Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef redunzl het volgende:
dit lijkt een naald in een hooiberg... en dat is het ook, of nee, nu eigenlijk weer niet![]()
dat is helemaal juistquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef piotr_h het volgende:
Ok, ok, 'kerk' 'naald'.
Dat wordt Santpoort: Kerk de Naald aan de Middenduinerweg.
succesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef FrankRicard het volgende:
Eens kijken of ik nog wat kan vinden.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef JDude het volgende:
Ja -J-D-, ik had hier toch wel meer van je verwacht.
Meestal zijn het bij mij toevalstreffers. Plaatsen waar ik toevallig eens geweest ben. Als je daar iets van onthoudt, is het vaak redelijk makkelijk zoeken. De hints die worden gegeven willen ook nog wel eens helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef Mascleta het volgende:
Hoe weten jullie dit allemaal? Hele dagen streetview doorrijden zodat je alles herkend?
en deze is ook juist!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Neroje het volgende:
Minderbroedersstraat 2, 6041 Roermond, Limburg
Hier
Hoe moeilijk kan dat zijn dan, je kijkt recht op die stijger...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef JDude het volgende:
Mja, ik heb de goede buurt gevonden, maar deze plek niet.
Nou .... JDude is kennelijk de enige die weet waar het ongeveer is ... Ik heb geen idee, maar ook nog niet heel hard gezochtquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef Neroje het volgende:
81 Afrikalaan, Heusden, North Brabant, Nederland
Hier dus
De Voorste Venne is veel meer dan een professioneel podium voor theatermakers en uitvoeringen van amateurverenigingen. De Voorste Venne herbergt een veelheid aan sociaal-culturele instellingen en verenigingen.
Stom dat ik niet op Anton Pieck gezocht heb, want ik vond het inderdaad iets efteling achtigs hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:14 schreef bork het volgende:
en voormalig Autotron, gebouw ontworpen door Anton Pieck
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef piotr_h het volgende:
Cruquiusweg met gemaal 'de Cruquius'.
hier
Juistquote:
Jazeker, je had mazzel dat ik wat problemen had met streetview, want ik had hem al eerder gevonden, maar ik wil die link er dan op zetten en dat duurde even.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:09 schreef JDude het volgende:
De Bellaard, nabij Engelen, nabij 's-Hertogenbosch.
Juistquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef Neroje het volgende:
Hier
Pampuslaan, Diemen, North Holland, Nederland
mmm, daaromquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het bij een hockeyveld was had ik ook al gezien, maar niet welke
ik wilde wachten op Meike26, maar omdat het antwoord wel goed is wil ik je wel van dienst zijnquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:04 schreef chufi het volgende:
Als er niemand anders iets zegt ...
Kanaaldijk Noord, Son en Breugel,
Je kijkt naar hardewijk vanaf randje Flevoland en ik denk dat het daar dan gemeente Zeewolde heet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:50 schreef redunzl het volgende:
Knardijk, Zeewolde, FL, Nederland
google maps zegt zeewolde, lijkt me eerder harderwijk
en deze is ook goed!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:13 schreef piotr_h het volgende:
Kamerhop. Fietspont 'Jan Hop' over het Noord-Hollands kanaal.
Hier
Nee daar loopt SV slechts over 1 grote weg, dus blijven over de kuststreek (duinengebied) veluwe, drenthe en wat overijssels heuvellandquote:
Klopt, maar na een vlakke start (vanaf het zuiden af gezien) wordt 'bergachtig' gebied bereikt. Daar is't.quote:
quote:
Juist, bijna aan de Duitse grens dus staat er op de vlag op de boom ook Erdbeerenquote:
En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, bijna aan de Duitse grens dus staat er op de vlag op de boom ook Erdbeeren
Misschien had ik mn hint eerder moeten laten vallen in jouw geval ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.
dat is om de boze geesten van de begraafplaats aan de achterkant buiten de deur te houdenquote:
dit is al beter:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef chufi het volgende:
Een giga vergrootglas dan, ik heb het nog niet ontcijferd ....
goed gevonden!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:07 schreef chufi het volgende:
Pfff gevonden hier : Slaperdijkweg / Oostlaan, Haarlem,
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:50 schreef redunzl het volgende:
Rijksweg West, Hoogezand-Sappemeer, GR, Nederland
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef chufi het volgende:
Vissersdorp aan het IJsselmeer lijkt het me, maar kan het niet vinden
nog meer inzoomen dusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef redunzl het volgende:
[..]
![]()
wat je nu ziet is zo ongeveer het hele 'dorp'
ja zoietsquote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef redunzl het volgende:
[..]
of zoeken waar je het niet verwacht
het is ook een enorme instinker...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Meike26 het volgende:
Zo maf, de foto zit vol met hints (en je hebt ook nog eens 2 heel bruikbare hints gegeven), maar toch vind ik hem maar niet
helemaal goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef chufi het volgende:
Sluisweg, Wons in Friesland
Kornwerderzand voor de duidelijkheid
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet de Structuurweg zijn trouwens
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef chufi het volgende:
Iets over mandemakers?
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Als je nou een lokatie geeft kan ik daar op antwoorden of je in de buurt zit, weet je gelijk of je goed of fout zit..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef Meike26 het volgende:
Dat kan ik op 2 manieren opvatten... en als ik verkeerd zit, zit ik ook gelijk goed verkeerd
Das wel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:44 schreef Meike26 het volgende:
Edit: Laat maar het kwartje eitje viel pas laatOmmeletje = eieren = barneveld
Dan moet het dus hier zijn ! De Baron van Nagellstraat in Barneveld
De verborgen hint waarover ik het had, was de Daihatsu Feroza die op de foto staat. Er zit bestickering op dat ding.... maar nergens op het net een Feroza te vinden van dit bedrijf![]()
Komt niet vaak voor, maar ik kan én kaartlezen, en ik kan kaart/realiteit goed met elkaar matchen... kruispunt was dus snel gevonden in de regio Barneveldquote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, maar ik kan én kaartlezen, en ik kan kaart/realiteit goed met elkaar matchen... kruispunt was dus snel gevonden in de regio Barneveld
Nee, het is niet langs de Vecht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:49 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen ergens langs de Vecht, maar ben bang van niet
quote:
Goed hoor maar genomen vanaf de Schepperbuurt.. In Termunterzijl, gemeente Delfzijlquote:
quote:
Heel warm, wat doen die mensen buiten?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Het lijkt me meer een gebied waar een groot bedrijfs terein is, DAF ofzo, een legerbasis, of anders misschien een pret park ? Maar bij de efteling en Duinrel vond ik in iedergeval niets...
Die joggen, dus ? een sportpark ?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:02 schreef bork het volgende:
[..]
Heel warm, wat doen die mensen buiten?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef redunzl het volgende:
Erica, Oirschot, North Brabant, Nederland
een kazerne!
helemaal goed!quote:
En dat is helemaal goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Meike26 het volgende:
Het was even zoeken, maar de zoekterm "stompe kerktoren" heeft me naar Elburg gebracht![]()
Van Kinsbergenstraat, Elburg
Ik kan niet weten wat jij weet...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:23 schreef JDude het volgende:
En nu weer eentje die ik weet hoor, de Top-5 verdwijnt bijna uit zicht.
Goh ik had die lokatie ook al in gedachte voor een eventuele volgende some timequote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Meike26 het volgende:
Het was even zoeken, maar de zoekterm "stompe kerktoren" heeft me naar Elburg gebracht![]()
Van Kinsbergenstraat, Elburg
Die hint stond al wel op de fotoquote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zitten er weinig hints in deze foto, dus ik doe er eentje bij:
Iets met bos....
Sjeesus... Dat ik dit als (bijna) levenslang Bilthovenaar niet heb gezien...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:52 schreef JDude het volgende:
Kwartje valt.
Prof. Bronkhorstlaan, Bilthoven
De "Berg en Bosch"-school ligt aan deze laan.
Shitquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:39 schreef piotr_h het volgende:
Zuidwal, Den Bosch.
Ik herken het gebouw niet, maar wel hoe Den Bosch aan de groene vlakte grenst.
Jazeker, die "groene vlakte" is de Bossche Broek (beschermd gebied)quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:39 schreef piotr_h het volgende:
Zuidwal, Den Bosch.
Ik herken het gebouw niet, maar wel hoe Den Bosch aan de groene vlakte grenst.
quote:
Ik kom bijna nooit op de snelweg...quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef JDude het volgende:
De kans dat de Google-auto deze snelweg de afgelopen maanden afgesloten aantrof, was in ieder geval vrij groot.
quote:
Kun je ons ook een plaatje laten zien? Zo valt er weinig te raden....quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:34 schreef bork het volgende:
Schijn bedriegt, het ziet er lief uit maar deze plek ligt op een erg moeilijk te bereiken plek en de lokatie is verassend, het object op de achtergrond is bij deze raadplaat van essentieël berlang.
Nu zie ik dat ie al op de vorige pagina stondquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je ons ook een plaatje laten zien? Zo valt er weinig te raden....
Ik wilde het je al vertellen, maar ik dacht: zo kan het ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zie ik dat ie al op de vorige pagina stond
En bedanktquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik wilde het je al vertellen, maar ik dacht: zo kan het ook
quote:
Met dank aan de firma Kuiphuis, +1quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef FrankRicard het volgende:
Kleine poot, deventer
met dank aan:
http://www.kuiphuis.nl/index2.php
Ja lijkt me welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Neroje het volgende:
Heeft men al tevergeefs gezocht en is het tijd voor een hintje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |