quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Estrys het volgende:
Mannen! Nou die van mij heeft laatst een waarschuwing gehad van de politie wegens bumperkleven.... Daar heb ik al zo de schurft aan maar dan waarbij hij aan het kleven was... Een politiebusje! Hoe stom kan je zijn. Meneer dacht dat dat soort busjes geen verkeersovertredingen deden. Echt waar als ie een boete had gekregen kon ie wat mij betreft gaan lopen naar zijn werk.
ik rook alleen nog maar als ik net als nu zit te huilen bij het zien van een filmpje van de brand...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterkte vandaag _Bar_. Het mooie van weer beginnen met roken is dat je er ook weer mee kan stoppen. Ergens, ooit.
En als dat je nu steunt zou ik me daar niet ook nog rot over gaan voelen, dat bedoelde ik. Ik kan er niet eens over nadenken hoe dit voor jullie moet zijn. Het gaat toch elk bevattingsvermogen te boven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik rook alleen nog maar als ik net als nu zit te huilen bij het zien van een filmpje van de brand...
dus met verdriet momenten.
Ja hij dacht dat want het was zo'n arrestantenbusje of iets. jamaar zegt ie, het gaat daar van 100 over op 120 en en en dat busje schoot niet op bla. En ik zeg zoooooo vaak dat ie mensen niet zo moet 'aanduwen'. Hij heeft het van zijn vader vrees ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij dacht dat die geen overtredingen deden!
Maar dan nog ben je toch gewoon ehm niet zo snugger als je dat doet? Gaat hij die busjes ook met 180KM/pu in halen?![]()
Wat een feest he, die mannen!
Zoooo herkenbaar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Vicky het volgende:
oh mannen... ik kan er ook over meepraten.
Schahaaat waar ligt ...... En dan zeg ik waar het ligt, kan hij het niet vinden. Kijk ik op dezelfde plek en pak het meteen..
ik ook hoor en ik ben ook zo'n heilig boontjequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel stoerder dan al die heilige boontjes die het goed doen als ze politie zien en dan verder scheuren als ze zich onbespied wanen![]()
Ik doe denk ik ook aan bumperklevenonbewust.
Daar heeft bumperkleven toch een beetje een andere "feel"quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:30 schreef Estrys het volgende:
Had ik al gezegd dat hij ook zijn motorrijbewijs heeft
oh ja, ik ook. En ik moet altijd zo lachen dat je iedereen tien voor twee ziet pakken en rechtop gaan zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook hoor en ik ben ook zo'n heilig boontje![]()
En dan zeggen: "Ik heb gewoon een pittige rijstijl" o.i.d.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:
tja en maar commentaar geven bij wegmisbruikers
oh dat doe ik dan weer niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, ik ook. En ik moet altijd zo lachen dat je iedereen tien voor twee ziet pakken en rechtop gaan zitten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
paspoort: ¤ 50,90
bijschrijven kind: ¤ 8,95
spoedkosten per document: ¤ 41,00
spoedkosten bijschrijving kind: ¤ 19,50
verklaring van vermissing: ¤ 24,35
= 144.70![]()
![]()
(Bijschrijven Oscar op een ander moment kost 20 Euro, dus dat doen we nu dan maar niet. Scheelt weer 8 euro.)
idd, keer het hele huis maar onderste boven totdat je m hebt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem al gezegd 'Je gaat NIET sporten vanvond voor we hem hebben gevonden!'.
(Hij gaat naar Paul en Delita toe btw, eindelijk. Was al 4 jaar geleden afgesproken maar er kwamen een paar kinderen tussendoor enzo.)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
paspoort: ¤ 50,90
bijschrijven kind: ¤ 8,95
spoedkosten per document: ¤ 41,00
spoedkosten bijschrijving kind: ¤ 19,50
verklaring van vermissing: ¤ 24,35
= 144.70![]()
![]()
(Bijschrijven Oscar op een ander moment kost 20 Euro, dus dat doen we nu dan maar niet. Scheelt weer 8 euro.)
Whaha, mannen die zich gedragen als kleine kinderen horen ook zo behandeld te worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem al gezegd 'Je gaat NIET sporten vanvond voor we hem hebben gevonden!'.
(Hij gaat naar Paul en Delita toe btw, eindelijk. Was al 4 jaar geleden afgesproken maar er kwamen een paar kinderen tussendoor enzo.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |