ik ga er met mylene over tokkelenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:13 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik ehm geloof dat het een beetje de spuigaten uitloopt. Kan me iig voorstellen dat sommige mensen het als irritant beginnen te ervaren. Maar leuk is het wel. Is er echt geen oplossing te verzinnen?
In ieder subforum bestaat wel een algemene slowchat om juist te praten over dingen die niet on-topic zijn en niet in desbetreffende topics geplaatst mogen worden. Natuurlijk zal "Lifestyle" wel de toon moeten voeren in de eventuele slowchat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er werd gepraat ov er van alles wat echt in de verste verte totaal niet LIF-gerelateerd was
en als ik me niet vergis werd er wel eens rotzooi getrapt.
weet je, wat offtopic moet nooit een probleem zijn, als het topic gedomineerd wordt door offtopic gelul dn is het wat anders, maar vooralsnog staat er geen LIF-SC in de planning
Maar jullie begrijpen wel dat het dan een soort sc gaat worden aangezien er niet alleen gereageerd word op de outfits wat in het wat draag je vandaag topic ook niet altijd gebeurd?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Mylene het volgende:
Een LIF SC gaat 'm sowieso niet worden. Een topic waarin wordt gediscussieerd over de kleding uit de PIC Only topic zoals bijvoorbeeld Tamashii voorstelde lijkt ons wel heel leuk.
Ik denk dan dat de PIC Only topic voor foto's en kort commentaar is. Het nieuwe topic voor uitvoerig commentaar.
Dus wees ook creatief, verzin nieuwe duidelijke TT's en maak een header voor beide topics. Je kan ook een FOK!wiki aanmaken zodat de OP makkelijk gekopieerd kan worden.
Wij evalueren na een tijdje of de nieuwe opzet geslaagd is.
Oh. Ga jij er nu een maken dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef Tamashii het volgende:
Wil ik wel doen! Gewoon een zelfde soort topic als pic only, maar dan voor commentaar/kritiek/verder discussie.Top.
We gaan er heus wel op toe zien dat het geen SC wordt. Anders is het feest snel over.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar jullie begrijpen wel dat het dan een soort sc gaat worden aangezien er niet alleen gereageerd word op de outfits wat in het wat draag je vandaag topic ook niet altijd gebeurd?Ik ga eens een pakkende TT bedenken, een header kan ik alleen niet maken maar dan kijk ik vriendlief wel even aan. Bedankt in ieder geval!
Mja vind ik niet, het is nu ondertussen toch wel duidelijk voor alle mensen uit dat topic. En de OP kan na verloop van tijd alleen maar aangepast worden. Er staat bovendien ook niet zoveel tekst in het pic only topic so. [discussietopic] Wat draag je vandaag?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef tliciouz het volgende:
Je had beter even kunnen wachten en het wat uitgebreider kunnen maken, met header en meer tekst etc lijkt mijMaar wel bedankt!
Ja dat snap ik maar er mag toch ook gewoon over fashion in het algemeen gepraat worden en niet alleen wat uitgebreider over de kleren die er geplaatst worden of?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
We gaan er heus wel op toe zien dat het geen SC wordt. Anders is het feest snel over.
Mja, het topic wat ik net gemaakt heb is echt voor het praten over de kleding in het pics only topic. Ik denk dat praten over fashion in het algemeen weer beter in een ander (nieuw?) topic kan. Er is schijnbaar genoeg vraag naar!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar er mag toch ook gewoon over fashion in het algemeen gepraat worden en niet alleen wat uitgebreider over de kleren die er geplaatst worden of?
Dus jij vind dat er alleen maar gepraat mag worden over de kleding zelf? Dan kunnen we net zo goed verder gaan in het wat draag je vandaag topic. Het lijkt mij juist leuker en andere ook zoals ik gister heb kunnen zien om het over meer dan alleen die foto's te hebben maar ook over fashion in het algemeen, gister werd er ook gepraat over namaak tassen en andere dingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, het topic wat ik net gemaakt heb is echt voor het praten over de kleding in het pics only topic. Ik denk dat praten over fashion in het algemeen weer beter in een ander (nieuw?) topic kan. Er is schijnbaar genoeg vraag naar!
Nou, wat ik vind is irrelevant aangezien een topic vaak zijn eigen gang wel gaat. Maar de titel is natuurlijk niet voor niets: discussietopic pic only blabla.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij vind dat er alleen maar gepraat mag worden over de kleding zelf? Dan kunnen we net zo goed verder gaan in het wat draag je vandaag topic. Het lijkt mij juist leuker en andere ook zoals ik gister heb kunnen zien om het over meer dan alleen die foto's te hebben maar ook over fashion in het algemeen, gister werd er ook gepraat over namaak tassen en andere dingen.
Ja maar als er in het wat draag je vandaag topic offtopic werd gepraat ging het niet eens over de kleren. Maar juist over dingen die ik net opnoemde. Maar goed, ik volg er nu niets meer vanquote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, wat ik vind is irrelevant aangezien een topic vaak zijn eigen gang wel gaat. Maar de titel is natuurlijk niet voor niets: discussietopic pic only blabla.En ik heb er totaal geen problemen mee als het af en toe wat afdwaalt, maar anders is het daar ook weer offtopic, en dat mag naar de regels van Fok niet.
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Oke mooi!Ik ga vanavond eens met een header aan de slag, hoe kan ik hem nu het beste noemen dan?
Een header? Je bedoelt een soort plaatje? Mmh, dat is een goede wat je daarin kan zetten. Maar de TT vind ik wel goed zo.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef tliciouz het volgende:
Oke mooi!Ik ga vanavond eens met een header aan de slag, hoe kan ik hem nu het beste noemen dan?
Ja ik bedoel meer of ik de TT er in moet zetten met plaatjes komt het wel goedquote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee.
Vraag het anders in het topic zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |