abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77252966
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aangezien er een recap in zit zou ik dat tientje uitbesparen
Waarom? Ook al heb je deel 1 drie keer uitgespeeld. Voor tien euro blijft het een prachtige game.
pi_77253230
Ik ben nu sinds 2 dagen aan het spelen op de pc.
Wat me wel opviel is dat de kwaliteit van de filmpjes (niet de cutscenes) een klein beetje tegenvallen op 1920x1280

Wordt tijd voor een tweede videokaart erbij, zodat ik de AA hoger kan zetten.

Het spel zelf is echt prachtig al heb je vaak niet lang om van het uitzicht te genieten.

Ben al wel vaak doodgegaan omdat ik geen kogels meer had in mijn sniper. Moet gewoon beter plannen :p
pi_77253279
Laatst stond deel 1 voor 3 of 4 euro op Steam, toen kon ik er niet meer omheen. Volgens mij inmiddels weer ¤15 tho.
HÆLP.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:28:10 #179
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77253421
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef bjorntju het volgende:
Slecht nieuws voor de mensen die de CE hebben besteld. Ik heb net FRS gebeld. En de man die ik aan de lijn had zij dat hij uitgesteld is. Ze hebben een bericht van EA gekregen dat hij dus waarschijnlijk uitgesteld is. Maar EA zal proberen om ze toch op de release date uit te brengen(althans zo had ik het begrepen.) Maar die kan is erg klein. Een nieuwe datum hadden ze niet. Maar hij dacht dat als hij uitgesteld is ik hem dus volgende week dinsdag/woensdag zal krijgen. Wat wel kan kloppen want bij elke shop waar hij uitgesteld is(in het buitenland dan) Staat hij of op 2 of 4 februari. Als hij vrijdag nog niet verzonden is kan ik terugbellen voor meer informatie. Toch maar besloten om dat weekje maar te wachten. Want ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik hem annuleer.
Klopt,... maar dit zat er al dagen aan te komen. Alles blijft echter onzeker. Oost-Europa heeft opzekers een vertraging in de CE. Sommige landen in West-Europa ook,... FRS is nu de eerste die dit meldt. Op geen enkele andere site kan ik iets over de CE vertraging vinden in Nederland.

Dit topic volg ik al een tijdje. Het draait uiteindelijk om drukwerk problemen.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/1

Anyway,... jammer dat de fans de dupe zijn in deze,... maar ja,... i.p.v. vrijdag heb je hem nu dinsdag en woensdag,... iets langer wachten maar ik heb het er voor over
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:29:59 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_77253500
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef totalvamp het volgende:
Ik ben nu sinds 2 dagen aan het spelen op de pc.
Tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 januari 2010 @ 16:30:01 #181
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77253501
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:23 schreef totalvamp het volgende:
Wat me wel opviel is dat de kwaliteit van de filmpjes (niet de cutscenes) een klein beetje tegenvallen op 1920x1280
Misschien komt dat door de ongebruikelijke resolutie die je hebt ingesteld. Probeer eens op de native resolutie van je scherm te spelen. 1920*1200 of 1920*1080 ofzo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77258600
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Klopt,... maar dit zat er al dagen aan te komen. Alles blijft echter onzeker. Oost-Europa heeft opzekers een vertraging in de CE. Sommige landen in West-Europa ook,... FRS is nu de eerste die dit meldt. Op geen enkele andere site kan ik iets over de CE vertraging vinden in Nederland.

Dit topic volg ik al een tijdje. Het draait uiteindelijk om drukwerk problemen.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/1

Anyway,... jammer dat de fans de dupe zijn in deze,... maar ja,... i.p.v. vrijdag heb je hem nu dinsdag en woensdag,... iets langer wachten maar ik heb het er voor over
Nu lees ik dus weer in dat topic dat iemand een mailtje van FRS heeft gekregen waar in dit staat:
quote:
Beste klant,

Van onze leverancier hebben wij vernomen
dat wij dit artikel vooralsnog tijdig kunnen verzenden. Betekent dat u dit
artikel donderdag of vrijdag ontvangt.

We hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Het kan dus betekenen dat EA games FRS heeft geïnformeerd dat de CE toch nog op tijd komt(zoals ik al in mijn post had gezegd, EA zal proberen om ze op tijd uit te leveren) Ik heb nu gevraagt aan die persoon die dat gepost heeft op welk tijdstip hij die mail heeft gekregen.

[edit] Hij heeft de mail een paar uur later gekregen. Het kan dus zijn dat we hem toch op tijd kunnen krijgen. EA heeft FRS waarschijnlijk geïnformeerd dat wij hem toch optijd kunnen krijgen naardat ik had gebeld. Dus ik blijf hopen. Als ik nog steeds geen zekerhijd heb dan bel ik woensdag wel even weer naar FRS op. Maargoed... Al zal hij vertraagt zijn hou ik hem toch in bestelling. Dan maar een paar dagen langer wachten. Want anders krijg ik er toch weer spijt van.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:21:39 #183
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77260462
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:37 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Nu lees ik dus weer in dat topic dat iemand een mailtje van FRS heeft gekregen waar in dit staat:
[..]

Het kan dus betekenen dat EA games FRS heeft geïnformeerd dat de CE toch nog op tijd komt(zoals ik al in mijn post had gezegd, EA zal proberen om ze op tijd uit te leveren) Ik heb nu gevraagt aan die persoon die dat gepost heeft op welk tijdstip hij die mail heeft gekregen.

[edit] Hij heeft de mail een paar uur later gekregen. Het kan dus zijn dat we hem toch op tijd kunnen krijgen. EA heeft FRS waarschijnlijk geïnformeerd dat wij hem toch optijd kunnen krijgen naardat ik had gebeld. Dus ik blijf hopen. Als ik nog steeds geen zekerhijd heb dan bel ik woensdag wel even weer naar FRS op. Maargoed... Al zal hij vertraagt zijn hou ik hem toch in bestelling. Dan maar een paar dagen langer wachten. Want anders krijg ik er toch weer spijt van.
Welke pagina van dat topic? En post jij ook op dat forum? Was die oorspronkelijke mail van jouw?
  maandag 25 januari 2010 @ 19:24:05 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77260587
En idd,... die paar dagen extra maken niet uit. Serieus,... dit is een geweldige CE

pi_77260629
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Chocobo het volgende:
En idd,... die paar dagen extra maken niet uit. Serieus,... dit is een geweldige CE

[ afbeelding ]
Art Books.
HÆLP.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:26:24 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77260713
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Art Books.
Ja en steelcases
pi_77265536
Kan je nog ergens de collectors edition kopen?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 25 januari 2010 @ 20:54:17 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_77265928
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan je nog ergens de collectors edition kopen?
Snel zijn,.... tevens een hele strakke prijs!

http://dixons.nl/De_onlin(...)SW08768/default.aspx
pi_77266202
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oeeeeh nice
pi_77267751
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

En besteld. Kan niet wachten.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_77267953
En ook besteld
pi_77268326
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Welke pagina van dat topic? En post jij ook op dat forum? Was die oorspronkelijke mail van jouw?
Oh volgens mij alle pagina's wel haha Maar hier staat het berichtje van die mail(ff wat naam beneden scrollen, Naam is BjorntjuNL ): http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/712072/16 Mail was van iemand anders. Ik was de gene die gebeld had. Ik vroeg dus om het tijdstip wanneer hij die mail had gekregen (hij kreeg de mail na 17:00 uur, en ik kreeg iemand aan de lijn naar een minuut of 15 naar liftmuziek te zitten luisteren rond 14:00 uur.) Dus de kans is groot dat EA games FRS heeft geinfromeerd dat hij wel gewoon optijd komt. Want toen ik belde zij die man nog dat EA(athans dat neem ik aan) zal proberen om de CE wel op de releasedag uit te brengen. Maar ik ga me er niet teveel op verheugen nu. Want dan zul je weer zien dat hij toch niet op de releasedag uitkomt en ben ik weer teleurgesteld. Dus ik vrees nu maar het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen. Die paar daagjes extra is inderdaar niet erg. En het heeft ook een voordeel. Als iedereen hem dan al heeft uitgespeeld. Moet ik nog beginnen. Dus ik heb dan nog wat tegoed

En post ook op dat forum ja. Maar nu vooral eigenlijk in het Delay topic haha. Zit echt elk kwartier dat ik hier op internet zit wel te F5'en om te kijken of er nieuwe info is. Bioware heeft ook nogsteeds geen bericht daar geplaatst terwijl het eerste topic al van 6 dagen geleden is. Maargoed. De kans is er dat wij hem gewoon op de 28/29 krijgen. En anders moet ik maar een weekje wachten. Dan krijg ik er zeker geen spijt van. En hij staat ook mooi langs mijn CE van ME1 !

[ Bericht 16% gewijzigd door bjorntju op 25-01-2010 21:45:36 ]
pi_77268778
Haha je kon net even alle CE DLC downloaden vanaf Marketplace. Door een foutje stonden ze er voor gratis bij. Ik heb nog net een Collector's Assault Rifle weten te downloaden, was te laat voor de rest. Het staat al offline.
http://www.joystiq.com/20(...)able-free-right-now/

Wel lullig overigens voor de mensen die een CE kopen.
pi_77268841
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef emokid het volgende:
Haha je kon net even alle CE DLC downloaden vanaf Marketplace. Door een foutje stonden ze er voor gratis bij. Ik heb nog net een Collector's Assault Rifle weten te downloaden, was te laat voor de rest. Het staat al offline.
http://www.joystiq.com/20(...)able-free-right-now/

Wel lullig overigens voor de mensen die een CE kopen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_77268940
Zag het ook al jah. Was al te laat voor de Ternimus Gear helaas .

Vind het zoizo maar debiel dat wij die niet kunnen krijgen. Alleen Gamestop.com en Play.co.uk hebben die. Hier in NL heeft helemaal niemand die. Ik hoop dat hij later nog als (gratis)DLC uitkomt. Maar ik krijg wel de Inferno Armor van FRS. Die krijgt iedereen daar die de CE heeft gepre-orderd

Een paar pic's van de CE:

Nice!!!

[ Bericht 27% gewijzigd door bjorntju op 25-01-2010 22:03:33 ]
pi_77272669
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77273309
quote:
Misschien komt dat door de ongebruikelijke resolutie die je hebt ingesteld. Probeer eens op de native resolutie van je scherm te spelen. 1920*1200 of 1920*1080 ofzo.
ik bedoelde ook 1920*1080. Was nog niet helemaal wakker.
Hopelijk komt hij snel beschikbaar op Steam, heb hem al gekocht, maar te pre-loaden is hij nog niet.
pi_77274159
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef bjorntju het volgende:
Zag het ook al jah. Was al te laat voor de Ternimus Gear helaas .

Vind het zoizo maar debiel dat wij die niet kunnen krijgen. Alleen Gamestop.com en Play.co.uk hebben die. Hier in NL heeft helemaal niemand die. Ik hoop dat hij later nog als (gratis)DLC uitkomt. Maar ik krijg wel de Inferno Armor van FRS. Die krijgt iedereen daar die de CE heeft gepre-orderd

Een paar pic's van de CE:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice!!!
Jaloers is.

Inderdaad wel tam dat je hier geen terminus armor kan krijgen ja. Die ziet er echt ziek uit.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_77274476
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef Cudles het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig spoilers waar niet bij staat waar het overgaat, zodat je wel moet klikken om te zien wat er gespoilerd wordt.. Nu vraag ik niet om zonder spoilers neer te zetten, maar zet er gewoon bij dat je niet moet klikken als je ME1 nog niet hebt uitgespeeld
pi_77275429
Als iemand hem toch vlug wil hebben

: [TK] X360 - Mass Effect 2 - Darksiders - Bayonetta
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')