Katja Schuurman ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie deed er niet mee uit de film All Stars in de latere tv-serie?
Die zat niet eens in de film........ werd pas in seizoen 2 of 3 toegevoegd geloof ik.quote:
Die zat wel in de serie maar alleen in seizoen 1 volledig. Daarna kwam dat die Cas Jansen als zijn broertje.quote:
AskMe +1quote:
Klopt helemaalquote:
Niet op klikken dan tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Wel flauw dat als je erop klikt dat je dan ziet dat het bij Kanaleneiland is. Graag voortaan tinypic gebruiken.
Ik zag het niet eens hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Wel flauw dat als je erop klikt dat je dan ziet dat het bij Kanaleneiland is. Graag voortaan tinypic gebruiken.
Danoontje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk zuivelmerk werd in varianten verkocht als: Aap, Bruine Beer, Konijn en Papegaai?
Dat zijn verschillende kleuren koeien.quote:
ik weet 't, maar de naam ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren '70. Eind jaren tachtig verdweenweer van het toneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |