Ja, ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zo'n heerlijke dame zo slecht en duivels kan zijn, maar die bewijzen liegen er niet om. Wellicht dat het een complot van de hoge heren is om haar stil te krijgen, je weet het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet gelezenOngelooflijk, dit zijn de hoge heren in Den Haag... Die willen haar klein houden, zodra iemand zijn kop boven het veld uitsteekt wordt die afgehakt
![]()
Wel mooi dat ze haar mail begint met 'lieve mensen'
Ik denk dat het goed is dat jij, persoonlijk, probeert De Silverlady naar Fokradio te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet gelezenOngelooflijk, dit zijn de hoge heren in Den Haag... Die willen haar klein houden, zodra iemand zijn kop boven het veld uitsteekt wordt die afgehakt
![]()
Wel mooi dat ze haar mail begint met 'lieve mensen'
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zo'n heerlijke dame zo slecht en duivels kan zijn, maar die bewijzen liegen er niet om. Wellicht dat het een complot van de hoge heren is om haar stil te krijgen, je weet het niet.
DE KOGEL KWAM VAN LINGKS!!!@!@quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?het is één groot (links) complot!
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?het is één groot (links) complot!
![]()
We draaien gvd door in dit land. en NIEMAND die kamervragen stelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
InderdaadLIEVE MENSEN OPEN JE OGEN
Super!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We draaien gvd door in dit land. en NIEMAND die kamervragen stelt.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef patty het volgende:
Vervolg op Mensen die totaal niet kunnen interviewen ?
Graag gedaan lieve Patty, helemaal super dat je dit topic leest, ik ben echt blij dat je er bent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef patty het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord.
Groetjes,
Patty
De Silverlady is nu ook bij mij onlinequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:47 schreef tho_Omas het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker door de Silverlady. Ze vroeg me wie ik ben.
Dan ben ik alweer geblokkeerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De Silverlady is nu ook bij mij online
Nee, ik moet nog bedenken wat ik ga zeggen. De Silverlady op MSN is niet zomaar iets natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer geblokkeerd. Heb jij al geinformeerd naar die orkestband met tekst?
JIJ HEBT HAAR OP MSN?! Held! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog bedenken wat ik ga zeggen. De Silverlady op MSN is niet zomaar iets natuurlijk.
Goedendag lieve mensen. Hallo, Arie. Arie, vind je het leuk om hier te zijn, Arie? Nou Arie, dat is fijn om te horen. Zeg Arie, wat doe jij zoal, Arie? Nou, Arie, ik vind dat gewoon helemaal toppie. Ben je een beetje nerveus voor de camrea, Arie? Ach, arie, doe gewoon alsof de camera er lekker niet is, Arie.quote:
Ja, dat legendarische topic. Het zou in boekvorm gedrukt moeten worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef patty het volgende:
Vervolg op Mensen die totaal niet kunnen interviewen ?
Gedraag je effe of rot anders op. Als je helden niet kunt herkennen, moet je gewoon een ander topic zoeken om te trollen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat is die albert pater een schertsfiguur zeg.
blijft ze iedereens naam nou gewoon herhalen omdat ze een domme zeekoe met het geheugen van een goudvis is, of denkt ze dat dat fijn klinkt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
Arie, heb je al een eigen cd? -Joah.
Die heb jij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |