Stage

Vooral als het niet leuk is dan duurt het erg lang ja. Heb ook stage maar mijn grootste klacht is wel dat ik heel de dag, op de enige half uur middagpauze die ik heb na, binnenzit en niet fatsoenlijk naar buiten kan kijken. Geen zonlicht. TL verlichting. En asociaal als wat, aangezien er op kantoor weinig gekletst wordt en het vooral heel stil is.
En ik merk dat ik enorm moe word van fulltime achter de computer zitten (voor de hersenen iig, niet de fysieke inspanning

), ik ga regelmatig meteen na het eten naar bed om de volgende dag nog op het laatste moment moe op te staan en weer naar stage te moeten.
Maandag t/m vrijdagavond kan ik 's avonds echt niks doen wat leuk is. Soms probeer ik vrijdags uit te gaan maar meestal is het niet zo'n succes. En dan zaterdags tot 1u uitslapen en de rest van de middag nagaren. En dan 's avonds uit, das dan wel leuk. En zondags is er niks te doen.
En inderdaad, na 3 maanden heb je ook al meer dan genoeg ervaring opgedaan als je fatsoenlijk doorwerkt. Na 3 maanden is er weinig nieuws.
Enigste waar ik het voor doe is om dat kutpapiertje te halen aangezien ik al best ver ben met mn opleiding en geen diplomaloze pauper wil zijn, maar echt leuk vind ik een fulltime kantoorbaan niet en volgens mij ga ik het ook nooit doen.
Ben blij als het weer school is, ik heb in dit half jaar verspilde leven gemerkt dat je echt al je vrije tijd moet gebruiken om leuke dingen te doen

beter dan zo'n stage in zo'n semi geisoleerde gevangenis dat kantoor heet