Betrap ik jou daar ook op een cliché?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is echt goochelen met letters hè, wat jij doet.
Ik word er bijna duizelig van. Zo uit je hoge hoed!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.
Het slachtofferaantal van het vage griepje is inmiddels gestegen tot 2
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Maar toch is het gek dat ze het meteen al zeiden.
Ah oh jee.
Moeten we iets sturen? Geld? Aspirines?
Oh! Dat heb ik al gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.
Hij las het net ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik al gedaan!
Heb een berichtje naar B1 gestuurd. Naast zn kippenhok. Wat attent he!
Zul je zien, liggen die anderen op de bank![]()
Gister B&R ook thuis gehouden, moesten naar de ortho, voor het eerst.
OMG beide 5 beugels ofzo in 2 jaar tijd.
Daar gaan je dagjes winkelen![]()
Ja, ik zal m weer veranderen, ik blief helemaal geen koekjes en chocola.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
En nu heb ik zin in koekjes en chocola
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, gefeli allen
Da's toch mooi 500 x 300 = 150.000 posts
Heul niet, ik hab Havoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Oh dan komt dat vast omdat ik hem liefde heb gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij las het net ja.Want die is nooit ziek. tot zijn grote ergernis.
![]()
oh my.Nou windowshoppen dan maar.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Bijzonder apart.quote:
Hee, wat ziet mijn oog?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee, wat ziet mijn oog?
Zijn we in topic 500 aanbeland? Wat grappig, t viel me zo ineens op!
Nou, gefeliciteerd allemaal. Wann pgestasie!![]()
Nee, geen wanprestatie
Weet je wat mij zo ineens opviel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Moejje nie eerst zo lillik doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maakt
Ja, beugels. Weet je ongeveer wat dat kost? Ik heb geen enkele notie wat zoiets nu eigenlijk kost.
Ik dacht er tijdens de vorige SC nog aan. Oeh, bijna 500, dacht ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet je wat mij zo ineens opviel?Het 500e topic!! wat geweldig! En wat een feest! Dat niemand dat gezien heeft zeg!
![]()
Dat vraagt om een liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |