Nja, niks dus.quote:Dat laatste geef al aan dat je nu blijkbaar ook het grootste deel van de tijd binnen die kleine community zit? Wat is dan het verschil met een eiland eigenlijk?
Dan moet je dat ook niet doen...quote:Op maandag 25 januari 2010 09:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ook zie je op elk feestje dezelfde koppen als je bij de Nederlandse community blijft hangen.
Ja maar zo veel leuke feestjes zijn er niet op Curacaoquote:
Wat heb je te besteden/waar ben je naar op zoek?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
22 februari ga ik naar Curacao.![]()
Kan niet wachten, ff 12 dagen weg van die kut sneeuw en kou.
Enige verrotte, we hadden een studio op het oog maar die zijn allemaal al gereserveerd.
Weet iemand anders toevallig nog een betaalbare plek om te overnachten?
Niet al te duur, tussen de 30 en 50 euro per nacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef thomaster het volgende:
[..]
Wat heb je te besteden/waar ben je naar op zoek?
Ik heb indertijd bij www.curacaobenb.com gezeten, bed en breakfast met nette kamers en gebruik van zwembad. Geen idee wat de prijzen zijn, was toen 55 euro per kamer per nacht.
Om welke appartementen gaat het in Julianadorp? Ben der namelijk wel redelijk bekendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Niet al te duur, tussen de 30 en 50 euro per nacht.
Heb net ff zitten zoeken en heb 3 appartementen/studio's kunnen vinden in Julianadorp.
Ik heb ze gelijk maar even gemaild of er nog plek is, ben een beetje aan de late kant.
Vorig jaar gezeten toen ik op curaçao heb gewerkt en met de herfst voor vakantie.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
22 februari ga ik naar Curacao.![]()
Kan niet wachten, ff 12 dagen weg van die kut sneeuw en kou.
Enige verrotte, we hadden een studio op het oog maar die zijn allemaal al gereserveerd.
Weet iemand anders toevallig nog een betaalbare plek om te overnachten?
Ik heb Seru Coral gewoond, maar Henk Brink is een ware afzetter, hij berekent vaak asociaal hoge electra-kosten achteraf omdat je zogenaamd "veel meer verbruikt hebt dan hij van tevoren incalculeerd".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vorig jaar gezeten toen ik op curaçao heb gewerkt en met de herfst voor vakantie.
http://www.brinkappartementen.nl/
Zijn te huur via een aantal verhuurders. Is vlakbij Koraal Tabak, tov Aloëfarm.
En deze dan: "Binnen 15 minuten bij het dichts bijzijnde strand, Seaquarium Beach."quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Grappig, zie dat ie op de site zet "centraal gelegen"
Nou, als je binnendoor rijd red je dat wel hoor, ik deed er ook altijd ong. een kwartiertje over.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En deze dan: "Binnen 15 minuten bij het dichts bijzijnde strand, Seaquarium Beach."
Met de helicopter zeker
Ik heb een mailtje gestuurd naar:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om welke appartementen gaat het in Julianadorp? Ben der namelijk wel redelijk bekend
http://curamap.com/index.phpquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Niemand bekend met deze gasten? www.apartamentuholanda.com
Ze zitten op Hofweg 3 in Curacao, maar het grappige, via Google Maps kan ik geen Hofweg vinden.
De Hofweg (Julianadorp) loopt van de St. Michielsweg in noordelijke richting tot Rondeweg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Niemand bekend met deze gasten? www.apartamentuholanda.com
Ze zitten op Hofweg 3 in Curacao, maar het grappige, via Google Maps kan ik geen Hofweg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |