ging er dus wel op vooruit. Mooie tijd. Had geen strenge stageplek.
Idd, dergelijke situaties kwamen vaker voor bij ICT-afdelingen, heeft me echt afgeschrokken.quote:
Nee, want ervaring bouw je op gedurende een lange tijd en drie dagen in je leven is helemaal niksquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef Ritmo het volgende:
.....
Praktijkervaring doe je ook wel op met 3 dagen per week.
Medestanders?
Een stage kan nog zo interessant klinken in de theorie, maar toch erg tegenvallen in de praktijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef matthisl het volgende:
Je hebt toch zelf je stage uitgekozen? Bek houden dus.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef matthisl het volgende:
Je hebt toch zelf je stage uitgekozen? Bek houden dus.
Je gaat op gesprek. In dat gesprek vraag je om een rondleiding, je verdiept je in wat ze doen, voor wie en met wie, maar bovenal, je stemt je werkzaamheden en opdracht toch helder af?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:51 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Een stage kan nog zo interessant klinken in de theorie, maar toch erg tegenvallen in de praktijk.
Stel voor om een halve dag thuis te werken. Doel is om je output te verhogen. Laat dit zien en werk toe naar 1 tot anderhalve dag thuis werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:19 schreef Mishu het volgende:
Ik vind stage ook vaak stom. Maarja, tis wel nuttig. Ik moet trouwens 1 HEEL studiejaar 32 uur per week stage lopen
Na me studie ga ik dit toch niet doen. Ik maak het voor de vorm dan maar af maar eigenlijk heb ik er helemaal niks mee, ICT. Stil zitten in een kantoor met 0 communicatie is niks voor mij. Beetje sociaal zou wel gewenst zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:05 schreef _Loki het volgende:
Zeiken dat je dingen moet doen waar je voor studeert en die je na je studie toch moet doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |