Er is nog een multipla bezitter in tha housequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
Multipla
Mijn record van Oberhausen naar Belfeld staat op 37 minuten
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef smegmanus het volgende:
TS, welke auto heb je zelf?
in ieder geval de lelijkste moderne auto. Niet dat uiterlijk van auto's me nou zoveel boeit maar hier had de ontwerper volgens mij toch wel een schroefje los szittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:09 schreef AskMe het volgende:
dat is de lelijkste auto die ik ken
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die Starlet is idd te erg voor woorden ja
Volgens mij wel ja, maar laten we dat vergeten anders klopt mijn topic niet meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
dirkh heeft zijn Multipla toch met pijn in het hart verkocht?
Wat heeft je ooit bezieldquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:15 schreef Klonk het volgende:
oud niews man, heel PTA weet dat al sinds ik op FOK! zit en ik heb geen blauwe maar een groene
Strip em en maak er een autocross auto van... starlets doen het heel goed in het standaard klassementquote:
ik had geen zin in een standaard grijze muizen autoquote:
Ik kan wel een hoop vrouwen opnoemen met dat effectquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Klonk het volgende:
en toch is het tof, mijn model wordt niet eens meer gemaakt, het nieuwere model wordt niet meer verkocht in Nederland en toch krijgt een groot deel van de mensen nog steeds kotsneigingen bij het zien van een Multipla, noem me eens een andere auto die dat na 10 jaar nog steeds heeft
vrouwen, maar geen auto's en geloof het of niet de mijne is nu 10 jaar en gaat hij als het goed is ergens dit jaar naar de garage voor een complete opknapbeurt, om hem weer als nieuw te maken, ben nog aan het sparen om hem helemaal opnieuw te spuiten in de originele kleurquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik kan wel een hoop vrouwen opnoemen met dat effect....
Je kan beter sparen voor een nieuwe bakquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
vrouwen, maar geen auto's en geloof het of niet de mijne is nu 10 jaar en gaat hij als het goed is ergens dit jaar naar de garage voor een complete opknapbeurt, om hem weer als nieuw te maken, ben nog aan het sparen om hem helemaal opnieuw te spuiten in de originele kleur
neuh, het leven is te leuk om voor de hand liggende dingen te doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Chen het volgende:
[..]
Je kan beter sparen voor een nieuwe bak..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, het leven is te leuk om voor de hand liggende dingen te doen
Ik kies dan toch voor wat voor mij het minst pijnlijke isquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja besluit dan om een honkbalknuppel in je reet te duwen.
Niet voor de hand liggend, minder duur en ook minder erg om naar te kijken dan een multipla.
Eigenlijk ook mooier dan Klonk, maarja dat is appels met peren vergelijkenquote:
De lelijkste auto van Nederland volgens de lezers van Autoweek, dat redt je niet met dat Japanse koekblik van jequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Eigenlijk ook mooier dan Klonk, maarja dat is appels met peren vergelijken
Japanse koekblikken zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
De lelijkste auto van Nederland volgens de lezers van Autoweek, dat redt je niet met dat Japanse koekblik van je
Hij keek naar jou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik reed pas met mn zoon in de auto naast een multipla.
Het kind is nu nog niet klaar met lachen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk, brengt mijn auto je ook nog vrolijkheid in plaats van een jankend kutkind, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een Opel ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we dat trucje ook met jouw hart doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar laten we dat vergeten anders klopt mijn topic niet meer
heet dat vallen tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we dat trucje ook met jouw hart doen?
Maar he, de Multipla is een geweldige auto. Iedereen die er ooit eens in heeft gezet weet dat. Ja, mensen lullen elkaar graag na en noemen de Multipla de lelijkste auto. Mja, het is ook zeker niet de mooiste.
Verder rij ik al een tijdje in een andere auto, je loopt dus flink achter. Maar he, jouw moeder kon er ook niks aan doen dat ze je een paar keer achter elkaar hard heeft laten vallen op de keukenvloer.
da's geen deukje, stylingdetails noemen ze datquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ook met zo'n mooi deukje in de deur...?
Mijn zoon is geen jankend kutkindquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kijk, brengt mijn auto je ook nog vrolijkheid in plaats van een jankend kutkind, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met een Opel ofzo
het is dat ie geen andere moeder kon uitkiezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is geen jankend kutkind![]()
Hij heeft gewoon smaak wat betreft auto's
oeehhhquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef murp het volgende:
[..]
het is dat ie geen andere moeder kon uitkiezen
Ook jouw dochter gaat ooit puberen hequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef murp het volgende:
[..]
het is dat ie geen andere moeder kon uitkiezen
Tja... ook hij moet de realiteit onder ogen kunnen zienquote:
Die zwarte?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
Die heb ik nu, maar ik mis de Multipla bijna dagelijks. Lekker puh.
Zelfde als bij een lelijke baby zeggen datie zo lief isquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef rednitro het volgende:
de mensen die dat rijden roepen dan ook nog eens ... hij rijdt zo lekker ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Whehe.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |