quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kop is dan ook groter dan je lijf
(we hebben het niet over het zelfde vermoed ik)
Vage muziekquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het gaat hard...
K3 en KUS ligt alweer ver achter me, ik hoor alleen maar vage muziek...
Whehequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]ik vind het eigenlijk ook niet kunnen, maar soms gaan dingen (vernoemd naar een KSC'er) een eigen leven leiden
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kop is dan ook groter dan je lijf
(we hebben het niet over het zelfde vermoed ik)
dat "nog" doet mij vermoeden dat het in de toekomst anders gaat zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Geduldquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
eerst een week wachten voor hopelijk wat tof nieuws, daarna nog een week, dan Lost seizoen 6. Mijn geduld, wat doe je?
Jij wil voor je verjaardag samen met Ph. naar de saunaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat "nog" doet mij vermoeden dat het in de toekomst anders gaat zijn
oeh sauna
DAT ga ik vragen
Ph, je bent geweldig
ik weet ineens een verjaardagscadeautje
http://www.zwaluwhoeve.nl/
hoe was de vlaai bevallen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halen
Ph mag best meequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wil voor je verjaardag samen met Ph. naar de sauna?
oh fuck, godverdommequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe was de vlaai bevallen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halen
Did that, got the t-shirtquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduld
Ga een huis bouwen man, dan weet je wat geduld is
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]Ik vind de banner die nu rechts verschijnt wel humor: beef: 1 kilo voor 17,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
tattewaase man doet ook staafjes door je lijf borenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was je pas toch 'weest.
Ikke niet snappe![]()
.
Ja, ho, wacht ff. ik heb ff iets gemist, geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
tattewaase man doet ook staafjes door je lijf boren
ongeloofelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, godverdomme
morgen maar uitdelen dus
gelukkig is ze morgen nog goed
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik bekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeloofelijk![]()
[ afbeelding ]
oeh waar heb jij nu een gat meer dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht ff. ik heb ff iets gemist, geloof ik.
Vertel het hele verhaal eens.
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaal
Foto!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaal
de metalen staaf in mijn lijf zal wel gedetecteerd worden, maar om hem te verwijderen hebben ze chirurgen nodigquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |