En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, bijna aan de Duitse grens dus staat er op de vlag op de boom ook Erdbeeren
Misschien had ik mn hint eerder moeten laten vallen in jouw geval ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.
dat is om de boze geesten van de begraafplaats aan de achterkant buiten de deur te houdenquote:
dit is al beter:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef chufi het volgende:
Een giga vergrootglas dan, ik heb het nog niet ontcijferd ....
goed gevonden!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:07 schreef chufi het volgende:
Pfff gevonden hier : Slaperdijkweg / Oostlaan, Haarlem,
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:50 schreef redunzl het volgende:
Rijksweg West, Hoogezand-Sappemeer, GR, Nederland
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef chufi het volgende:
Vissersdorp aan het IJsselmeer lijkt het me, maar kan het niet vinden
nog meer inzoomen dusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef redunzl het volgende:
[..]
![]()
wat je nu ziet is zo ongeveer het hele 'dorp'
ja zoietsquote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef redunzl het volgende:
[..]
of zoeken waar je het niet verwacht
het is ook een enorme instinker...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Meike26 het volgende:
Zo maf, de foto zit vol met hints (en je hebt ook nog eens 2 heel bruikbare hints gegeven), maar toch vind ik hem maar niet
helemaal goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef chufi het volgende:
Sluisweg, Wons in Friesland
Kornwerderzand voor de duidelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |