Er is nog een multipla bezitter in tha housequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
Multipla
Mijn record van Oberhausen naar Belfeld staat op 37 minuten
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef smegmanus het volgende:
TS, welke auto heb je zelf?
in ieder geval de lelijkste moderne auto. Niet dat uiterlijk van auto's me nou zoveel boeit maar hier had de ontwerper volgens mij toch wel een schroefje los szittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:09 schreef AskMe het volgende:
dat is de lelijkste auto die ik ken
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
die Starlet is idd te erg voor woorden ja
Volgens mij wel ja, maar laten we dat vergeten anders klopt mijn topic niet meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
dirkh heeft zijn Multipla toch met pijn in het hart verkocht?
Wat heeft je ooit bezieldquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:15 schreef Klonk het volgende:
oud niews man, heel PTA weet dat al sinds ik op FOK! zit en ik heb geen blauwe maar een groene
Strip em en maak er een autocross auto van... starlets doen het heel goed in het standaard klassementquote:
ik had geen zin in een standaard grijze muizen autoquote:
Ik kan wel een hoop vrouwen opnoemen met dat effectquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Klonk het volgende:
en toch is het tof, mijn model wordt niet eens meer gemaakt, het nieuwere model wordt niet meer verkocht in Nederland en toch krijgt een groot deel van de mensen nog steeds kotsneigingen bij het zien van een Multipla, noem me eens een andere auto die dat na 10 jaar nog steeds heeft
vrouwen, maar geen auto's en geloof het of niet de mijne is nu 10 jaar en gaat hij als het goed is ergens dit jaar naar de garage voor een complete opknapbeurt, om hem weer als nieuw te maken, ben nog aan het sparen om hem helemaal opnieuw te spuiten in de originele kleurquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik kan wel een hoop vrouwen opnoemen met dat effect....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |