Haar spel is mooier dan dat herpes-hoofd jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef erkel het volgende:
Net wat slagenwisselingen gezien op het sportjournaal tussen Henin en Dementieva. Wat een prachttennis speelt die Belgische toch.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Fok een ignore functie had? Waar zit die?
Ik ben dat ge-emmer over Nadal namelijk schijtziek ...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
a) Nou ja, my way or the high way is natuurlijk niet de bedoeling. Er moet altijd ruimte zijn voor meningsverschillen
Maar goed. Is dan weer mijn mening en als je daar moeite mee hebt ga je maar lekker van het forum af
Ik heb hem als winnaar voorspeld. Maar ik zou het niet erg vinden als ik hem hierbij gejinxed hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wimderon, hoe ver denk je dat Rafa het gaat schoppen?
Om welke reden dan wel? Omdat ik voor Rafa ben? Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:46 schreef Szura het volgende:
Misschien kunnen de mods jou eens van het forum afgooien
Een stukje stof over het gratenpakhuis heen en een masterclass visagie + photoshop bedoel jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja hoorVoor elke kutfoto is er een mooie te vinden, maar dat geldt voor iedereen ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Degene die de eerste geile foto van Henin weet te plaatsen krijgt een eervolle vermelding
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een stukje stof over het gratenpakhuis heen en een masterclass visagie + photoshop bedoel je
Not even half-wood ...quote:
Het wordt Ana.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Guglilminpietro het volgende:
bagda - ferrer hopelijk straks om 01.00u op ES?
Iemand moet die dudes bij ES eens ontslaan want verstand van tennis hebben ze blijkbaar nietquote:
Laten we er maar vanuit gaan dat ze voor looks deze partij uitzendenquote:
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat ze voor looks deze partij uitzenden
Maar kom op zeg, wie verzint die uitzendingen steeds
Kijk als je Henin - Dementieva uitzendt, no problemo, dat is in potentie een mooie partij (was het dus blijkbaar ook).quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....
En toch, dat ze vrouwentennis af en toe uitzenden, okey. Maar ik heb het idee dat er meer dames- als herentennis word uitgezonden. Of zijn die uitzendingen bij de mannen allemaal tussen 3 en 7 's nachts
thx!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. http://www.fromsport.com/c-4.html
Zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:37 schreef Guglilminpietro het volgende:
behoorlijk niveau al bij onze cypriotische vriend en ferrer
ik zou die chat uitzetten, helpt bij mij althansquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker![]()
Je moet wel niet al te veel andere dingen op internet doen want dan gaat die stream de hele tijd bufferen. Of is dat alleen bij mij
Ana is ondertussen los, van 1-4 naar 4-4
thx, zo kom ik de nacht wel doorquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:46 schreef Szura het volgende:
Die had ik al uitgezet![]()
Break Dulko *6-5
Hopelijk een tweesetter daar zodat ze naar de heren kunnen
http://atdhe.net/9876/watch-australian-open-baghdatis-vs-ferrer
Deze is er ook nog trouwens, betere beeldkwaliteit en commentaar erbij
Kan de gedachte om met een vrouwenpartij te beginnen wel begrijpen. Die is normaalgesproken sneller afgelopen dan de mannenpartijen en dan kun je van daaruit kijken waar je naar toe gaat. Maar juist dat laatste vind ik tegenvallen bij ES dit toernooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....
En toch, dat ze vrouwentennis af en toe uitzenden, okey. Maar ik heb het idee dat er meer dames- als herentennis word uitgezonden. Of zijn die uitzendingen bij de mannen allemaal tussen 3 en 7 's nachts
Nee, maar van Chiu gaat hij toch niet verliezen lijkt me. Nu een break voor in de tweede.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:19 schreef Szura het volgende:
Djeez hoe vaak verneukt Ana die opgooi zeg![]()
Overigens heeft Djokovic alweer een aantal breakpoints overleefd in z'n 2 servicegames. Die staat niet best te spelen lijkt me![]()
Tweede set wordt bepaaldt door breakpoint conversion rate: 2/3 > 0/6. Gaat moeizaam als zware diarree, inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:36 schreef Szura het volgende:
Weer BP's die Chiu niet benut, 3e game op rij
Die wijvenpartij is bijna alleen maar gefaal over een weer
Nog minstens twee meer, volgende ook niet benut. Hoewel hij daar weinig aan kon doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:07 schreef Szura het volgende:
Jezus Chiudinelli hoeveel breakkansen wil je krijgen man
Nu weer een 0-40 niet benut
Davydenko is voor mij zeker een kanshebber maar hij heeft nog nooit een GS-finale gespeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een dweil die Djoko. Is er eigenlijk 1 absolute topfavoriet?!? Nadal maakt de beste indruk
tot nu toe met als outsidser Davydenko.
Tis ook nog vroeg....
Tja das al de hele wedstrijd zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:49 schreef wimderon het volgende:
Ivanovic gooit de opgooi bijna de baan uit en slaat de service gewoon
Is behandeld aan z'n kleine teen en al aan z'n derde paar schoenen toe. Ditmaal zelfs van nike naar adidas geswitchedquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Almagro bijna met een kopie van zn pot tegen Malisse, 64 62 36 46 64
Llodra is weer eens kapot denk ik. 2-0 in sets, maar inmiddels 2-2 met 10 punten in de laatste 8 games
Hup Baggy
Relatief onervaren Chiudinelli......quote:Djokovic in vier sets langs Zwitser
Uitgegeven: 21 januari 2010 06:59
Laatst gewijzigd: 21 januari 2010 06:59
MELBOURNE - De Servische tennisser Novak Djokovic had woensdag vier sets nodig om de relatief onervaren Zwitser Marco Chiudinelli te verslaan en zich zo te plaatsen voor de derde ronde van de Australian Open.
Waar komt het vandaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:17 schreef XL het volgende:
[..]
Relatief onervaren Chiudinelli......
Relatief onervaren ten op zichte van Fabrice Santoro ofzo? Chiudinelli is al 10 jaar prof tennisser. Wat is Nederlandse tennisverslaggeving toch dramatisch slecht.... ook dat suggestieve Zwitser in de kop..... Je hebt toch gewoon plaatsvervangende schaamte voor zo'n journalist als je dat leest?
Misschien dat hij GS ervaring bedoelde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:17 schreef XL het volgende:
Relatief onervaren Chiudinelli......
Relatief onervaren ten op zichte van Fabrice Santoro ofzo? Chiudinelli is al 10 jaar prof tennisser. Wat is Nederlandse tennisverslaggeving toch dramatisch slecht.... ook dat suggestieve Zwitser in de kop..... Je hebt toch gewoon plaatsvervangende schaamte voor zo'n journalist als je dat leest?
Het is wat je genieten noemt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Stukjekaas het volgende:
Venus en Serena beiden doorGelukkig zullen ze elkaar pas in de halve finale ontmoeten, dus kan ik nog even van beide speelsters genieten
Ik denk dat hij bedoelt dat hij honger krijgt als ze spelen.quote:
APK, wie zijn je soldaten dit toernooi?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef APK het volgende:
tvp
A hot mama die Venus!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef kevin_ het volgende:
Dit is toch nep.
http://deadspin.com/5452285/did-venus-go-commando/gallery/
Zelfs als de foto echt is, kan ze nog best een string aanhebben die je niet ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef kevin_ het volgende:
Dit is toch nep.
Dat wordt ook uitgelegd. Bij elke foto staat een stukje tekst. Bij de laatste foto geven ze dus aan dat ze waarschijnlijk een bodypak ofzo aan heeft die een stringetje heeft, waardoor der billetjes te zien zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zelfs als de foto echt is, kan ze nog best een string aanhebben die je niet ziet.
Oh, dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat wordt ook uitgelegd. Bij elke foto staat een stukje tekst. Bij de laatste foto geven ze dus aan dat ze waarschijnlijk een bodypak ofzo aan heeft die een stringetje heeft, waardoor der billetjes te zien zijn.![]()
![]()
Over dit staat heel toevallig sinds gister een column op FOK!sportquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:28 schreef BramKVO het volgende:
Het gebash op Henin vind ik beetje flauw, al speelt (voor de NL'ers toch) het feit dat ze (Franstalige) Belgische is wel mee waarschijnlijk. Verder gaat het toch gewoon om tenniskwaliteiten en niet om de looks ?
En als we het over looks hebben, is Ivanovic toch écht wel héél lekker, in tegenstelling tot wat sommigen in het vorige topic zeiden.
En Kim is met enkele jaartjes ouder en rijper te worden ook knapper geworden, vind ik.
Ik heb alleen Murray, zie niet echt een favoriet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
APK, wie zijn je soldaten dit toernooi?![]()
Meeste toppers blijven over. Beloofd veel voor de kwartfinales.
![]()
![]()
Geen string dus. Maar wel een heerlijk kontje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef kevin_ het volgende:
Dit is toch nep.
Nu zie ik het pasquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Geen string dus. Maar wel een heerlijk kontje.![]()
http://www.marca.com/albu(...)stralia/index_6.html
Verloren met 4-6 6-3 4-6.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:49 schreef franklop het volgende:
Hoe is het met norman afgelopen eigenlijk?
heeft vannacht gespeeld en gewonnen, moet in de nacht van vrijdag op zaterdag pas weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt Haas niet of wat? Las zoiets in XL topic.
Iedereen heeft het toch zwaar vanaf de kwartfinales als de 8 topspelers overblijven? Denk niet dat Murray het makkelijker krijgt. Of dat Davy, Djoko, Rafa, Delpo (8ste finales tegen Cilic) het makkelijker krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef leonnoel het volgende:
Federer ijzersterk vandaag zeg, maar holy smoke, wat zit die in een zwaar kwart. Wordt nog geen formaliteitje om een van z'n meest indrukwekkende records (22 gs op rij halve finale of beter) verder uit te breiden dunkt mij zo. Na ronde 3 (alle respect voor Montanes, maar ik acht de kans groter dat Christof Rochusvanaf nu de komende 18 grandslams wint + olympisch goud in London , dan dat Montanes Federer gaat verslaan) een paar flinke beren op de weg. Ronde 4 waarschijnlijk Baghdatis (in bloedvorm,gevaar voor iedereen). Dan kwart tegen Davydenko...Als die zo blijft spelen, dan moet Federer ook echt op z'n ouderwetse top zijn om zelfs maar kans te maken. Halve tegen Djoko, zou dan weer een onverwachts eitje kunnen worden verwacht ik. Finale Murray of Nadal, ook geen materiaal dat je even 3x bagelt ofzo.
Nou ja, als hij dit allemaal weet te overwinnen dan bereikt mijn repect voor deze man nog astronomischer hoogten dan nu al het geval is. Dat grandslam record is gewoon niet gezond meer natuurlijk.
Verwachting: Murray wint het toernooitje.
Djoko krijgt pas weerstand tegen Tsonga, die zo wisselvallig is ik-weet-niet-wat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:49 schreef Szura het volgende:
Als Djokovic de halve finale wil halen moet ie toch echt beter gaan spelen
Eensch, sowieso weinig appeltje-eitjes in de later stadia van gs's natuurlijk. Toch had ie liever geruild met Djokovic plaats in het schema lijkt me. Nadal tegen Murray in kwart is natuurlijk ook niet fijn. De groep reele kanshebbers is gewoon voor het eerst in jaren bij een gs meer dan 3 a 4 en dat maakt het alleen maar mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toch zwaar vanaf de kwartfinales als de 8 topspelers overblijven? Denk niet dat Murray het makkelijker krijgt. Of dat Davy, Djoko, Rafa, Delpo (8ste finales tegen Cilic) het makkelijker krijgen.
En hij heeft de mix nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Schrale troost: backstabber Moody heeft ook verloren.
Als dat het geval is, dan denk ik dat dit mijn verwachtingen zijn:quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef Norrage het volgende:
Straks hebben we kwartfinales Fed - Davydenko, Murray - Nadal en Roddick - Delpo...![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Roddick best wel is kan gaan verliezen van Gonzalez.
Dat, en het valt mij op hoeveel dubbele fouten er in het vrouwenspel worden gemaakt en hoe weinig spelers in het vrouwentennis een wedstrijd op eigen kracht kunnen afmaken. Gisteren ook weer, Ivanovich kon nog gemakkelijk 3 games terugkomen van 1-5 naar 4-5 in de derde setquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:56 schreef iPat het volgende:
Het valt me op dat de vrouwelijke wereldtoppers, niet eens fatsoenlijk de bal kunnen opgooien voor de opslag
Wat is het toch ook een held hèquote:
nu.nlquote:
Zal wel de avondsessie worden op zaterdag. Paupertje Lleyton zit standaard in die sessie, waar hij ook zit in de draw, en van de zaterdag wordt dan super-saturday gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een held hè!
Baggy
Wanneer is de verwachting dat Baggy opnieuw moet spelen (vrijdag op zaterdag)?
Nee als je belt en je hoort met Geert Wilders schrik je niet wou je zeggenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Even geheel terzijde ....
Dirk Scheringa in het belteam van de tv-actie voor Haiti. Als er idd iemand is die goed is met geld en belteams ...
Ontopic: Tsonga en Monfils vooralsnog ook zonder problemen door het toernooi. Kunnen beide nog wel voor een verrassing zorgen gok ik
Kohlschreiber - Nadal en Wawrinka - Cilic lijken op voorhand de enige potjes die wel eens interessant kunnen worden. Beide partijen echter een stuk verderop in het schema dan de eerste wedsrijden ..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee als je belt en je hoort met Geert Wilders schrik je niet wou je zeggen
Is er vanavond nog een wedstrijd waarvoor het de moeite waard is om op te blijven?
Nee. 2 vrouwenpartijen alleen om 01.00. Sowieso geen boeiend programma vandaag imo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef senswal het volgende:
[..]
Nee als je belt en je hoort met Geert Wilders schrik je niet wou je zeggen
Is er vanavond nog een wedstrijd waarvoor het de moeite waard is om op te blijven?
Kohlschreiber - Nadal noem ik toch wel enigszins boeiend hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. 2 vrouwenpartijen alleen om 01.00. Sowieso geen boeiend programma vandaag imo.
-knip-
Hahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef wimderon het volgende:
http://www.tauntr.com/content/venus-williams-make-it-clap
Ik ging even stuk![]()
Inderdaad, waarom dragen die ballenjongens roze?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef wimderon het volgende:
http://www.tauntr.com/content/venus-williams-make-it-clap
Ik ging even stuk![]()
Thxquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal wel de avondsessie worden op zaterdag. Paupertje Lleyton zit standaard in die sessie, waar hij ook zit in de draw, en van de zaterdag wordt dan super-saturday gemaakt.
Inderdaad, for old time's sakequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Baghdatis-Hewitt, die moet gewoon om middernacht beginnen local time imo.
Oke thanks.quote:
Davydenko zegt zelf ook al dat ie dat gewoon niet kan. Toch lijkt het nu het moment dat ie het moet doen, in de vorm van z'n levenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:40 schreef Marcoss het volgende:
Bij Davydenko is het vooral de vraag of hij tegen Federer ook 5 sets lang het niveau kan halen om hem te verslaan. Maar dat gaat lastig zat worden inderdaad.
Ik kijk al uit naar de backhandrally's.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef Bramaldo11 het volgende:
Lopez - Roddick wordt denk ik genieten
Mooi ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:03 schreef Guglilminpietro het volgende:
Safina gaat ook hard en is al bijna klaar...
des te eerder roddick - lopez !!!!
Zou het dan toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:12 schreef Szura het volgende:
57 minuutjes Safina
Is weleens anders geweest
Howww Nederland spreekt nog een woordje meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:14 schreef Szura het volgende:
WTF ik zie nu dat er een gast van de Antillen staat te dubbelen tegen Granollers/Robredo(8) en hij heeft de eerste set gewonnen.
Nog nooit van die gast gehoord
?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:01 schreef Szura het volgende:
Godverdomme, gaan ze naar Henin![]()
Amateurs
Me too.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:09 schreef Boe-man het volgende:
[..]
?
Hier op Eurosport is gewoon Roddick - Lopez
Als de set af is gaan ze naar Henin.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:09 schreef Boe-man het volgende:
[..]
?
Hier op Eurosport is gewoon Roddick - Lopez
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Als de set af is gaan ze naar Henin.
Lopez
hij wintquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:14 schreef Szura het volgende:
WTF ik zie nu dat er een gast van de Antillen staat te dubbelen tegen Granollers/Robredo(8) en hij heeft de eerste set gewonnen.
Nog nooit van die gast gehoord
haha ja ook al geprobeerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:38 schreef Szura het volgende:
Fuck unibet, ik heb geen zin om te wedden op Roddick/Lopez ik wil gewoon een stream
Want jij ziet liever Godzilla doorgaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:42 schreef Szura het volgende:
Kleybanova wat een kans.
Ik zie die Henin wel weer terugkomen zoals altijd, irritant is dat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:42 schreef Tim86 het volgende:
Henin gaat toch geen set verliezen van zeekoe
Ik vind die Belgen wel weer verwend genoeg ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want jij ziet liever Godzilla doorgaan?
Deze doet het nu, maar vaak wordt je er op ten duur vanaf gekickt met justin.tv.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:38 schreef Szura het volgende:
Fuck unibet, ik heb geen zin om te wedden op Roddick/Lopez ik wil gewoon een stream
deze ronde skip ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind die Belgen wel weer verwend genoeg ja.
1-0 Kleybanova
Ga je nog meedoen aan de Intel game? Je hebt de koppositie he
quote:
Gonzalez stond nog met 1-3 voor zag ik op het beginquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:56 schreef Guglilminpietro het volgende:
korolev wint 1e set trouwens van gonzalez
Eerste set speelde Kleybanova heel solide en Henin echt matig. 6-3 dan ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
Oke, dat vroeg ik me ook wel af: Is die tegenstandster zo goed of speelt Henin een stuk minder dan tegen Dementieva.
En ik het maar zo onzin vinden dat ze iedere wedstrijd weer aangeven hoe dat systeem werkt bij de toss. Misschien wel handig dus, krijgen ze het zelf ook nog een keer meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:58 schreef Szura het volgende:
Die vrouwelijke umpire weet echt niet hoe het challengen werkt ofzo
Kleybanova had de bal al gespeeld en vroeg toen nog een challenge aan. De vorige partij die ik zag van deze umpire deed was dat ook al zo'n gezeik.![]()
Ook nu weer een 0-30 maar toch de holdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:15 schreef Bramaldo11 het volgende:
Idd, Lopez gaat pas eerste services presenteren als ie op 0-40 staat
En dat zelfs met een re-break,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 04:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar Henin zal wel winnen, het had in 2 sets moeten gebeuren. Zoals meestal bij zo'n partijen...
*2-0 Henin, ik zeg een 6-2 nu
Die was dan weer niet ingecalculeerdquote:
Ze mist alleen haar whereaboutsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:33 schreef Szura het volgende:
Geniaal punt van Roddick
GSM Wickmayer6-3.
Ik vind haar wel iets hebben![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:36 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ze mist alleen haar whereabouts
Neu, omdat ze er allebei dit keer wél wat van bakken op een GSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
Want? Je zit zelf in Australië?
Pfff, om die straks nog te kijken
Awwwh, geen bijltjesdag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:12 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ja en weer had ie ongelijk. Als de bal terug stuitert mag je over het net heen met je racket.
Gonzalez wint, niceeeeeeeeeeeeee.
Kohli - Nadal wellicht dan nog bezigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:22 schreef Bramaldo11 het volgende:
Veel plezier nog bij Isner - Monfils en Murray - Serra.
Ik hoop dat er in de avond nog een mooie partij is, rond elven ben ik wel weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |