quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hebben we het over je kansloos voelen?. 24, zesdejaars student, krijg die kutscriptie maar niet af en m'n hele familie is al teleurgesteld. Yay. En nu moet ik huilen. Wie kwam met dit onderwerp?
.
Jij bent tenminste al bij die scriptie. Ik moet nog maar 20 punten en ik mag er niet aan beginnen omdat er nog propedeusevakken open staan. Ik moet er verplicht 1,5 jaar over doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hebben we het over je kansloos voelen?. 24, zesdejaars student, krijg die kutscriptie maar niet af en m'n hele familie is al teleurgesteld. Yay. En nu moet ik huilen. Wie kwam met dit onderwerp?
.
Wel net keihard gesport, weer eens.
Wijze woorden!quote:
Ik krijg een contract! Gaat waarschijnlijk over 1,5 maand in. Ga ik ook meer verdienen.quote:
Ach liefje. Lig er nou maar niet wakker van; tegen de tijd dat die k**scriptie af is, zijn ze reuze trots op je. En ik denk dat die teleurstelling in jouw hoofd groter is dan bij hen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Wel net keihard gesport, weer eens.
Ik ben gezond (op een rare slapende pink na), mijn gehoor gaat weer achteruitquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben gezond, ik hoef niet meer bang te zijn voor een terugval van mijn gehoor, ik ben slank, ik heb een vet coole huisgenoot aka best friend, ik heb vet lieve ouders (mits m'n moeder zich niet als een geloofswaanzinnige gedraagt), lieve vrienden en lieve Fok!-vriendinnetjes
.
Hé het helpt! Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Hoe en waar kan ik ook een vent worden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
Ik ben een ventmijn leven kan niet meer stuk!
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap wel heel goed wat DaD bedoelt, hoor. Elke keer op een verjaardagsfeestje voelde ik me zo'n faalhaas. In het begin vroegen ze nog wel: "Hoe gaat het met solliciteren?". Maar daar zijn ze ook maar mee opgehouden. Blikken zeiden ook wel genoeg.
Hahaha, jij bent zo grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:34 schreef neen het volgende:
Och ja, dat heb ik met familiedag (1x per jaar) mag ik 15x hetzelfde uitleggen en dat is meestal een nieuwe studie
Ik kijk alweer uit naar September.
Hoe oud is je man?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben gezond (op een rare slapende pink na), mijn gehoor gaat weer achteruitik ben dikker dan jij, ik heb een echtgenoot die vreselijk oud is en snurkt, ik heb een zeer gecompliceerde relatie met mijn ouders
de meeste van mijn vrienden wonen ver weg en op Fok vindt iedereen mee raar.
Helpt dat nog meer?
En als je dan zegt: "Aarggh! Stop asking, ik kán het niet meer aanhoren!" dan mag dat ook weer niet, want 'het is lief bedoeld'quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.
Jullie zijn lief.. En yay Ewelina! Good for you!
.
Wtf, als ik zoveel geld had! Voor mij zou dat al heel veel zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 1600 E voor 28 uur netto
En inderdaad een lieve meneer
Gewoon met vrouwen gaan neuken! Oh, wachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe en waar kan ik ook een vent worden?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon met vrouwen gaan neuken! Oh, wacht![]()
En op de dag dat je je bul krijgt, zitten ze met z'n twee te glimmen op de eerste rijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik met m'n moeder bel roept m'n vader op de achtergrond: "Hoe gaat het met de scriptie?" Iedereen vraagt er altijd maar naar en ik kan geen zinnig antwoord geven. Ik ben er echt mee bezig, veel meer dan ze denken, maar ik vind alles wat ik opschrijf dom en dan backspace ik het maar weer. Ik zit mezelf zo in de weg. En de vraag wat ik hierna wil gaan doen kan ik ook niet meer horen.
.
Begint te komen. Wel vrij high van de narcose nog, ben gisteren bijna helemaal kwijt en ook vandaag vergeet ik nog regelmatig watquote:
Mijn ouders waren niet op mijn MBO uitreiking, sterker nog, ze wisten niet eens wat het wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Gelukkig ben je ons niet vergetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Begint te komen. Wel vrij high van de narcose nog, ben gisteren bijna helemaal kwijt en ook vandaag vergeet ik nog regelmatig wat
Aww, dat is naar. Op zulke momenten is het niet fijn om freelancer te zijn...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Laureline het volgende:
Hoi, ik doe ook mee met de woensdagmiddag/avonddip.
Had een hele mooie opdracht voor komende maand die geweldig zou staan op mijn cv, maar nu is het complete plan van de opdrachtgevers omgegooid, en ben ik helemaal niet meer nodig![]()
Plus dat ik nu aan een klus werk waar ik geen enkele bevrediginguithaal, alleen maar verlang naar het moment dat het af is. En betaald
Dus het idee dat ik nog die prachtige opdracht hierna had hield me mentaal een beetje op de been. En nu voel ik me net een kleuter die een geweldige lolly kreeg, maar op het laatste moment toch net niet
* Viking84 is nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afstuderen vond ik ook echt een van de meest heuglijke momenten ever! Dat vergeet ik echt nooit meer. Het zwoegen, de zenuwen, het vragenvuur, de trotse gezichten van m'n ouders, het geluid + de beweging die m'n moeder maakte toen ze m'n eindcijfer hoorde, het etentje daarna.. Tutti!Dat was gewoon zó tof!
Ze slaakte een soort kreet en pleurde bijna uit de collegebank waar ze in zatquote:
Mja. De feestvreugde werd bij mij nogal gedempt door mijn toendertijd wel erg moeilijke relatie met ouders. Maar allez, over een paar jaar nog een kansquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afstuderen vond ik ook echt een van de meest heuglijke momenten ever! Dat vergeet ik echt nooit meer. Het zwoegen, de zenuwen, het vragenvuur, de trotse gezichten van m'n ouders, het geluid + de beweging die m'n moeder maakte toen ze m'n eindcijfer hoorde, het etentje daarna.. Tutti!Dat was gewoon zó tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |