Als ik mag kiezen welke doos ik op schoot krijg weet ik het wel ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Anders had ie mij op schoot gehad. Dus dat moet lukken. wat weegt zo'n doos nou. Ik weeg 55 kg, dus dat wordt appeltje eitje
In ruil voor een King of Skin altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer mag ik langskomen!!!!?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke doos ik op schoot krijg weet ik het wel ...
Die las ik nog net voor het naar bed gaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen welke doos ik op schoot krijg weet ik het wel ...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga trouwens afk. Mijnman even onder handen nemen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ruil voor een King of Skin altijd
Gelukkig houd niet iedereen van hetzelfde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
...ben ik nou één van de weinigen die dat Jikefet gebeuren helemaal geen reet aan vindt
, sterker nog ik schakel onmiddelijk naar een andere zender toe....ik heb er de pest aan
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben de enige die enthousiast is en langs wil komen en dan moet ik er nog voor betalen ook!?
Hoi, mag ik je poesje zien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ho es ff...
Ik heb ook 2 nieuwe poessies en niemand wil ze komen zien![]()
Ik heb echt haske lekkere koffie heur
Ik ga persoonlijk helemaal over mijn nek heen als ik ze ziequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig houd niet iedereen van hetzelfde.
Ik vond het toen al geniaal en ik mag er nog steeds graag naar kijken. ::
tsssssssssssssssssssss....quote:
In ieder geval nog meer aantekeningen als tekeningetjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb 2 pagina's met wiskunde formules, en 1 pagina volgekrabbeld met tekeningetjes
das niet goed geloof ik
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb 2 pagina's met wiskunde formules, en 1 pagina volgekrabbeld met tekeningetjes
das niet goed geloof ik
Als die tekeningen niets te maken hebben met de formules dan is dat niet helemaal goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
das niet goed geloof ik
he ik ben bij de les gebleven hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Als die tekeningen niets te maken hebben met de formules dan is dat niet helemaal goed![]()
en daarom(alleen maar opvoedkundig hoor
)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he ik ben bij de les gebleven hoor
nou en, zolang ik maar slaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Lichamelijk ja....blijkbaar zat je met je hoofd 1/3 van de les bij tekenles
Weet je zeker dat je alle stof die besproken is tijdens die les op papier hebt staan....het is namelijk wel makkelijk als je wilt slagen dat je alle lesstof hebtquote:
Jullie kenden hem persoonlijk? Of ook alleen via de radio?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Pagan het volgende:
Vanavond DVDtje opgezet. Kijk ik daarna even het nieuws op Nu, staat daar dat onze goede vriend Arjen is overleden. We zijn kapot, 37 is veels te jong.
Die Huizinga is een slimmerd hoor, hoge functie bij defensie ook. Slimmer dan van Gelder in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rbroken__.html?p=3,1
Judoka Mark Huizinga 142 punten bij de IQ test en record verbroken
Kluun tweede.
Verrassend
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Pagan het volgende:
Vanavond DVDtje opgezet. Kijk ik daarna even het nieuws op Nu, staat daar dat onze goede vriend Arjen is overleden. We zijn kapot, 37 is veels te jong.
de leraar vertelde dat er een deel multiple choice is, en dat de lesstof 40% moeilijker is dan het examenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alle stof die besproken is tijdens die les op papier hebt staan....het is namelijk wel makkelijk als je wilt slagen dat je alle lesstof hebt
Persoonlijk, hij en zijn co-presentator Bob Ruche zijn goede vrienden van ons.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie kenden hem persoonlijk? Of ook alleen via de radio?
Bizar inderdaad, zo verschrikkelijk onverwacht en veel te jong.
Damn, da's goed klote dan. Veel sterkte toegewenst dan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Persoonlijk, hij en zijn co-presentator Bob Ruche zijn goede vrienden van ons.
* Pagan gaat herinneringen ophalen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:16 schreef Pagan het volgende:
Sterkte voor jullie beiden enquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zit hier te shaken, net het nieuws dat één van mijn dierbaarste vrienden is overleden. Ik weet het even niet meer, hij was verdomme pas 37 en had nog zoveel plannen. Nu nooit meer een concertje samen, nooit meer ach toe nog één wijntje enz.
Walgelijk...quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zit hier te shaken, net het nieuws dat één van mijn dierbaarste vrienden is overleden. Ik weet het even niet meer, hij was verdomme pas 37 en had nog zoveel plannen. Nu nooit meer een concertje samen, nooit meer ach toe nog één wijntje enz.
Kijk maar uit; voor je het weet kom ik naar Frieslandquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik duik er in![]()
En Elies....jij altijd
sterkte ermeequote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ruil voor een King of Skin altijd
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik duik er in![]()
En Elies....jij altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |