je aanmelden en direct een topic openen over je blog met een linkje erbij, én een linkje als ondertitel, ja, dt komt op mij over als spam.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:20 schreef Dagonet het volgende:
Kom op zeg, dat kan je toch geen spam meer noemen?
Toen in het nagellaktopic men eigen blogs ging opzetten, dat was nog meer spam en leidde tot verscheidene posters minder, maar hier?
dago, jij weet net zo goed als ik dat als een nieuwe user als eerste post/topic iets dergelijks post, dat als spam wordt aangemerkt. zeker als de link ook nog eens vermeld staat in sig/ondertitel.quote:
in dit geval vond ik het spam, en daar blijf ik bij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Dagonet het volgende:
Maar je kan je natuurlijk ook afvragen of iets als spam bedoelt is of dat het hier gewoon iemand betreft die een vraag stelt en het niet als spam bedoelde.
Spam is volgens mij nog altijd een reclamevorm met als doel users weg te lokken van FOK! of om geld aan de users te verdienen.
Geen van beide is hier sprake van, terwijl de blogs in het nagellaktopic wel degelijk dat effect hebben gehad, voordat men met de blogs begon stond het topic veel voller met foto's dan de slowchat die het nu geworden is.
dat is een keus van de users zelf in dit geval.quote:Op zondag 4 april 2010 10:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik trek die reeks erbij omdat daar een stapel blogs zijn opgezet met als direct meetbaar effect minder posts/foto's in die reeks en veel meer slowchat. Dat maakt het posten van die bloglinks spam.
dago, als er al íéts leidt tot het posten van minder foto's in die reeks, is het het feit dat de dames zélf dat doen omdat ze te druk bezig zijn met hun blogs.quote:Op zondag 4 april 2010 10:32 schreef Dagonet het volgende:
Maar dat werden ze wel.
En je bent het dus met mij eens dat het toestaan van het noemen van die blogs heeft geleid tot een verminderd kwalitatief aanbod in de nagellakreeks.
Immers, zonder reclame te maken voor die blogs was niemand van die blogs op de hoogte en had men dus geen bezoekers gehad, bezoekers die primair geronseld zijn onder FOK!users en die van content afhankelijk zijn van die blogs waar men eerst toe kon met het volgen van de reeks op FOK!.
Mag je nu nog zeggen hoe de spam van die blogs minder effect had dan de eerste post van een onwetende newbie die je nu hoogstwaarschijnlijk compleet kwijt bent waar je anders haar als een mogelijk waardevolle gebruiker in je modetopics had kunnen behouden.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij niet.
wat voor topic zoek je precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |