quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hebben we het over je kansloos voelen?. 24, zesdejaars student, krijg die kutscriptie maar niet af en m'n hele familie is al teleurgesteld. Yay. En nu moet ik huilen. Wie kwam met dit onderwerp?
.
Jij bent tenminste al bij die scriptie. Ik moet nog maar 20 punten en ik mag er niet aan beginnen omdat er nog propedeusevakken open staan. Ik moet er verplicht 1,5 jaar over doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hebben we het over je kansloos voelen?. 24, zesdejaars student, krijg die kutscriptie maar niet af en m'n hele familie is al teleurgesteld. Yay. En nu moet ik huilen. Wie kwam met dit onderwerp?
.
Wel net keihard gesport, weer eens.
Wijze woorden!quote:
Ik krijg een contract! Gaat waarschijnlijk over 1,5 maand in. Ga ik ook meer verdienen.quote:
Ach liefje. Lig er nou maar niet wakker van; tegen de tijd dat die k**scriptie af is, zijn ze reuze trots op je. En ik denk dat die teleurstelling in jouw hoofd groter is dan bij hen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Wel net keihard gesport, weer eens.
Ik ben gezond (op een rare slapende pink na), mijn gehoor gaat weer achteruitquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben gezond, ik hoef niet meer bang te zijn voor een terugval van mijn gehoor, ik ben slank, ik heb een vet coole huisgenoot aka best friend, ik heb vet lieve ouders (mits m'n moeder zich niet als een geloofswaanzinnige gedraagt), lieve vrienden en lieve Fok!-vriendinnetjes
.
Hé het helpt! Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Hoe en waar kan ik ook een vent worden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
Ik ben een ventmijn leven kan niet meer stuk!
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap wel heel goed wat DaD bedoelt, hoor. Elke keer op een verjaardagsfeestje voelde ik me zo'n faalhaas. In het begin vroegen ze nog wel: "Hoe gaat het met solliciteren?". Maar daar zijn ze ook maar mee opgehouden. Blikken zeiden ook wel genoeg.
Hahaha, jij bent zo grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:34 schreef neen het volgende:
Och ja, dat heb ik met familiedag (1x per jaar) mag ik 15x hetzelfde uitleggen en dat is meestal een nieuwe studie
Ik kijk alweer uit naar September.
Hoe oud is je man?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gezond (op een rare slapende pink na), mijn gehoor gaat weer achteruitik ben dikker dan jij, ik heb een echtgenoot die vreselijk oud is en snurkt, ik heb een zeer gecompliceerde relatie met mijn ouders
de meeste van mijn vrienden wonen ver weg en op Fok vindt iedereen mee raar.
Helpt dat nog meer?
En als je dan zegt: "Aarggh! Stop asking, ik kán het niet meer aanhoren!" dan mag dat ook weer niet, want 'het is lief bedoeld'quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.
Jullie zijn lief.. En yay Ewelina! Good for you!
.
Wtf, als ik zoveel geld had! Voor mij zou dat al heel veel zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 1600 E voor 28 uur netto
En inderdaad een lieve meneer
Gewoon met vrouwen gaan neuken! Oh, wachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe en waar kan ik ook een vent worden?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon met vrouwen gaan neuken! Oh, wacht![]()
En op de dag dat je je bul krijgt, zitten ze met z'n twee te glimmen op de eerste rijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.
.
Begint te komen. Wel vrij high van de narcose nog, ben gisteren bijna helemaal kwijt en ook vandaag vergeet ik nog regelmatig watquote:
Mijn ouders waren niet op mijn MBO uitreiking, sterker nog, ze wisten niet eens wat het wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Gelukkig ben je ons niet vergetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Begint te komen. Wel vrij high van de narcose nog, ben gisteren bijna helemaal kwijt en ook vandaag vergeet ik nog regelmatig wat
Aww, dat is naar. Op zulke momenten is het niet fijn om freelancer te zijn...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Laureline het volgende:
Hoi, ik doe ook mee met de woensdagmiddag/avonddip.
Had een hele mooie opdracht voor komende maand die geweldig zou staan op mijn cv, maar nu is het complete plan van de opdrachtgevers omgegooid, en ben ik helemaal niet meer nodig![]()
Plus dat ik nu aan een klus werk waar ik geen enkele bevrediginguithaal, alleen maar verlang naar het moment dat het af is. En betaald
Dus het idee dat ik nog die prachtige opdracht hierna had hield me mentaal een beetje op de been. En nu voel ik me net een kleuter die een geweldige lolly kreeg, maar op het laatste moment toch net niet
* Viking84 is nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afstuderen vond ik ook echt een van de meest heuglijke momenten ever! Dat vergeet ik echt nooit meer. Het zwoegen, de zenuwen, het vragenvuur, de trotse gezichten van m'n ouders, het geluid + de beweging die m'n moeder maakte toen ze m'n eindcijfer hoorde, het etentje daarna.. Tutti!Dat was gewoon zó tof!
Ze slaakte een soort kreet en pleurde bijna uit de collegebank waar ze in zatquote:
Mja. De feestvreugde werd bij mij nogal gedempt door mijn toendertijd wel erg moeilijke relatie met ouders. Maar allez, over een paar jaar nog een kansquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afstuderen vond ik ook echt een van de meest heuglijke momenten ever! Dat vergeet ik echt nooit meer. Het zwoegen, de zenuwen, het vragenvuur, de trotse gezichten van m'n ouders, het geluid + de beweging die m'n moeder maakte toen ze m'n eindcijfer hoorde, het etentje daarna.. Tutti!Dat was gewoon zó tof!
Ja, dat weet ik ook wel. Ze waren al zo trots toen ik alleen nog maar m'n Bachelor had gehaald. Maar 't begint nu wel een beetje lang te duren allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En op de dag dat je je bul krijgt, zitten ze met z'n twee te glimmen op de eerste rijIk ken het faalhaas-gevoel van nog-altijd-niet-afgestudeerd, maar het is bij iedereen behalve jezelf relatief. Als je straks klaar bent, heeft niemand het er meer over.
Mijn familie deed het ook. Al-tijdEn toen de dag van Het Praatje daar was, waren ze allemaal zo trots en vonden ze het zo knap en yadada. De meeste mensen vallen echt van hun stoel van jouw specifieke vakkennis
Ik had, voor begrippen van mijn opleiding, vrij simpele wiskunde gebruikt, maar dat vonden mijn ooms en tante echt
Evenals een rapport van 150 pagina's in steenkolen-engels. Maar dat zagen zij niet
ik bedoel maar te zeggen dat ze straks alsnog echt heel erg onder de indruk zullen zijn
En anders nodig je gewoon de Slankies uit! Komen die trots naar je kijken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hoop ik dan maar, XM. Het zal wel
Nynke, wees blij dat de periode in Zweden alweer zijn einde nadert, dan. En doe alsjeblieft niet mee met de lijstjes als je er verdrietig van wordt
Strong wohmahn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
Lief, XMOp de een of andere manier kan ik het nu beter loslaten dan twee jaar geleden. Ik ben er niet meer zo verdrietig over; het is zoals het is en ik probeer er het beste van te maken
My goodness, ik ben wel erg in een joepie-stemming
Eitjes! Bak een omelet met wat groentequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:59 schreef neen het volgende:
Mijn vader snurkt ookdan gaat m'n moeder naar een andere slaapkamer
Ik denk dat ik zo maar 2 eitjes ga koken om op te eten op brood want ik heb geen zin om te koken. Of ik kan natuurlijk iets zeer ongezonds bestellen
Ik heb alleen nog maar diepvriesspinaziequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eitjes! Bak een omelet met wat groente
Enne, hoewel wij absoluut niet krap behuisd zijn, is dat dus geen optie; wij hebben zo'n reuze hip, helemaal open huisNowhere to hide
Da's prima, spinazie & ei is een lekkere combi. Uitje erbij bakken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar diepvriesspinazie
Kan ik dat gewoon door elkaar donderen dan of wat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's prima, spinazie & ei is een lekkere combi. Uitje erbij bakken?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh, nu we het toch over huilen hebben: als jullie mij niet aan het huilen willen krijgen volgende week vrijdag, dan moeten jullie niet over De Mevrouw beginnen, zeg ik maar even ter preventie. Bvd.
quote:
Uitje fruiten, spinazie erbij en gewoon lekker in de pan laten ontdooien, evt vocht afgieten, eitjes erbij, wat kruiden, klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:07 schreef neen het volgende:
[..]
Kan ik dat gewoon door elkaar donderen dan of wat?
Ik heb bij diepvries spinazie altijd a la creme, is dat niet veel te nat dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uitje fruiten, spinazie erbij en gewoon lekker in de pan laten ontdooien, evt vocht afgieten, eitjes erbij, wat kruiden, klaar.
Amai, het wordt een heel maal zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, knoflook erbij ooken veel nootmuskaat.. en wat kale spaghetti ofzo
Knoflook sowiesoquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, knoflook erbij ooken veel nootmuskaat.. en wat kale spaghetti ofzo
Dan krijg je meer dan ik op het momentquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 1600 E voor 28 uur netto
En inderdaad een lieve meneer
Dat is wel inc. weekenden en reiskosten (reiskosten 11 E per dag)quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan krijg je meer dan ik op het moment
Oke, dan krijg ik meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is wel inc. weekenden en reiskosten (reiskosten 11 E per dag)
Die quote ik ff... omdat 'ie te leuk is om niet te quoten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, juist jij... volgens mij ben je een droomvrouw
Vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik me zo over verbaas is dat jullie je allemaal zo blindstaren op die vastigheid: die man,dat koophuis, die kinderen..... Het is niet het einddoel maar de reis ernaar toe wat het leven zo interessant maakt. Stel je toch eens voor dat je dat nu allemaal al hebt en wat je er allemaal voor moet inleveren voor de rest van je leven...
Ik kan beter voor anderen zorgen dan voor mezelfquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen, je hebt een vrouw nodigZo'n eentje die graag voor je wil zorgen...
Nou wil ik graag voor je zorgen maar ik heb al een vriend die mij toch de moeite waard vind
Ik zou hem in m'n sig zettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Die quote ik ff... omdat 'ie te leuk is om niet te quoten.
Was al gedaan he, doorzetter supreeemequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou hem in m'n sig zetten.
Wie zegt wat liefs over mij zodat ik dat in m'n sig kan zetten?.
Ik zie mijn vader serieus zeggen dat ik het niet verdiend heb en dat ik niet af had mogen studerenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En op de dag dat je je bul krijgt, zitten ze met z'n twee te glimmen op de eerste rijIk ken het faalhaas-gevoel van nog-altijd-niet-afgestudeerd, maar het is bij iedereen behalve jezelf relatief. Als je straks klaar bent, heeft niemand het er meer over.
Mijn familie deed het ook. Al-tijdEn toen de dag van Het Praatje daar was, waren ze allemaal zo trots en vonden ze het zo knap en yadada. De meeste mensen vallen echt van hun stoel van jouw specifieke vakkennis
Ik had, voor begrippen van mijn opleiding, vrij simpele wiskunde gebruikt, maar dat vonden mijn ooms en tante echt
Evenals een rapport van 150 pagina's in steenkolen-engels. Maar dat zagen zij niet
ik bedoel maar te zeggen dat ze straks alsnog echt heel erg onder de indruk zullen zijn
QFT!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Waar ik me zo over verbaas is dat jullie je allemaal zo blindstaren op die vastigheid: die man,dat koophuis, die kinderen..... Het is niet het einddoel maar de reis ernaar toe wat het leven zo interessant maakt. Stel je toch eens voor dat je dat nu allemaal al hebt en wat je er allemaal voor moet inleveren voor de rest van je leven...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader serieus zeggen dat ik het niet verdiend heb en dat ik niet af had mogen studeren
Thanks!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou das wel een terugkomerd hoor, Twinkle, wat lief!![]()
Welkom terug en ik moet jouw resolution ook even in mn oren knopen
Heyquote:
Zo, ik kom op een goed moment binnen. Goed gezegd en ik ben ook wel een beetje een negativo soms. Het 'voordeel' aan dit topic is dat je het makkelijk even kan spuien zonder je omgeving er mee lastig te vallen, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
QFT!
En volgens mij zei ik van de week ook al zoiets tegen MoBlo.
Serieus, ik maak me er weleens zorgen over dat zovelen hier zó negatief zijn.
Ik meen het echt dat je je zegeningen moet tellen, je moet genieten van wat er wél allemaal goed gaat.
De meet is in de IKEA toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
Kom jij nou ook op de meet, ja toch?
Ik hoop dat je ons dit keer wel kunt vinden![]()
. Sorry, flauw garpje
. Kon het niet laten
.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
Kom jij nou ook op de meet, ja toch?
Ik hoop dat je ons dit keer wel kunt vinden![]()
. Sorry, flauw garpje
. Kon het niet laten
.
Een docent van me heeft al eens aangeboden om hem op te bellenquote:
O ja, dat zei je al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog in verband met studiedrukte
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Meet, ja leuk hè?Ik heb er echt zin in!
.
Dan herinner je hem er toch gewoon aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een docent van me heeft al eens aangeboden om hem op te bellenEn om een praatje te houden op mijn uitreiking.
Nu maar hopen dat hij het tegen die tijd niet vergeten is. En dat die uitreiking snel komt.
Eens. Zelfs in de winter!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
QFT!
En volgens mij zei ik van de week ook al zoiets tegen MoBlo.
Serieus, ik maak me er weleens zorgen over dat zovelen hier zó negatief zijn.
Ik meen het echt dat je je zegeningen moet tellen, je moet genieten van wat er wél allemaal goed gaat.
quote:
Ik vraag me serieus af of ik voor die tijd uberhaupt nog een vak bij hem volg. En ik vind het zo stom om speciaal daarvoor contact met hem op te nemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan herinner je hem er toch gewoon aan?
Ja, wat zij zegtquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef loveli het volgende:
Een computercrash en een nieuw topic verder...
Ik ben 33, geen diploma's (behalve strik- en heftruckdiploma), geen koophuis, geen vent (zelfs geen oude snurkert en in mijn ogen is meneer CF nog steeds een guitig broekie), geen kinderen, geen fatsoenlijke auto en geen carriere.
Kan toch alleen maar beter worden vanaf 2010?
Ik zou niet durven! Maar die opmerking van XM was natuurlijk geniaal, dat moet je toegevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie spannen gewoon samen tegen mij![]()
.
Je spoort echt niet als ouder als je niet zit te glimmen op de eerste rij als je kind afstudeertquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zie mijn vader serieus zeggen dat ik het niet verdiend heb en dat ik niet af had mogen studeren
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:49 schreef AKnynke het volgende:
tvp. als ik op dit moment zo'n feel good lijstje moet typen, dan wordt dat niet zo feelgood:
Ik heb een leuke vriend, die op 600 km. afstand woont. Ik studeer bijna af, maar heb weinig tot geen kans op een leuke, passende, uitdagende baan daarna. Ik heb lieve ouders, die ik 3x per jaar zie. M'n belangrijkste vrienden wonen een kleine duizend kilometer hier vandaan. Ik woon in een land waar ik blij ben als de zon pas om vier uur 's middags onder gaat, en waar door de sneeuw fietsen heel gewoon is. In datzelfde land zijn de mensen zo stug, dat als ik m'n vrienden ga tellen, ik niet verder dan 5 mensen kom. Een uitgebreid sociaal leven zit er dus ook niet in. Gelukkig zijn er vanavond brownies en wijn.
Jippie.
ach, het welbekende "maar in ons jaar..." fenomeen. gewoon op spugen. dan gaan ze wel weg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hélemaal waar.. alleen heeft het, als ik stop, verstrekkende gevolgen voor de vereniging... enige reden dat stoppen geoorloofd maakt is een ingrijpende gebeurtenis of een burn-out ofzo (medische redenen)nog maar een half jaartje...
en dan hoor je ook nog dat er 'klachten' zijn van oud bestuursleden, dat we niet genoeg naar borrels gaan (van andere verenigingen dus) en dat soort dingen, dat we 'veel te serieus bezig zijn met onze studie'.
Ja, we gaan niet naar al die borrels en hebben in tegenstelling tot hen vroeger, niet elke dag een kater, waardoor we én kunnen studeren, én de vereniging kunnen besturenniets is ooit goed
het hoeft niet hoor. mij helpt het altijd wel. gewoon even niet mogen kijken naar alles wat kut is en alleen de fijne dingen, hoe klein ook, me even voor de geest halen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef Merel het volgende:
tvp
zag tijdens het scrollen dat je je blessings moet counten? ik sla even over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef kwakz0r het volgende:Ik hoef van niemand mijn afwas te doen, en ik ga dit jaar keihard aan mezelf werken, en de staat betaalt. Oh en ik heb een McSex
Doorzettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind lawrence of arabia nu al saai, maar door de codieine ben ik te suffig om de iq test te kunnen volgen denk ik
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Mannen in pakmijn vriendje komt net binnenwandelen
![]()
Wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Mannen in pakmijn vriendje komt net binnenwandelen
![]()
It's that time of the monthquote:
Ja, en ik zie het vijf dagen per weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat vind ik ook altijd zo leuk staan
Maar "count your blessings" vind ik altijd klinken als een opdracht, alsof je je even moet gaan realiseren dat jij het heus zo slecht niet hebt en dat er mensen zijn die het veeeeel erger hebben. En dat is ook wel zo, maar tegelijkertijd heeft iedereen recht op z'n eigen verdriet, of hoe je het ook wilt noemen. Ik kan zo slecht tegen mensen die zeggen "maar kind, jij hebt toch alles mee, jij hebt toch een geweldig leven, count your blessings!". En dan denk ik "ze moesten eens weten...".quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het hoeft niet hoor. mij helpt het altijd wel. gewoon even niet mogen kijken naar alles wat kut is en alleen de fijne dingen, hoe klein ook, me even voor de geest halen...
Zo'n lamp werkt volgens mij best welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik vind winterdepressie ook een groot woord maar die winter werkt wel door op je humeur. Sommige mensen worden depressief van het weer en sommigen worden weer supermoe door te weinig licht. Misschien is een lichtlamp wel iets voor je maar dat is weer iets wat je moet afstemmen met HA. Maar goed, bedenk maar de zo: de langste nacht is weer geweest en het wordt weer lichter. Hoera voor zomertijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Conclusie: daglichtlamp ftw.
Dat schijnt een tijdelijke versie te zijn die ze op 1 februari eraf gaan halen! Maar niet gaan opladen bij NS he, maar bij die echte gele palen (want NS kan je bestelling niet ophalen, op de een of andere manier). Mij is het na 2 weken proberen ofzo eindelijk een keer geluktquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaagh!
Faal nummer 1: uitgescholden worden door een of andere 16-jarige puber omdat hij deed alsof ie mij aanreedt en ik toen enigszins sjacherijnig zijn kant op keek.
Faal nummer 2: OV chip heeft nog NOOIT aangegeven dat mn reisproduct goed is opgehaald - toch staat er om de een of andere reden een reisproduct op wat tot 2012 ofzo geldig is. En het is niet de geldigheid van de kaart zelf, want die is tot 2014 geldig.
Nu verder met Faal nummer 3, m'n paper. Grom.
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Eh nee, maar dan hol ik niet achter hem aan de slaapkamer inquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan moet je 10 meter bij 'em vandaan blijven
Als je je kleine teen stoot doet het niet opeens minder zeer als iemand anders z'n nek breekt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar "count your blessings" vind ik altijd klinken als een opdracht, alsof je je even moet gaan realiseren dat jij het heus zo slecht niet hebt en dat er mensen zijn die het veeeeel erger hebben. En dat is ook wel zo, maar tegelijkertijd heeft iedereen recht op z'n eigen verdriet, of hoe je het ook wilt noemen. Ik kan zo slecht tegen mensen die zeggen "maar kind, jij hebt toch alles mee, jij hebt toch een geweldig leven, count your blessings!". En dan denk ik "ze moesten eens weten...".
Maargoed, ik snap ook wel dat dat niet de insteek hiervan was hoorMijn eerste reactie als het over dit soort dingen gaat is gewoon direct nogal opstandig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mo: is er enige kans dat het ooit goedkomt of dat hij een keer met je praat en uitlegt waar het mis is gegaan? Zodat jij er niet meer over hoeft te malen? (ik heb hier verder geen ervaring mee, maar het is wat ik zou willen op zo'n moment, een verklaring)Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Waar heb je die opgeduikeld? En is ie lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga WC-tegeltjes schrijven als carriere-move
Als ik ga samenwonen mag jij mijn wc-tegeltjes regelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
ik voorzie een glansrijke carriere!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Goed punt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ergens heb je misschien gelijk, maar ik denk dat het voor veel mensen laagdrempeliger is om op internet te mopperen dan IRL. Dat dat het beeld misschien wat vertekent.
Bedoelde ik ook niet zo hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef Merel het volgende:
Maargoed, ik snap ook wel dat dat niet de insteek hiervan was hoorMijn eerste reactie als het over dit soort dingen gaat is gewoon direct nogal opstandig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt niet wat het is
O ja hoor, dat doen mijn schoonouders welquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je spoort echt niet als ouder als je niet zit te glimmen op de eerste rij als je kind afstudeert![]()
Dat er iets mis is met jouw vader, is wat dat betreft oud nieuws
Maar misschien willen je schoonouders plaatsvervangend glimmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef Merel het volgende:
Ik kan zo slecht tegen mensen die zeggen "maar kind, jij hebt toch alles mee, jij hebt toch een geweldig leven, count your blessings!". En dan denk ik "ze moesten eens weten...".
Is het voor jou mogelijk om je leven dusdanig te veranderen dat je dichter bij je ideaal komt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dat bedoelde ik ook.
Sterker nog, heb eens ruzie gekregen met een therapeut die vond dat ik niet moest zeuren omdat al mijn wensen toch vervuld moesten zijn (huis, man, kind). Maar wat als dat je wensen helemaal niet zijn? Als het je gewoon in de schoot geworpen wordt, je je zegeningen telt omdat je je best realiseert dat dit het ideaal is van het merendeel van de mensheid. Maar het jouw ideaalbeeld gewoon niet is?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben 20, doe een studie die ik leuk vind en haal (meestal) hoge cijfers, heb een lieve vriend, voel me eindelijk helemaal thuis bij mn ouders, ga zelfs op vakantie met mn broertje, heb een bijbaantje dat leuk en studiegerelateerd is en ook nog eens goed betaalt, ik dreig sociale vaardigheden te ontwikkelen, ik ben gezond, het gaat lekker met sporten en ik heb een toffe groep vrienden (nog van de middelbare school).Chico, dit helpt vast niet of je neemt het niet van me aan. Maar ik vind jou een superlief en leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mo: is er enige kans dat het ooit goedkomt of dat hij een keer met je praat en uitlegt waar het mis is gegaan? Zodat jij er niet meer over hoeft te malen? (ik heb hier verder geen ervaring mee, maar het is wat ik zou willen op zo'n moment, een verklaring)
meisje, en je bent wel creatief, je maakt namelijk hele mooie foto's.
Ik weet best wat ik wil,maar mijn ideaal is niet te combineren met man en kinderen. 't is niet anders. Mijn man gunt me de vrijheid overigens best hoor. En misschien dat ik die vrijheid nog eens neem en een paar jaar ga reizen oid. Maar niet zolang de kinderen nog klein zijn en me nodig hebben. Ik mag dan egoistische wensen hebben,zo'n asociaal stuk vreten ben ik toch niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het voor jou mogelijk om je leven dusdanig te veranderen dat je dichter bij je ideaal komt?
En weet je wat je wel wilt?
Ah wat liefquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Chico, dit helpt vast niet of je neemt het niet van me aan. Maar ik vind jou een superlief en leukmeisje, en je bent wel creatief, je maakt namelijk hele mooie foto's.
Zelfkennis FTW. Fijn dat het zoveel beter gaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff, mijn leven is eigenlijk een zooi, net als mijn hoofd. Ik heb bijna 10 jaar lang een nare tijd gehad, door depressiviteit en dingen van buitenaf. O.a. daardoor kost me studie me heel veel moeite. Ik moet over een paar dagen verhuizen en heb nog geen huis (opslagplaats en naar mijn ouders), weg eigen plek. Ik heb weinig geld en de laatste tijd veel geld uitgegeven wat ik niet heb. Oja en ik ben een beetje stevig.![]()
Maarrrr ik ben wel happy want
-ik heb hele lieve (echte) vrienden/ouders/en/familie die altijd voor me klaar staan
-ik vind mezelf best leuk (dat is heel anders geweest)
-ik heb een leuk bijbaantje, met superlieve collega's en leuke klanten
-ik ben bijna helemaal over mijn angsten en onzekerheden heen en dat geeft me kracht om veel leuke en nieuwe dingen te doen, waardoor je veel dingen ontdekt en nieuwe mensen ontmoet
-ik heb hele leuke plannen voor de toekomst
-en ik weet gewoon dat ik heel veel kan
En ik heb af en toe een dip, wat niet zo raar is, want ik ben gewoon jarenlang depri geweest. En ik heb zoveel niet. Maar ik wordt zo blij van alles wat ik wel heb.
dus
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah wat lief. Ik ga hem echt onthouden voor als ik een keer in een dip zit en mezelf stom vind enzo
. (Op dit moment ben ik echt blij met mijn leven, ipv te zeuren ben ik steeds bezig om probleempjes op te lossen, vind mijn eigen inzet voor school alleen wat magertjes maar dat valt ook op te lossen
). En hij geldt ook echt voor jou! Je bent lief, mooi, gezellig en gewoon een geweldige meid/vrouw!
What did I miss?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
Wat een interessante bijlezerij!! Mijn blessings zijn er best veel, maar de aller, allerbelangrijkste is dat ik complete vrijheid heb. Wat natuurlijk niet helemáál waar is, want ook ik moet dingen doen om het praktische leven op gang te houden. Maar ik ben eigen baas en ik kan reizen wanneer ik wil. Ik kan nu ook asociaal zijn wanneer ik dat wil en het fijne is, dat sinds ik niet meer zo heen en weer moet pendelen tussen Amsterdam en Belgie, ik veel meer zin heb om mensen te zien en dingen te ondernemen. En ik dus eigenlijk minder asociaal ben geworden. Ik zie iemand op regelmatige basis en die vind ik heel leuk.
Er zijn ook best dingen die beter zouden kunnen. Kunsthandel is door de crisis nu niet echt booming. Op de één of andere manier heb ik m'n atelier in Amsterdam nog niet 'eigen' gemaakt, waardoor ik m'n schildersdraai wat kwijt ben. Maar over het algemeen voel ik me vrij gelukkig en vooral het feit dat alle opties openliggen, dat maakt me blij.
Impliceer je daarmee dat ik een niet-al-te-snuggere-maar-wel-een-kusje-kroel-hippie ben?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En thanks CF![]()
Love is in the air hier vanavond zeg!![]()
Ik wilde ook nog zeggen dat ik jullie ook allemaal lief vind, maar dat vind ik dan weer zo sdb-erig want volgens mij heb ik al beetje het imago van niet-al-te-snuggere-maar-wel-een-kusje-kroel-hippie dus ik zeg het maar niet!![]()
Ga ff in m'n spookverhaal duiken en thee zetten, slaap lekker voor straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Co! Tell me more, tell me more, say no more, wink wink, nudge nudge, knowwhaddamean, ay, ay?"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa die ga ik er zo bij zetten! Dank je!
Na oud en nieuw begon mijn eerste tentamen... En ik zit nu in week 3 van die tentamens... En ondertussen nog een aantal projecten afmaken...quote:
Nog 1! Die ga ik wel halen denk ik, maar ik lig waarschijnlijk pas om 04.00 in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
PF: hoeveel tentamens moet je nog? ik vind het knap hoor dat je zo hard aan het studeren bent!! hopeiljk ga ik vandaag en morgen hetzelfde doen![]()
Deze is echt goed inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef neen het volgende:
Ode meest geniale aflevering van de lullo's
Beetje hippie is ze wel, amar verder eens met postquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef conleche het volgende:
En ik vind jou helemaal niet te kusjekroel, niet te hippie en zeker niet dom. Jij bent één van mijn favo-slankiesVind het heel prettig dat je meestal zo goedgeluimd bent, dat werkt aanstekelijk. *Veer in Maria's bolle billetjes steekt. (bol is goed bij billen dat weet je hè??)
Knap dat ik dat er tussen uit weet te pikken, hè? Ik vind het tof voor je!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee dat ik een niet-al-te-snuggere-maar-wel-een-kusje-kroel-hippie ben?
Jij bent een snuggere hippie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Co! Tell me more, tell me more, say no more, wink wink, nudge nudge, knowwhaddamean, ay, ay?
En Co, do tell!
Mijn haar zit altijd goed als ik wakker wordquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat niemand wakkerwordt met perfect haar en goedzittende, flawless make-up. Die arme dames staan gewoon een uur eerder op. Doe mij maar wat meer slaap
Mij wel dus. Epic failquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef conleche het volgende:
En ik vind jou helemaal niet te kusjekroel, niet te hippie en zeker niet dom.
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Goodbye het volgende:
En ik doe vandaag even niet aan mezelf ophemelen want ik ben ongesteld en eigenlijk super chagrijnig. Maar wel minder nu
Arabische lammetjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef conleche het volgende:
Nou nee. Da's alles wat ik erover kwijt wil
Of wilde je meer weten over het Arabische lammetje? Want ik wil met alle liefde dat recept even overtikken voor hiero!!!![]()
En ik vind jou helemaal niet te kusjekroel, niet te hippie en zeker niet dom. Jij bent één van mijn favo-slankiesVind het heel prettig dat je meestal zo goedgeluimd bent, dat werkt aanstekelijk. *Veer in Maria's bolle billetjes steekt. (bol is goed bij billen dat weet je hè??)
Ja, maar toen moest ik bijna huilen op de wc en heb ik daarna een sorry mailtje gestuurdquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef P.F het volgende:
[..]
OhEn heb je al heerlijk gemeen tegen iemand gedaan
?
Nee! Helemaal niet! Alleen een positief leuk hoofd! Nou ja ik vind wel meer van je dan dat, maar ik vind vooral dat je een mooie uitstraling hebt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En thanks CF![]()
Love is in the air hier vanavond zeg!![]()
Ik wilde ook nog zeggen dat ik jullie ook allemaal lief vind, maar dat vind ik dan weer zo sdb-erig want volgens mij heb ik al beetje het imago van niet-al-te-snuggere-maar-wel-een-kusje-kroel-hippie dus ik zeg het maar niet!![]()
Ga ff in m'n spookverhaal duiken en thee zetten, slaap lekker voor straks
Aahwquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar toen moest ik bijna huilen op de wc en heb ik daarna een sorry mailtje gestuurd![]()
![]()
Ach ik zit niet aan de LSD / X en ik was mezelf met grote regelmaat dus verder kan ik wel vergeven worden voor het feit dat ik met liefde Hair meebrul en nogal Vrede Op Aard ben en pro-multiculturele-maatschappij en mensenrechten en all thatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje hippie is ze wel, amar verder eens met post![]()
Precies, een panda is nooit helemaal zwart/witquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik zit niet aan de LSD / X en ik was mezelf met grote regelmaat dus verder kan ik wel vergeven worden voor het feit dat ik met liefde Hair meebrul en nogal Vrede Op Aard ben en pro-multiculturele-maatschappij en mensenrechten en all that
Wat grappig, want toen ik dat schreef dacht ik nog: 'zou SDB nu denken dat ik dat wel van haar vind??? 'En toen dacht ik: 'Neuh, die weet toch zeker wel dat ik heul niet zo over haar denk'. Ik vind je helemaal geen hippie/dom/kusjekroel. Zo. Ik vind jou echt een mooi meisje. En ik 'ken' je minder lang dan Maria, dus dan heb je direct een minder uitgesproken mening over iemand. Maar nav je post daarnet, dat je zo positief bent ondanks behoorlijke tegenslag, zou ik zeggen dat je juist een heel sterk persoon bent.quote:
Oeh welke crime hebben we dit keer gepland?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, weer gezwoten bij Body Jam. Ik was van mening dat ik breinactiviteit moest afwisselen met lichamelijke activiteit, ik weet alleen niet of ik daar morgen, als de deadline nadert, nog steeds zo over denk, maar dat zien we dan wel![]()
En mensen, ik vind jullie allemaal lief (wat een kumbaya-gebabbel zo op de avond) en als anderen dat niet vinden dan mogen ze in de stront zakken, zo.
(iets minder kumbaya)
En Mo, ik vind jou eigenlijk iemand die heel erg makkelijk een IRL vriendin van mij zou kunnen zijnMet je gamerstuff en je vriend die op mijn vriend lijkt (niet qua looks trouwens
) en je fetish voor Engels
![]()
En Chico is mijn Chico![]()
Mah partner in crime. Which reminds me, we mochten je skoppen als je lijstje nie goed was toch? Hebbie al een lijstje gepost?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee dat ik een niet-al-te-snuggere-maar-wel-een-kusje-kroel-hippie ben?
Nee want jij bent een indiaantje en die mogen zich hippie-achtig gedragen met een band over hun voorhoofd (en een veer achterop, hoef je die ook niet in je kont te steken, vast een stuk comfortabeler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Co! Tell me more, tell me more, say no more, wink wink, nudge nudge, knowwhaddamean, ay, ay?
. En SDB is heul wel snugger
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Nou niet per se trots. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om er iedere dag veel tijd mee kwijt te zijn en ik vind ook eerlijk gezegd, dat de 'naturelle look' mij mooier staat dan zichtbare make up. Wat op zich dan wel weer uitkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef P.F het volgende:
En waarom is iedereen er trots op om er maar zo-zo uit te zienOf er van uit te gaan dat de versie zonder make-up sowieso slechter is. Verzorging is toch heel fijn
?! Het is toch geen prestatie om zo uit je bed naar buiten te gaan, klinkt net alsof dat beter is
Ik ben gechoqueerd
!
-edit-
O kwak gelukkig niet
Kwak!!
Oh dat is lief, maar dat had niet gehoeven hoor, ik weet dat ook wel, vandaar de ''quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat grappig, want toen ik dat schreef dacht ik nog: 'zou SDB nu denken dat ik dat wel van haar vind??? 'En toen dacht ik: 'Neuh, die weet toch zeker wel dat ik heul niet zo over haar denk'. Ik vind je helemaal geen hippie/dom/kusjekroel. Zo. Ik vind jou echt een mooi meisje. En ik 'ken' je minder lang dan Maria, dus dan heb je direct een minder uitgesproken mening over iemand. Maar nav je post daarnet, dat je zo positief bent ondanks behoorlijke tegenslag, zou ik zeggen dat je juist een heel sterk persoon bent.
Zo. Heb ik me er goed genoeg uitgeluld??(en dat zonder de waarheid geweld aan te doen)
Huh? Welk topic en kende die iemand jou dan, of was het out of the blue?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
Amaiiii, wat een gezelligheid hierIk post mijn lijst maar niet vandaag... Laten we zeggen dat ik morgen vast een bol buikje heb, voor straf. Oh, ik werd vanmiddag nog uitgemaakt voor dikkerd in een ander topic
![]()
Anywayzz, weer aan het werk. De examens zijn vrijdag en dus moet ik voordien de cijfers inleveren en rondmailen. Stresssss!!!
Als je er goed uitziet zonder make-up (make-up is aanvulling, je hoofd is niet een basis waar je met make-up je gezicht op gaat tekenen) en je je netjes wast, haartjes kamt en je ziet er prima uit, dan heb je toch voldaan aan je verplichtingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet per se trots. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om er iedere dag veel tijd mee kwijt te zijn en ik vind ook eerlijk gezegd, dat de 'naturelle look' mij mooier staat dan zichtbare make up. Wat op zich dan wel weer uitkomt.
Ik heb trouwens gisteren wel dat dermalogica-pakket binnengekregen, zal er zo eens naar kijken.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Welk topic en kende die iemand jou dan, of was het out of the blue?
Neuh, het was iets over gezond eten, iemand die z'n te dikke puberzusje een vet varken noemde. En daar zei ik wat van. En toen begonnen ze met al die fascistische blabla over wat overgewicht de maatschappij kost en toen meldde ik nog dat sporters de maatschappij ook klauwen vol geld kosten en toen vonden ze dat ik ook een dikkerd wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Welk topic en kende die iemand jou dan, of was het out of the blue?
Jij bent echt heel heel heel erg fan hequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef P.F het volgende:
Als je het dermalogica pakket niet fijn vindt neem ik het graag van je over!!
Ja!! Mijn huid is nog nooit zo mooi geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent echt heel heel heel erg fan heIk vind het ook wel fijn (omdat ik het uberhaupt verdraag), maar niet alle producten.
Morgen rol ik weer zo uit m'n bed via de douche de auto in naar m'n werk en dan heb ik sinds gisteravond nog steeds niks aan m'n haar gedaan. De tweede dag zit het meestal leukerquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef P.F het volgende:
En waarom is iedereen er trots op om er maar zo-zo uit te zienOf er van uit te gaan dat de versie zonder make-up sowieso slechter is. Verzorging is toch heel fijn
?! Het is toch geen prestatie om zo uit je bed naar buiten te gaan, klinkt net alsof dat beter is
Ik ben gechoqueerd
!
-edit-
O kwak gelukkig niet
Kwak!!
Dan doe je er toch wel iets aan door er niet aan te zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Morgen rol ik weer zo uit m'n bed via de douche de auto in naar m'n werk en dan heb ik sinds gisteravond nog steeds niks aan m'n haar gedaan. De tweede dag zit het meestal leuker
Dat is bij mij ook zo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Morgen rol ik weer zo uit m'n bed via de douche de auto in naar m'n werk en dan heb ik sinds gisteravond nog steeds niks aan m'n haar gedaan. De tweede dag zit het meestal leuker
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
Ik zit er nu naar te kijken, Pief en het zijn wel veel verschillende dingen!! Wanneer gebruik je in godsnaam wat? En ik ga echt niet dagelijks m'n gezicht scrubben, dat is volgens mij slecht voor het vetgehalte in je huid.
Ik dacht: Er zit vast een nachtcreme bij en die smeer ik dan nu op, wegens nacht, maar ik geloof dat dat er nu net niet bij zit en wat doet die toner??
Explain, please?
Ik zocht een plaatje voor erbij en kijk!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk zouden we bij zulke gesprekken allemaal bij elkaar moeten zitten in onze pyjama's en met cocktails en zo. Zo zie ik altijd voor me hoe meisjes dat doen..
Ik schrijf me in voor die meet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eigenlijk zouden we bij zulke gesprekken allemaal bij elkaar moeten zitten in onze pyjama's en met cocktails en zo. Zo zie ik altijd voor me hoe meisjes dat doen..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje voor erbij en kijk!!!
[ afbeelding ]
Die kan jij dan mooi maken!!
Thanks!!! 's Nachts doe je dus niks?? Da's jammer, want dan heb ik altijd meer tijd!! Maar ik ga het een kans geven!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Kijk!
Je hebt zelf een facewash nodig (als je die gebruikt)
als je wil kun je dan srubben (met het talkpoeder) dat doe ik zelf maar 1-2 keer per week..
Dan als je huid schoon is (door de facewash of hoe je dat doet)
dan droog ik meestal mijn hoofd af,
dan spray ik 2-3 keer op mijn hoofd en nek met de spray
dan smeer ik meteen de oogcréme om m'n ogen
vervolgens neem ik een klein beetje créme (zit factor in geloof ik) en die mix ik met 3 druppies booster
(je kan de booster ook los op de extreem droge plekken smeren)
de créme is gewoon basis en de spray en de booster zijn extra..
en je kan ook nog 1x per week dat masker doen, na dat je je hoofd met facewash hebt gereinigd.
Ja je hebt ook wel gelijk! Als ik ga trainen of naar de borrel is het zien en gezien wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook zo!
PF, als ik in het weekend leuke dingen ga doen, zorg ik heus wel dat ik er mooi uitzie. Maar 'gewoon' naar mijn werk? Ik moet op de fiets, ik werk met alleen maar kerels, ik moet regelmatig met grote & vieze installaties werken in het lab... Beetje praktisch blijvenKijk, jouw dagelijks leven nodigt er natuurlijk meer toe uit om je mooi te maken. Maar mijn werk is echt zooooo niet-glamoureus
Nou dat kan je 's nachts ook gewoon doen na het douchen? Is vooral voor het hydrateren.. het enige is dat er geloof ik standaard factor in alle producten zit, maar daar voel je niets van..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanks!!! 's Nachts doe je dus niks?? Da's jammer, want dan heb ik altijd meer tijd!! Maar ik ga het een kans geven!
Ooooh leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje voor erbij en kijk!!!
[ afbeelding ]
Die kan jij dan mooi maken!!
En dan vind je het gek als wij zeggen dat je lekker ruikt 's ochtends vroeg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat kan je 's nachts ook gewoon doen na het douchen? Is vooral voor het hydrateren.. het enige is dat er geloof ik standaard factor in alle producten zit, maar daar voel je niets van..
Ik ga mij zo douchen en crèmetjes doenEn ik heb voor het eerst scheerschuim gekocht en een venus vibranze
En dan doe ik douchegell en een masker en die routine
En dan nog bodylotion..
Dan slaap ik zoo lekker
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
Plus dat ik in het dagelijks leven eigenlijk er ook gewoon leuk uit wil zien, ik ga best in een cocktailjurkje of zo boodschappen doen... Dat scheelt omkleedtijd als ik onverwachts opeens iets leuks heb om te doen!
Ik heb mijn pyjama + badjas al aan en mn haar in een handdoek gedraaidquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vooral als je dan ook nog net je bed hebt verschoond.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat kan je 's nachts ook gewoon doen na het douchen? Is vooral voor het hydrateren.. het enige is dat er geloof ik standaard factor in alle producten zit, maar daar voel je niets van..
Ik ga mij zo douchen en crèmetjes doenEn ik heb voor het eerst scheerschuim gekocht en een venus vibranze
En dan doe ik douchegell en een masker en die routine
En dan nog bodylotion..
Dan slaap ik zoo lekker
ik teken alvast in!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan vind je het gek als wij zeggen dat je lekker ruikt 's ochtends vroeg?![]()
Hmm.. Nou ja als je je fijn voelt in een "outfit" (de zomer is veel beter! dan doe je een jurkje aan met slippers en hakken in je tas, of andersom) dan is ie ook leuk op een feestje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik moet soms zo om je lachen! Maar misschien heb je wel een punt; ik belandde laatst per ongeluk met m'n uggs en m'n zwarte wollen coltruitje in een salsaclub. Niet. Fijn.
Dat is zeker waar ja!! In de zomer heb ik heel vaak jurkjes en rokjes aan. Ook gewoon als ik nergens heen moet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Nou ja als je je fijn voelt in een "outfit" (de zomer is veel beter! dan doe je een jurkje aan met slippers en hakken in je tas, of andersom) dan is ie ook leuk op een feestje!
Whehehehe. Ja daar zijn er er echt echt echt heel veel van hier!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef P.F het volgende:
Oh en CF heb jij UGGs?!
Ik zou ze wel willen hebben aan de ene kant, maar aan de andere kant is het ook leuk om kuddes meisjes met scooters en UGGs uit te lachen
Ik zou ook wel graag een scooter willen.. Maar dan zou ik inderdaad ook ieder klein rotstukje op de scooter doen.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehe. Ja daar zijn er er echt echt echt heel veel van hier!!
Ik zou ook heel graag een scooter hebben, vind het zo leuk. Maar ik doe het niet, omdat ik dan heel veel lichaamsbeweging ga missen!
Dat, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja!! In de zomer heb ik heel vaak jurkjes en rokjes aan. Ook gewoon als ik nergens heen moet.
In de winter ben ik eigenlijk voornamelijk bezig met het niet koud te hebben
Dat is belangstellingquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik vind jou meer een type voor een klassieke laars die dan 5 jaar mee mag/kan gaan. Zo een dure Italiaanse.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat, ja.
En PF, ja, sorry't Was een beetje een impulsaankoop; ik heb ze in NY gekocht en daar zijn ze relatief zo goedkoop... En nu draag ik ze maar, ondanks dat het er mal uitziet; ze zijn zo lekker warm
Ik heb van die rode gebreide. Om het nog eens extra erg te maken.
Nou, met een bijbaantje van twee dagen verdien je 650 of zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf, als ik zoveel geld had! Voor mij zou dat al heel veel zijn.
Dan moet je een fab jas over je fab skimpy jurkje dragen! En geile laarzen eronder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja!! In de zomer heb ik heel vaak jurkjes en rokjes aan. Ook gewoon als ik nergens heen moet.
In de winter ben ik eigenlijk voornamelijk bezig met het niet koud te hebben
Oh, ja, hier moeten ook regels voor komen, net als met dat uitstrijkjes verhaal..!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Laureline het volgende:
Ga nu wijn en lekkers halen, we moeten vanavond nog vieren dat het niet doorgaat
Kuch. Ja, die heb ik ook gekocht in NY. Van dat hele mooie vintage-bewerkte leerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een type voor een klassieke laars die dan 5 jaar mee mag/kan gaan. Zo een dure Italiaanse.
Op de een of andere manier!
Ik doe het ook weleens hoor, maar alleen als ik uitga. Bovendien: ik ben een type dat er ook geil uitziet in strakke zwarte jeans met dito coltruitje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moet je een fab jas over je fab skimpy jurkje dragen! En geile laarzen eronder.
Foto?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch. Ja, die heb ik ook gekocht in NY. Van dat hele mooie vintage-bewerkte leer
Een vriend(je) was nooit mijn streven.. Vervelend, die vastigheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
140 bij 200 of zo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef P.F het volgende:
Hoe groot moet een tafel zijn voor 6 personen?
23:30 pics!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens hoor, maar alleen als ik uitga. Bovendien: ik ben een type dat er ook geil uitziet in strakke zwarte jeans met dito coltruitje.
Ik ga nu echt toch niet m'n roze badjas met capuchon (van de kinderafdeling van de HEMAquote:
*klap klap klap*quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens 3 uur intensief gesport vandaag.
Ik wil applaus!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens 3 uur intensief gesport vandaag.
Ik wil applaus!
Echt goed!! Ben trots op je. En ik geloof verdomd dat ik al moe genoeg ben om te kunnen gaan slapen. Ik ga m'n nieuwe ritme NU starten. Trusten!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef P.F het volgende:
Uhm.... totaal 60 minuten cardio (ergometer)
en de rest opdrukken/voorligsteun/sit ups etc..
en dat steeds om en om in sessies
Geloof dat je minimaal 60 cm nodig hebt per persoon, iets meer is prettig ivm ellebogen. Als je er 2 per lange kant doet en aan elke kopse kant 1, dan kan het misschien wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn tafel is 70x150? Beetje klein denk ik om met z'n alle aan te zitten!
Ik deed nu mee omdat ik dan een kruisje voor aanwezigheid kreegquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg dame blancheGief.
Goed bezig PF! Het is bij jou geloof ik alles of niets heMaar je zit nu geloof ik al een behoorlijke tijd in de alles-fase, good for you!
![]()
Trusten Cootje!
je bent fantastischquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja je hebt ook wel gelijk! Als ik ga trainen of naar de borrel is het zien en gezien worden
Als ik naar de UB ga dan maak ik mij net zo op als naar een feestje dat verdien ik dan omdat ik braaf ga lerenOok een beetje gezien en gezien worden, de mensen van de borrel/mensen van borrel vriendje/oude kennissen oude middelbareschool/eventueel mijn schule kom ik daar tegen.. gezellie!
Plus dat ik in het dagelijks leven eigenlijk er ook gewoon leuk uit wil zien, ik ga best in een cocktailjurkje of zo boodschappen doen... Dat scheelt omkleedtijd als ik onverwachts opeens iets leuks heb om te doen!
En vooral @ mijn schule kijken mensen je helemaal zo raar aan als je in je joggingbroek loopt.. Dat doet echt niemandVeel mensen lopen echt in pak, ik soms ook..
Als je het opneemt voor 'dikkerds', dan kan het niet anders dan dat je zelf ook een 'dikkerd' bent. Zo is de redeneertrant hier op Fok!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, het was iets over gezond eten, iemand die z'n te dikke puberzusje een vet varken noemde. En daar zei ik wat van. En toen begonnen ze met al die fascistische blabla over wat overgewicht de maatschappij kost en toen meldde ik nog dat sporters de maatschappij ook klauwen vol geld kosten en toen vonden ze dat ik ook een dikkerd wasGuttegut zeg, hoewel ik echt heel erg pro-afvallen voor obesitassers ben, kun je toch ook wel wat overdrijven in het stigmatiseren van (te) dikke mensen.
volgens mij moet t twee keer per dag... maar je kan t ook s avoms ipv s ochtends doen (ik doe dan weer alleen s avonds)quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanks!!! 's Nachts doe je dus niks?? Da's jammer, want dan heb ik altijd meer tijd!! Maar ik ga het een kans geven!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico:Zooo hebben we dat ook weer gehad
Morgen marsloos en mét brood door het leven?
Ik denk dat dat jou ook beter staat hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet per se trots. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om er iedere dag veel tijd mee kwijt te zijn en ik vind ook eerlijk gezegd, dat de 'naturelle look' mij mooier staat dan zichtbare make up. Wat op zich dan wel weer uitkomt.
Ik heb trouwens gisteren wel dat dermalogica-pakket binnengekregen, zal er zo eens naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |