quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed nieuws: de vlokken zijn terecht!
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, van die vier gasten. Beetje zwak allemaal, je maakt een programma of je maakt het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Als hij inderdaad een dag van tevoren heeft afgezegd is dat niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram krijgt even een veeg uit de pan
Misschien dat Palma had verwacht dat ze vanavond al haar verhaal mocht doen en ja, als dingen niet geheel naar de luimen van Palma gaan......quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
ja Disana en ook omdat Bram de handdoek in de ring heeft gegooid hebben er 4 gasten afgezegt.
En Palma komt nog een keertje terug om haar verhaal te doen ( zal wel met haar kroeg te maken hebben) daarom snap ik niet dat Palma Jaap een beetje afzeek gister op de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |