abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93996524
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Had je fok aan op je pc? :P
Daar was het waarschijnlijk nog te vroeg voor, alhoewel ik meestal een van de eersten op Fok ben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:39:29 #227
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_93996966
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef Lyrebird het volgende:
Zon' 150 km. We hebben idd een tasje klaarstaan. Ik kijk het nog even aan. We horen nu de helicopters terugkomen vanuit het noorden, geen idee of dat een goed of slecht teken is.

Mijn vriendin is Koreaanse, en heeft het wel gehad met de aardbevingen. Er zijn nog regelmatig naschokken. Ik zelf heb daar geen last van, maar maak me wel zorgen over de kerncentrale. Binnen drie uur kunnen we morgen in Osaka zitten, om dan de boot naar Korea te nemen.

Maar eens zien hoe dit zich ontwikkelt.
Oe :{ Dat is dichtbij.
pi_93996977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Daar was het waarschijnlijk nog te vroeg voor, alhoewel ik meestal een van de eersten op Fok ben.
Ah, ik dacht in ieder geval de layout van fok te zien. :P Als je jouw eigen berichten in blauwe kleur hebt, ben ik er vrij zeker van. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93997105
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ah, ik dacht in ieder geval de layout van fok te zien. :P Als je jouw eigen berichten in blauwe kleur hebt, ben ik er vrij zeker van. :P
Hehe, nee, ik was iets op aan het zoeken ivm het verlengen van mijn Amerikaanse Greencard.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_93997182
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hehe, nee, ik was iets op aan het zoeken ivm het verlengen van mijn Amerikaanse Greencard.
Haha, oké...zal wel projectie van mij zijn dan. :P Was dat filmpje van de 8.9 schok of de van 7.x van eerder?
pi_93997315
Van de 8.9 - maar bij ons was ie "maar" 6+. Dit is trouwens slechts het begin van de beving - toen het echt los ging, ben ik naar buiten gelopen.
pi_93998823
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:50 schreef Lyrebird het volgende:
Van de 8.9 - maar bij ons was ie "maar" 6+. Dit is trouwens slechts het begin van de beving - toen het echt los ging, ben ik naar buiten gelopen.
Oké, maar het was op dat moment al wel voelbaar dat dit anders was dan andere keren, aangezien je wel begon te filmen?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:41:13 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_93999020
Ik denk dat het vooral voelbaar is omdat ie zo vreselijk lang doorgaat. Je hebt wel vaker dat je even heen en weer gaat, maar dat is een paar seconden, hooguit.
Zou dat naar Zuid-Korea dan tijdelijk zijn, of heeft je vriendin (vrouw?) het echt gehad nu?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 05:01 schreef Lyrebird het volgende:
Het ziet er naar uit dat alles hier snel weer normaal zal zijn. Schokkend wat er ten Noorden van ons gebeurd is, maar daar kunnen we verder weinig aan doen.
Shikata ga nai :P. Je wordt nog eens een echte Japanner.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93999301
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oké, maar het was op dat moment al wel voelbaar dat dit anders was dan andere keren, aangezien je wel begon te filmen?
Ja, het begon wel iets heftiger dan normaal. De laatste keer dat het op die manier begon, was al meer dan een jaar geleden, en toen duurde de beving zo'n 30 seconden, dat was eentje van ~ 5 op de schaal van Richter, maar dan met een epicentrum dichter bij huis.
pi_93999359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:41 schreef speknek het volgende:
Zou dat naar Zuid-Korea dan tijdelijk zijn, of heeft je vriendin (vrouw?) het echt gehad nu?
Nee, tijdelijk. Ze heeft nu toch bijna vakantie (ze moet nog een voordracht houden) en ik kan in principe werken waar ik wil (mijn salaris wordt nog doorbetaald tot april volgend jaar). Ik heb wel de verantwoordelijkheid voor een Finse student, dus ik moet nog even met hem kortsluiten, voordat ik een beslissing neem.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:56:45 #236
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_94001271
CNN gaf goed verslag, eigenlijk de hele dag door. Hadden de televisie aan op 't werk.

Die beelden van die 'modder' stromen, man man, je huis zal er maar tussen zitten. Nou moet je eigenlijk wat langer blijven Lyre, helpen met de opbouw. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_94001770
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:56 schreef popolon het volgende:
CNN gaf goed verslag, eigenlijk de hele dag door. Hadden de televisie aan op 't werk.

Die beelden van die 'modder' stromen, man man, je huis zal er maar tussen zitten. Nou moet je eigenlijk wat langer blijven Lyre, helpen met de opbouw. :P
Die kerncentrale boezemt me wel wat angst in, eerlijk gezegd. Maar ik voel ondertussen ook erg veel sympathie voor de Japanners, heb ook bewondering voor de onverstoorbare manier waarop ze hier mee omgaan. Dit lijkt me in ieder geval niet het juiste moment om er tussenuit te knijpen.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:18:52 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_94001902
Viel mij ook op van de beelden die ik zag, dat positieve dat mensen uitstralen. Schouders eronder en gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_94002640
FOK!ker doet verslag vanuit Japan
Met toestemming van Lyrebird natuurlijk.
dag
pi_94003841
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:56 schreef popolon het volgende:

Die moeten een adreswijziging doorsturen denk ik. :@ :@
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_94004760
Succes. Houdt ons op de hoogte! :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:59:49 #242
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_94005397
Lyrebird je zit dus in Tokyo? mijn half broer zit daar ook op een universiteit
pi_94006593
Even een TVPtje plaatsen. toch wel erg interessant dit.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:33:10 #244
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_94008580
tvp :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 23:56:47 #245
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_94024800
TVP's zijn niet meer nodig, klik op 'volg topic' en hij komt automatisch in je AT's.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_94029144
Half 10! Zijn er weer update's in tokyo?
  zondag 13 maart 2011 @ 02:01:47 #247
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_94030687
Alles OK hier? Die beelden zijn echt rampzalig zeg :o
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_94056738
Ben ook benieuwd hoe het met je gaat ivm de kerncentrales die problemen hebben en jij die er dichtbij woont :{
#geen
  zondag 13 maart 2011 @ 18:41:37 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_94057027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef popolon het volgende:
Viel mij ook op van de beelden die ik zag, dat positieve dat mensen uitstralen. Schouders eronder en gaan.
En nergens wordt geplunderd. Bij Katrina werd overal geplunderd, bij grote aardbevingen in Los Angeles is in het verleden ook veel geplunderd.... winkels worden dan gewoon helemaal leeggehaald onder het motto "ikke ikke en de rest kan stikke".

Niet in Japan! Niemand haalt het in zijn hoofd om goederen te stelen, ze delen wat men heeft met de buren, en hopen op betere tijden. (En voedseldroppings. ;) )
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_94060545
Sterkte LB! Spannende tijd. Als alles goed gaat heb ik komende donderdag een gast vanuit Niigata maar ik ga er eigenlijk maar vast van uit dat die niet kan komen. Hoe is de gezondheidszorg op dit moment? Gaat alles gewoon door of zijn veel artsen betrokken bij de behandeling van gewonden?
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')