Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef redunzl het volgende:
dit lijkt een naald in een hooiberg... en dat is het ook, of nee, nu eigenlijk weer niet![]()
dat is helemaal juistquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef piotr_h het volgende:
Ok, ok, 'kerk' 'naald'.
Dat wordt Santpoort: Kerk de Naald aan de Middenduinerweg.
succesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:07 schreef FrankRicard het volgende:
Eens kijken of ik nog wat kan vinden.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef JDude het volgende:
Ja -J-D-, ik had hier toch wel meer van je verwacht.
Meestal zijn het bij mij toevalstreffers. Plaatsen waar ik toevallig eens geweest ben. Als je daar iets van onthoudt, is het vaak redelijk makkelijk zoeken. De hints die worden gegeven willen ook nog wel eens helpen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef Mascleta het volgende:
Hoe weten jullie dit allemaal? Hele dagen streetview doorrijden zodat je alles herkend?
en deze is ook juist!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Neroje het volgende:
Minderbroedersstraat 2, 6041 Roermond, Limburg
Hier
Hoe moeilijk kan dat zijn dan, je kijkt recht op die stijger...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef JDude het volgende:
Mja, ik heb de goede buurt gevonden, maar deze plek niet.
Nou .... JDude is kennelijk de enige die weet waar het ongeveer is ... Ik heb geen idee, maar ook nog niet heel hard gezochtquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef Neroje het volgende:
81 Afrikalaan, Heusden, North Brabant, Nederland
Hier dus
De Voorste Venne is veel meer dan een professioneel podium voor theatermakers en uitvoeringen van amateurverenigingen. De Voorste Venne herbergt een veelheid aan sociaal-culturele instellingen en verenigingen.
Stom dat ik niet op Anton Pieck gezocht heb, want ik vond het inderdaad iets efteling achtigs hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:14 schreef bork het volgende:
en voormalig Autotron, gebouw ontworpen door Anton Pieck
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef piotr_h het volgende:
Cruquiusweg met gemaal 'de Cruquius'.
hier
Juistquote:
Jazeker, je had mazzel dat ik wat problemen had met streetview, want ik had hem al eerder gevonden, maar ik wil die link er dan op zetten en dat duurde even.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:09 schreef JDude het volgende:
De Bellaard, nabij Engelen, nabij 's-Hertogenbosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |