Haar spel is mooier dan dat herpes-hoofd jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef erkel het volgende:
Net wat slagenwisselingen gezien op het sportjournaal tussen Henin en Dementieva. Wat een prachttennis speelt die Belgische toch.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Fok een ignore functie had? Waar zit die?
Ik ben dat ge-emmer over Nadal namelijk schijtziek ...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
a) Nou ja, my way or the high way is natuurlijk niet de bedoeling. Er moet altijd ruimte zijn voor meningsverschillen
Maar goed. Is dan weer mijn mening en als je daar moeite mee hebt ga je maar lekker van het forum af
Ik heb hem als winnaar voorspeld. Maar ik zou het niet erg vinden als ik hem hierbij gejinxed hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wimderon, hoe ver denk je dat Rafa het gaat schoppen?
Om welke reden dan wel? Omdat ik voor Rafa ben? Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:46 schreef Szura het volgende:
Misschien kunnen de mods jou eens van het forum afgooien
Een stukje stof over het gratenpakhuis heen en een masterclass visagie + photoshop bedoel jequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja hoorVoor elke kutfoto is er een mooie te vinden, maar dat geldt voor iedereen ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Degene die de eerste geile foto van Henin weet te plaatsen krijgt een eervolle vermelding
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een stukje stof over het gratenpakhuis heen en een masterclass visagie + photoshop bedoel je
Not even half-wood ...quote:
Het wordt Ana.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Guglilminpietro het volgende:
bagda - ferrer hopelijk straks om 01.00u op ES?
Iemand moet die dudes bij ES eens ontslaan want verstand van tennis hebben ze blijkbaar nietquote:
Laten we er maar vanuit gaan dat ze voor looks deze partij uitzendenquote:
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat ze voor looks deze partij uitzenden
Maar kom op zeg, wie verzint die uitzendingen steeds
Kijk als je Henin - Dementieva uitzendt, no problemo, dat is in potentie een mooie partij (was het dus blijkbaar ook).quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....
En toch, dat ze vrouwentennis af en toe uitzenden, okey. Maar ik heb het idee dat er meer dames- als herentennis word uitgezonden. Of zijn die uitzendingen bij de mannen allemaal tussen 3 en 7 's nachts
thx!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Jawel. http://www.fromsport.com/c-4.html
Zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:37 schreef Guglilminpietro het volgende:
behoorlijk niveau al bij onze cypriotische vriend en ferrer
ik zou die chat uitzetten, helpt bij mij althansquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker![]()
Je moet wel niet al te veel andere dingen op internet doen want dan gaat die stream de hele tijd bufferen. Of is dat alleen bij mij
Ana is ondertussen los, van 1-4 naar 4-4
thx, zo kom ik de nacht wel doorquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:46 schreef Szura het volgende:
Die had ik al uitgezet![]()
Break Dulko *6-5
Hopelijk een tweesetter daar zodat ze naar de heren kunnen
http://atdhe.net/9876/watch-australian-open-baghdatis-vs-ferrer
Deze is er ook nog trouwens, betere beeldkwaliteit en commentaar erbij
Kan de gedachte om met een vrouwenpartij te beginnen wel begrijpen. Die is normaalgesproken sneller afgelopen dan de mannenpartijen en dan kun je van daaruit kijken waar je naar toe gaat. Maar juist dat laatste vind ik tegenvallen bij ES dit toernooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar ja. mocht je naar ons luisteren dan ben je continue herenpartijen aan het uitzenden en daarmee maak je dan weer het vrouwentennis kapot omdat dat marketingtechnisch niet te verkopen valt ....
En toch, dat ze vrouwentennis af en toe uitzenden, okey. Maar ik heb het idee dat er meer dames- als herentennis word uitgezonden. Of zijn die uitzendingen bij de mannen allemaal tussen 3 en 7 's nachts
Nee, maar van Chiu gaat hij toch niet verliezen lijkt me. Nu een break voor in de tweede.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:19 schreef Szura het volgende:
Djeez hoe vaak verneukt Ana die opgooi zeg![]()
Overigens heeft Djokovic alweer een aantal breakpoints overleefd in z'n 2 servicegames. Die staat niet best te spelen lijkt me![]()
Tweede set wordt bepaaldt door breakpoint conversion rate: 2/3 > 0/6. Gaat moeizaam als zware diarree, inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:36 schreef Szura het volgende:
Weer BP's die Chiu niet benut, 3e game op rij
Die wijvenpartij is bijna alleen maar gefaal over een weer
Nog minstens twee meer, volgende ook niet benut. Hoewel hij daar weinig aan kon doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:07 schreef Szura het volgende:
Jezus Chiudinelli hoeveel breakkansen wil je krijgen man
Nu weer een 0-40 niet benut
Davydenko is voor mij zeker een kanshebber maar hij heeft nog nooit een GS-finale gespeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:10 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een dweil die Djoko. Is er eigenlijk 1 absolute topfavoriet?!? Nadal maakt de beste indruk
tot nu toe met als outsidser Davydenko.
Tis ook nog vroeg....
Tja das al de hele wedstrijd zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 03:49 schreef wimderon het volgende:
Ivanovic gooit de opgooi bijna de baan uit en slaat de service gewoon
Is behandeld aan z'n kleine teen en al aan z'n derde paar schoenen toe. Ditmaal zelfs van nike naar adidas geswitchedquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Almagro bijna met een kopie van zn pot tegen Malisse, 64 62 36 46 64
Llodra is weer eens kapot denk ik. 2-0 in sets, maar inmiddels 2-2 met 10 punten in de laatste 8 games
Hup Baggy
Relatief onervaren Chiudinelli......quote:Djokovic in vier sets langs Zwitser
Uitgegeven: 21 januari 2010 06:59
Laatst gewijzigd: 21 januari 2010 06:59
MELBOURNE - De Servische tennisser Novak Djokovic had woensdag vier sets nodig om de relatief onervaren Zwitser Marco Chiudinelli te verslaan en zich zo te plaatsen voor de derde ronde van de Australian Open.
Waar komt het vandaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:17 schreef XL het volgende:
[..]
Relatief onervaren Chiudinelli......
Relatief onervaren ten op zichte van Fabrice Santoro ofzo? Chiudinelli is al 10 jaar prof tennisser. Wat is Nederlandse tennisverslaggeving toch dramatisch slecht.... ook dat suggestieve Zwitser in de kop..... Je hebt toch gewoon plaatsvervangende schaamte voor zo'n journalist als je dat leest?
Misschien dat hij GS ervaring bedoelde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:17 schreef XL het volgende:
Relatief onervaren Chiudinelli......
Relatief onervaren ten op zichte van Fabrice Santoro ofzo? Chiudinelli is al 10 jaar prof tennisser. Wat is Nederlandse tennisverslaggeving toch dramatisch slecht.... ook dat suggestieve Zwitser in de kop..... Je hebt toch gewoon plaatsvervangende schaamte voor zo'n journalist als je dat leest?
Het is wat je genieten noemt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Stukjekaas het volgende:
Venus en Serena beiden doorGelukkig zullen ze elkaar pas in de halve finale ontmoeten, dus kan ik nog even van beide speelsters genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |