dan mij XDquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Zo triest is dat. Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010. Mensen die lager dan 120 halen zijn gewoon dom. Stelletje stommelingen.
Ik ga denk ik maar naar BNN schrijven dat ik een certificaat wil zodat ik anderen gewoon kan bewijzen dat ik slimmer dan hen ben. Dat zou heel veel schelen in discussie's.
Klacht: Mensen die dommer dan mij zijn.
En als je nu wat beter in de Nederlandse taal was, zou je score nog hoger zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Zo triest is dat. Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010. Mensen die lager dan 120 halen zijn gewoon dom. Stelletje stommelingen.
Ik ga denk ik maar naar BNN schrijven dat ik een certificaat wil zodat ik anderen gewoon kan bewijzen dat ik slimmer dan hen ben. Dat zou heel veel schelen in discussie's.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Twizu het volgende:
Wat is IQ nou weer? Kun je dat bij de patatzaak halen?
Dat zie ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
ik ahd op mijn cito score een iq van 529 maar ik heb de bnn test niet gedaan
529 is toch eerder aan de lage kant?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef netflanders het volgende:
ik ahd op mijn cito score een iq van 529 maar ik heb de bnn test niet gedaan
nee hoor gwn enahoogste vmboquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
529 is toch eerder aan de lage kant?
Was jij geen rekkenvuller ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |