In 2009 heeft Tjolk aangegeven een comeback te maken met de zuiveldrank en zal begin 2010 weer in de schappen staan. Welke smaken er precies bij deze herlancering in de winkel komen is nog niet volledig bekend gemaakt. De bekende smaken banaan en aardbei zijn bevestigd, evenals de nieuwe mango-smaakquote:
Iedereen had die pakjes bijzich toen ik op de basisschool zat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
de naam doet me geen belletje rinkelen, maar de plaatjes des te meer
[ afbeelding ]
Klopt !quote:
voornaam is Dionquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Stuurloos het volgende:
Is dat die met die dubbele voornaam?
Die wist ik!!! Verdorie, weet ik eindelijk eens wat, ben ik te laat! (En nee, ik bedoelde niet Martin Gaus)quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
ik kende hem ook niet (Graus) en ik zit nu even op wikipedia te kijken..
wat een vaag persoon zeg, dat dat een kamerlid is
quote:
Terpentin07 +1quote:
Aangezien ik naar bed wil reken ik het goed.Eigenlijk heet het Bajkonoer.quote:
Gecheckt en goed. Deed in '89 mee aan Roland Garros, aan talloze toernooien in de 90's en 00's, en deed dus ook mee aan deze Australian Open.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef erkel het volgende:
Santoro?
Iggyinthehouse +1quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:22 schreef iggyinthehouse het volgende:
allebei heten ze Smith van achter: Robert en Tom Smith
Zeer goed ScottTracy +1quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:55 schreef ScottTracy het volgende:
Nadal en Serena Williams
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
stenders en van inkel
Tikkie terug ScottTracy +1quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:07 schreef ScottTracy het volgende:
Wouter vd Goes?
quote:
quote:
8108139dpths +1quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |