Sorryquote:
Wat vervuil je mn topic dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
ik woon nijmegen maar heb niet zon ding
Ben jij dat in het filmpje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef donthate het volgende:
ik woon nijmegen maar heb niet zon ding
Ik heb wel zo'n ding. Maar woon godzijdank niet in Nijmegen.quote:
Kun je misschien vertellen waarvoor je 'm nodig hebt, dat is voor ons misschien ook interessant.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef appelsjap het volgende:
Omg ik hoef niet te weten wie er allemaal in Nijmegen woont, heb je zo'n ding en woon je in Nijmegen reageer dan![]()
Ik heb m zo hard nodig, vaanvond nog
Zet je tarief erbij dan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef truebastard het volgende:
ik heb philips screw drivers en woon in nijmegen
Ik heb echt geen idee wat die getallen voorstellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb net een doosje 4,0 x 16 gekocht, klein genoeg ?
Volgens mij zijn het idd philips screw drivers!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:42 schreef truebastard het volgende:
ik heb philips screw drivers en woon in nijmegen
Zie youtube filmpje in OPquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Kun je misschien vertellen waarvoor je 'm nodig hebt, dat is voor ons misschien ook interessant.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dalijk nog een topic: bijpassende apple gezocht voor mijn schroefje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |