Aan tafel met een gast op schoot oogde al niet beter.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Beeld waar je ook wat aan hebt? Bewegend, met mensen? Of een armzalig shot van weer een lege bar of hoek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
Johan trekt de stekker eruit en kijk aan, we hebben beeld van de studio. Helaas wordt er weer muziek onder de stream gezet.
Nu een lege bar, eerst liep Marian er nog rond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beeld waar je ook wat aan hebt? Bewegend, met mensen? Of een armzalig shot van weer een lege bar of hoek?
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
Hij is er totaal ongeschikt voor.
Hij mist de charme, mist het inlevingsvermogen, mist het vermogen ad rem te zijn, mist inzet ... een totale misser.
Daar begon ie gisteren toch op een gegeven moment ook over? Zwaktebod op zwaktebod.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Jaap heeft in de kooi een coach gehad die hem heeft getraint voor de enterainment wereld.. maar dan moet je eigenbelang arrogantie en eigendunk van je af zetten.. en dat kannie niet,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Dat doet me trouwens aan Huub denken: hij zou toch ook iets met een talkshow gaan doen? In juli 2008 had hij het al over een pilot die was opgenomen, maar verder heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Absoluut. Aan de andere kant zou het wel leuk en zeker uniek zijn: een talkshowhost die als hij verbaal niet tegen zijn gesprekspartner is opgewassen, overgaat op jij-bakken en zijn gast dan naroept met kreten als "Loop maar weer weg, vuile tyfushoer!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |