abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2010 @ 10:09:41 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77240397
Hoeren doen ook gewoon hun werk zodat ze kunnen studeren

whatever
pi_77240681
Was trouwens weer een erg mooie aflevering van X-rated gisterenavond. Bob Rusche klonk ook heel erg aangeslagen en emotioneel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_77241246
Zo'n schande is het toch niet dat hij erbij moest verdienen, lijkt me volstrekt normaal eigenlijk...

En PLAE ga eens ergens anders trollen, dergelijk vergelijkingen zijn niet echt gepast nu...

Vanavond de laatste avondland, ga de hele aflevering luisteren, goed dat ze er mee stoppen eigenlijk, je kunt gewoon niet meer verder met dat programma zonder Arjen.
  maandag 25 januari 2010 @ 11:07:25 #204
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_77241828
Ach, ik werk ook in het Hilversumse (en heb ook wat radiocommercials met Arjen gemaakt) en neem maar aan: die teksten die de voice-covers af en toe voor hun neus krijgen, zijn ook vaak om te janken en ontstijgen het niveau stagiar nauwelijks. De kunst is om het nog zo te laten klinken dat het nog wat lijkt. Als er dan ook nog eens weinig tijd is en alles moet gisteren af zijn, ja: dan beleef je op den duur weinig plezier aan programma's als Goochelaars Ontmaskerd.

Maar goed: ik denk dat misschien de helft van de mensen vaak zuchtend en steunend naar hun werk gaat, terwijl hun ware passie elders ligt.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:51:32 #205
81894 godigita
Trollercoaster
pi_77246726
Gaat iemand naar de uitvaart overigens? Ik snap niet zo goed waarom ik het zo erg vind, los van de overduidelijke reden dan, ik heb me meer dan eens geërgerd aan de onzin die er soms bij Avondland werd uitgekraamd. Maar nu ik Arjen's playlist voorbij heb zien komen, die vrijwel alleen maar bestaat uit muziek die ook in mijn collectie voorkomt, en ik wat meer gelezen heb, interviews beluister, baal ik een beetje van mezelf dat ik niet eerder wat verder heb gekeken. Hij moet een erg tof persoon zijn geweest om persoonlijk te kennen of eens mee te praten, en nu is het te laat. Misschien is dat het juist.

[ Bericht 0% gewijzigd door godigita op 25-01-2010 14:18:00 ]
pi_77247995
Ja best herkenbaar, al kon ik vaak wel genieten van de onzin die uitgekraamd werd Tja het vervelende is dat als je elke avond naar Avondland luistert, je gewend bent om iedere avond de stem van Grolleman (en van Mark van der Moolen natuurlijk) te luisteren. Dus op zich is het ook weer niet erg vreemd dat het als een behoorlijk gemis voelt.

De uitvaart ga ik niet naar toe; al is het bijna letterlijk hier op mijn werk op de hoek.Ik kende hem verder niet persoonlijk, dus hoef ik daar niet bij te zijn. Al heb ik er wel even over getwijfeld.
pi_77248743
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef godigita het volgende:
Hij moet een erg tof persoon zijn geweest om persoonlijk te kennen of eens mee te praten, en nu is het te laat. Misschien is dat het juist.
Same here, ik kende hem niet persoonlijk maar door zijn stem elke dag te horen en briljante Tweets te lezen voelt dat toch een beetje wél zo. Daar komt nog eens bij dat hij praktisch bij me om de hoek woonde, van dezelfde muziek hield en naar dezelfde kroegen ging... Ik weet zeker dat het fantastisch moet zijn geweest om hem te mogen kennen. Helaas heb ik dat voorrecht nooit gehad en zal dat nu ook niet meer gebeuren Ik zou me ook een indringer voelen als ik naast zijn collega's en familie zou zitten.

Nederland is een radioheld kwijt, iemand die draaide wat hij zelf mooi vond en daar anderen mee aan kon steken. Heel veel DJ's kunnen daar nog veel van leren. Ik weet niet wat ik meer zal missen: zijn prachtige programma's, zijn mooie manier van vertellen en presenteren of zijn hilarische tweets. Hoe dan ook een enorm gemis

[ Bericht 6% gewijzigd door afivi op 25-01-2010 14:49:37 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 14:52:23 #208
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_77249040
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef zatoichi het volgende:
Zo'n schande is het toch niet dat hij erbij moest verdienen, lijkt me volstrekt normaal eigenlijk...

En PLAE ga eens ergens anders trollen, dergelijk vergelijkingen zijn niet echt gepast nu...

Vanavond de laatste avondland, ga de hele aflevering luisteren, goed dat ze er mee stoppen eigenlijk, je kunt gewoon niet meer verder met dat programma zonder Arjen.
Snap ook niet dat mensen er zo over doen. Blijkbaar not done in die 'alternatieve' scene ofzo.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:01:46 #209
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_77249429
Zet de radio aan. Kink, 3 FM en wie weet welke stations nog meer.
1e nummer na 3 uur: Marc Almond - Tears Run Rings.

En besef, de uitvaart is nu bezig.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 25 januari 2010 @ 15:03:23 #210
81894 godigita
Trollercoaster
pi_77249488
Hoor het nu ook idd.
pi_77249506
Lokale zender in Eindhoven draait 'm nu ook

Blijft wel ongelofelijk triest en onbegrijpelijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77249574
3FM staat hier heeeel hard nu.....

wat ontzettend verdrietig dit...
  maandag 25 januari 2010 @ 15:05:57 #213
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77249638
Ook op Radio 2 en Radio Veronica.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 25 januari 2010 @ 15:06:47 #214
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  maandag 25 januari 2010 @ 15:07:59 #215
81894 godigita
Trollercoaster
pi_77249745
Dat was het alweer. Brrrrrr.
pi_77249843

Mijn iPhone deed ook mee
pi_77249884
Heel mooi eerbetoon . Kippenvel .
pi_77249963
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi stukje tekst van Van Inkel
http://www.facebook.com/n(...)olleman/294753387227
Heb geen facebook dus kan het niet lezen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77249989
De volledige lijst van deelnemende stations: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9273
  maandag 25 januari 2010 @ 15:13:25 #221
81894 godigita
Trollercoaster
pi_77250001
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heb geen facebook dus kan het niet lezen
Heb wel Facebook maar link leidt tot foutmelding, copy/paste?
pi_77250009
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heb geen facebook dus kan het niet lezen
quote:
Arjen Grolleman

Vandaag om 1:23

Vandaag wordt Arjen gecremeerd. Hij was een broeder, een vakbroeder. Een man die met woorden en muziek in staat was een denkbeeldig schilderij te maken. Omdat wij natuurlijk allemaal de radio als iets vanzelfsprekends ervaren is het goed dat er ondanks het harnas van de consumptie maatschappij nog steeds mensen zijn die vanuit hun liefde voor het vak zonder concessies hun radio ideaal nastreven. Mensen die de radio een unieke glans geven. Arjen was zo iemand. In tekst en melodieën volstrekt zijn eigen weg kiezen. Iemand waarop ik jaloers zou kunnen zijn vanwege zijn ongekende talent en kunde. Maar jaloers op Arjen zijn is iets wat niemand kan. Vandaag zal ik aanwezig zijn bij de plechtigheid en ik weet dat ik weinig tot geen woorden uit zal kunnen brengen, wat voor een man zoals ik toch op zijn minst vreemd is. Waarom? Omdat ik meer dan een hekel heb aan begrafenissen en crematies. Maar meer nog omdat het zo volstrekt onbegrijpelijk is waarom dit moest gebeuren. Hij had nog zo ontzettend veel jaren voor zich. De wereld nog zo veel te bieden. De luisteraars nog zoveel plezier te geven… En daarom schrijf ik dit nu hier. Omdat ik vindt dat ik iets moet laten blijken van het verdriet wat ik voel over dit enorme drama wat zo abrupt het licht heeft uit gedaan. Onze samenleving is niet meer hetzelfde nu Arjen er niet meer is en ik weet dat wij hem zullen missen.

Society – Eddie Vedder

Its a mistery to me
we have a greed
with which we have agreed
You think you have to want
more than you need
until you have it all you wont be free
society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me

When you want more than you have
you think you need
and when you think more than you want
your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
cos when you have more than you think
you need more space

society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me

theres those thinking more or less less is more
but if less is more how youre keeping score?
Means for every point you make
your level drops
kinda like its starting from the top
you cant do that...

society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me

society, have mercy on me
I hope youre not angry if I disagree
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 15:14:03 #223
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_77250040
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heb geen facebook dus kan het niet lezen
quote:
Vandaag wordt Arjen gecremeerd. Hij was een broeder, een vakbroeder. Een man die met woorden en muziek in staat was een denkbeeldig schilderij te maken. Omdat wij natuurlijk allemaal de radio als iets vanzelfsprekends ervaren is het goed dat er ondanks het harnas van de consumptie maatschappij nog steeds mensen zijn die vanuit hun liefde voor het vak zonder concessies hun radio ideaal nastreven. Mensen die de radio een unieke glans geven. Arjen was zo iemand. In tekst en melodieën volstrekt zijn eigen weg kiezen. Iemand waarop ik jaloers zou kunnen zijn vanwege zijn ongekende talent en kunde. Maar jaloers op Arjen zijn is iets wat niemand kan. Vandaag zal ik aanwezig zijn bij de plechtigheid en ik weet dat ik weinig tot geen woorden uit zal kunnen brengen, wat voor een man zoals ik toch op zijn minst vreemd is. Waarom? Omdat ik meer dan een hekel heb aan begrafenissen en crematies. Maar meer nog omdat het zo volstrekt onbegrijpelijk is waarom dit moest gebeuren. Hij had nog zo ontzettend veel jaren voor zich. De wereld nog zo veel te bieden. De luisteraars nog zoveel plezier te geven… En daarom schrijf ik dit nu hier. Omdat ik vindt dat ik iets moet laten blijken van het verdriet wat ik voel over dit enorme drama wat zo abrupt het licht heeft uit gedaan. Onze samenleving is niet meer hetzelfde nu Arjen er niet meer is en ik weet dat wij hem zullen missen.

Society – Eddie Vedder

Its a mistery to me
we have a greed
with which we have agreed
You think you have to want
more than you need
until you have it all you wont be free
society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me

When you want more than you have
you think you need
and when you think more than you want
your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
cos when you have more than you think
you need more space

society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me

theres those thinking more or less less is more
but if less is more how youre keeping score?
Means for every point you make
your level drops
kinda like its starting from the top
you cant do that...

society, youre a crazy breed
I hope youre not lonely without me
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me

society, have mercy on me
I hope youre not angry if I disagree
society, crazy and deep
I hope youre not lonely without me
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77250180
Grolieus Einde: In Memoriam Arjen Grolleman door Jan Hoogesteijn (directeur Kink FM 1995-2005)
pi_77250236
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
De volledige lijst van deelnemende stations: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9273
Wow KinkFM vandaag in de ether in omgeving Utrecht staat er in dat artikel, dat wist ik niet. Dat is een echt eerbetoon aan Arjen!

Nu hopen op een Ether frequente voor altijd...
  maandag 25 januari 2010 @ 15:17:33 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_77250259
Vanavond de laatste "Avondland"...
quote:
Op deze droevige dag van het definitieve afscheid van Arjen Grolleman staat Avondland van begin tot eind in het teken van de reacties van onze luisteraars.

De afgelopen week zijn er bij Kink meer dan 2000 mails binnen gekomen van fans, vrienden en bewonderaars van Arjen. Zij deelden hun hun gedachten, anekdotes en verdriet. Jan Douwe Kroekse brengt een bloemlezing uit deze steunbetuigingen. De muziek komt uit Arjen's privecollectie.

Vanavond om 17 uur, de laatste uitzending van Avondland op Kink FM.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 15:18:25 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_77250313
http://www.radio.nl/porta(...)/2010/01/149353.html
quote:
Grolieus Einde: In Memoriam Arjen Grolleman
14:55

In de geschiedenis van de Nederlandse radio is er maar één DJ geweest die een plaat kon aankondigen door te beginnen met een verwijzing naar Aristoteles, een link maakte naar Modern Talking, iets zinnigs zei over 3 soorten mayonaise dat illustreerde met een versregel van Rawie om vervolgens het nummer in kwestie, perfect getimed, aan te kondigen. De afkondiging bestond dan uit een gedegen onderbouwde opvatting over de Irak-oorlog, voorgedragen als Lowieke de Vos van de Fabeltjeskrant.

Arjen Grolleman.
‘Jazekers’, Arjen Grolleman.

Arjen behoorde tot die mensen die al vanaf jonge leeftijd weten hoe ‘het’ in elkaar steekt; hoe het leven in grote lijnen zal verlopen, hoe mensen zijn en wat werkelijk van waarde is.

Arjen wist ook naar die inzichten te leven. Hij was wijs, had een verfijnd gevoel en een enorm menselijk inzicht. Deze man had een letterlijke verstandhouding met de wereld. Dat zag je en dat hoorde je.

Muziek, vormgeving en poëzie hebben hem geholpen om dát uit te drukken wat niet altijd met gewone woorden kon worden gezegd, wat te groot, te fragiel en misschien soms ook wel te pijnlijk was.

Wat hem zo uniek maakte was dat hij dit allemaal op een zeer entertainende wijze kon doen. Niet voor niets stond er op zijn visitekaartje entertainer als beroep vermeld. Nooit was iets hoogdravend of nep-intellectueel. Een scheiding tussen hoge en lage cultuur bestond er niet voor Arjen. Daarvoor was hij ook veel te breed opgevoed en geïnspireerd. Zijn radiohelden waren nl. zowel Luc Janssen, Gerard J. Walhof en Edwin Brienen als Alfred Lagarde, Wessel van Diepen en Frits Spits. Voeg daar Plato, de Groene Amsterdammer, Stockhausen, Elsschot en Rawie aan toe en dan heb je nog maar een beperkt beeld van zijn geestelijke voedingsbodem.

Het is dan ook niet zo vreemd dat er voor iemand met zoveel kwaliteiten en talent een apart radiostation nodig was om dat allemaal te kunnen delen met de rest van de wereld. Dat radiostation was Kink FM, en Arjen heeft daar zijn levenswerk van gemaakt.

Toen wij in 1995 startten met Kink FM kon niemand bevroeden wat voor een vreemd avontuur dat zou worden. In de afgelopen 15 jaar zijn er heel veel periodes geweest waarin het voor dit mooie station en haar medewerkers ondoenlijk zwaar is geweest. Elk half jaar stond haar voortbestaan wel ter discussie in de Veronica Verenigingsraad en moest er weer een list verzonnen worden om het station te behouden. Er was geen geld om apparatuur te vervangen waardoor we onze spullen van thuis moesten meenemen of iets ‘leenden’ van de HMG. Het zwarte Alecto-mengpaneeltje van Arjen is van onschatbare waarde geweest. Personeel konden we niet betalen en de medewerkers kregen daarom waar mogelijk CD’s en werden beloond met concertkaartjes die we regelden bij platenmaatschappijen. Ook het voortbestaan op de kabel was niet altijd veilig want iedere drie maanden dreigden we wel weer ergens van de kabel gegooid te worden en moesten we de luisteraars vragen om de kabelmaatschappij en programmaraad plat te bellen, hierbij fel opgestookt door Caesarion Grolleman. En dan die jarenlange strijd om de frequentieverdeling; de lobby in Den Haag, de publicitaire acties en de slepende juridische procedure tegen de overheid die we uiteindelijk nog wonnen ook maar wat allemaal niets opleverde omdat er niet geboden kon worden.

Als ik in dat soort periodes soms ook niet meer wist waarvoor we het allemaal deden en waar het allemaal goed voor was, dan was het die lieve goede Arjen die mij een hart onder de riem stak en mij letterlijk liet horen waar we al die moeite voor getroostten. Want als ik na ‘weer zo’n dag’ bij ‘m in de studio zat en zag hoe hij op Grolieuze wijze zijn programma maakte, platen op een briljante en vaak hilarische wijze aan- en afkondigde, prachtige vormgeving gebruikte en op een respectvolle wijze omging met de Kink-luisteraars, dan was het weer goed en wist ik het weer.

Arjen was zo veelzijdig dat er naast Kink nog meer zenders waren waarvoor hij programma’s maakte. Zo presenteerde hij avantgardistische programma’s voor het zeer eigenzinnige klassieke muziekstation de Concertzender en was hij ook een tijdje DJ op Radio Veronica. Wat niet veel mensen weten is dat Arjen ook een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de herstart van het huidige Radio Veronica. De Vereniging Veronica zou behalve voor Kink namelijk ook gaan bieden op een frequentie voor Radio Veronica dat na het vertrek uit de HMG in 2000, niet meer te horen was. Om überhaupt te kunnen bieden moest er wel eerst weer op de kabel worden uitgezonden en het was in 2002 aan Kink om die inmiddels wat oudere dame Veronica weer op de been te helpen. Zo kon het gebeuren dat Arjen zondagnacht, na twee uurtjes X-Rated gevuld met ambient en poëzie, met een net zo grote gedrevenheid en professionaliteit nummers van Mariah Carey, Phil Collins en Marco Borsato selecteerde voor Radio Veronica. Ook maakte hij samen met Top Format een jinglepakket en zorgde er mede voor dat Michiel Veenstra als eerste DJ voor het nieuwe Veronica werd aangetrokken.

In het mediawereldje dat bol staat van opportunisme, belangen, domme ego’s en geld vormde Arjen een uitzondering. Het ging hem nimmer om het geld of de roem. Hij wist heel goed dat hij door wat concessies te doen, tamelijk snel beroemd en rijk kon worden, maar dat interesseerde hem niet. Hij keek overigens ook niet neer op mensen die dat wél ambieerden. Arjen wilde maar één ding en dat was Kink. Kink was zijn station, zijn podium, zijn hart en zijn ziel. Hij kon dan ook zeer vilein zijn tegen mensen (met name ex-medewerkers) die kwaad spraken over Kink of acties ondernamen die tegen het belang van de zender indruisten. Een ieder die het maar waagde om de zender belachelijk te maken kon rekenen op zijn eeuwige toorn en dat was nogal wat voor iemand die altijd zeer veel liefde en respect toonde voor mensen en weinig haatdragend was.

Dat integriteit en oprechtheid echt heel belangrijk waren voor Ajren bleek ook wel uit de inhoud van zijn laatste @-mailbericht aan mij, verstuurd in de nacht van dat afschuwelijke ongeval. In de context van een door hem in het openbaar gevoerde discussie over een radio-onderwerp waar het hem juist ging om integriteit en oprechtheid en waarin ik ook volledig achter hem stond, mailde hij:

“……….Terwijl ik juist denk dat ik in alles juist de ware aard van Kink naar boven heb gehaald, namelijk je beroepen op je integriteit dat het een lieve lust is. Het gaat mij niet om een alternatieve plaat of een commerciële move, het gaat mij om dat anders zijn. Ik hoef niet de hele dag Slayer te draaien, ik wil liever gewoon een keuze maken als ik denk dat die gevraagd wordt; in mijn geval nog niet eens altijd zo uitzinnig.”


Jan Hoogesteijn
directeur Kink FM 1995-2005
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77251820
Mooi stukje weer
Ik stapte net na 15 uur in de auto, meteen radio keihard aan en me dan nog concentreren op het stadsverkeer, dat voelde heel raar en ik reed in de richting van de rook...........
  maandag 25 januari 2010 @ 16:01:08 #229
81894 godigita
Trollercoaster
pi_77252245
'De rook'?
pi_77252381
Wel jammer dat ik nooit één van zijn programma's voor de condertzender heb gehoord
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 16:09:11 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_77252570
mooi om door de frequenties heen te draaien en overal tears run rings te horen (op wat klassiek en nieuws na)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_77254245
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef godigita het volgende:
'De rook'?
De rook van het crematorium...... (woon er niet ver vandaan)
pi_77255450
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wel jammer dat ik nooit één van zijn programma's voor de condertzender heb gehoord
http://www.concertzender.nl/zoeken.php?q=grolleman&domain=programs&search=zoeken

alstublieft
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
http://www.gibburt.com
pi_77257338
Het laatste uur Avondland is aangebroken... Jan-Douwe Kroeske leest de vele prachtige reacties voor die bij KinkFM per mail zijn binnengekomen.
pi_77257572
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:51 schreef godigita het volgende:
Maar nu ik Arjen's playlist voorbij heb zien komen, die vrijwel alleen maar bestaat uit muziek die ook in mijn collectie voorkomt, en ik wat meer gelezen heb, interviews beluister, baal ik een beetje van mezelf dat ik niet eerder wat verder heb gekeken.
Ja, dat heb ik ook. Hoe meer mooie muziek er voorbij komt, hoe jammerder ik het vind dat ik niet vaker naar z'n programma's heb geluisterd.
pi_77257606
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef Tourniquet het volgende:
Het laatste uur Avondland is aangebroken... Jan-Douwe Kroeske leest de vele prachtige reacties voor die bij KinkFM per mail zijn binnengekomen.
Weer een mooie uitzending. Belde ze normalitair ook niet altijd met de magister, zo ja dan hoop ik dat jan douwe deze ook nog even belt.
pi_77257722
Zo klonk het vanmiddag op 3FM:
  maandag 25 januari 2010 @ 18:57:22 #239
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_77259356
De avondland van morgen staat nog op Kink

http://www.kinkfm.com/playlist/8/Avondland/2010-01-26
  maandag 25 januari 2010 @ 19:57:16 #241
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_77263580
Ik hoorde het nummer zelfs op Radio 538. Mooi wel.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_77265630
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:57 schreef TheZapster het volgende:
Mooi eerbetoon ook bij Veronica zeg. http://www.radioveronica.nl/index.php?page=audiofragmenten&id=5698
Idd .
  maandag 25 januari 2010 @ 21:18:02 #244
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_77267187
Iemand die Avondland heeft opgenomen, toevallig?
pi_77274862
Ik ben onder de indruk...
Zag gisteren ergens staan van het eerbetoon vandaag en ik dacht: "Huh, wie?" Gaan zoeken en natuurlijk ken ik zijn stem wel. Zijn naam zei me echter niks, ben ook geen Kink-luisteraar. Maar toch, zo'n groot radioman, ik ben teleurgesteld in mezelf dat ik niet wist wie hij was.

Ik ben onder de indruk van wat zijn collega-radiomensen over hem vertellen, van wat ik over hem kan lezen. Van hoe hij eruit zag; wát een leuke vent! En zoals iemand al opmerkte, door zo'n rouwkaart zie je ineens dat hij inderdaad zijn ouders enige kind was, geen partner had. Hoe kan het, denk je haast.

Ik heb er veel aan gedacht vandaag. In stilte, onder de indruk...
Don't you love her madly?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:09:54 #246
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77294957
Ik ben erg geschokt van dit gebeuren. Ik heb ooit nog de eer gehad om met hem in de studio van KinkFM een radioprogramma te maken . Ik denk dat dat in 1997 was. Wat ik daarvan nooit vergeten ben is dat hij toen door het hele Veronicagebouw (toen nog op het Laapersveld in Hilversum) op zijn sokken liep . Dat vond ik zo knus om te zien . Later ben ik hem nog een keer in Amsterdam tegengekomen. Volgens mij zonden ze toen 1 keer per week uit vanuit Boudisque platenwinkel? Ik heb hem toen gevraagd om de opname van die ene uitzending, helaas heb ik die nooit ontvangen.

Rust in vrede, Arjen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77296506
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_77306027
De Magister kwam altijd op dinsdag langs.

http://www.v-radio.nl/podcast/ voor podcast van de laatste avondland.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:04:35 #250
247244 Dwaalspoor
Vivat, crescat, floreat
pi_78119132
Een kleine 4 weken terug nu, sinds het fatale moment . Naarmate de tijd verstrijkt begin ik pas te beseffen welke impact hij had op een programma als X-Rated. Zijn inbreng op literair gebied wordt node gemist in dat programma. Toch blijf ik luisteren, Bob Rusche doet het op zijn eigen wijze voortreffelijk. Ter nagedachtenis van Arjen luister ik nog maar eens een van zijn favorieten:

Tuxedomoon - In A Manner Of Speaking

In a Manner of speaking
I just want to say
That I could never forget the way
You told me everything
By saying nothing

In a manner of speaking
I don't understand
How love in silence becomes reprimand
But the way that i feel about you
Is beyond words

O give me the words
Give me the words
That tell me nothing
O give me the words
Give me the words
That tell me everything

In a manner of speaking
Semantics won't do
In this life that we live we live we only make do
And the way that we feel
Might have to be sacrified

So in a manner of speaking
I just want to say
That just like you I should find a way
To tell you everything
By saying nothing.

O give me the words
Give me the words
That tell me nothing
O give me the words
Give me the words
Give me the words
Had I a million songs, And every song a million words, And every word a milion meanings.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')