supertollquote:
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Pieter-Utd, heb je de laatste pagina's van het vorige Silverladytopic ook gelezen? Ze is al flink door de mand gevallen. Lees http://www.radiomaico.nl/Marijke.htm maar.
Ja, ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zo'n heerlijke dame zo slecht en duivels kan zijn, maar die bewijzen liegen er niet om. Wellicht dat het een complot van de hoge heren is om haar stil te krijgen, je weet het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet gelezenOngelooflijk, dit zijn de hoge heren in Den Haag... Die willen haar klein houden, zodra iemand zijn kop boven het veld uitsteekt wordt die afgehakt
![]()
Wel mooi dat ze haar mail begint met 'lieve mensen'
Ik denk dat het goed is dat jij, persoonlijk, probeert De Silverlady naar Fokradio te halen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet gelezenOngelooflijk, dit zijn de hoge heren in Den Haag... Die willen haar klein houden, zodra iemand zijn kop boven het veld uitsteekt wordt die afgehakt
![]()
Wel mooi dat ze haar mail begint met 'lieve mensen'
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zo'n heerlijke dame zo slecht en duivels kan zijn, maar die bewijzen liegen er niet om. Wellicht dat het een complot van de hoge heren is om haar stil te krijgen, je weet het niet.
DE KOGEL KWAM VAN LINGKS!!!@!@quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?het is één groot (links) complot!
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
het is toch gvd niet te geloven dat de gevestigde orde een frisse aantrekkelijke talentvolle DJ als Silverlady zo wordt geschoffeerd door de gevestigde orde?het is één groot (links) complot!
![]()
We draaien gvd door in dit land. en NIEMAND die kamervragen stelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
InderdaadLIEVE MENSEN OPEN JE OGEN
Super!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We draaien gvd door in dit land. en NIEMAND die kamervragen stelt.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef patty het volgende:
Vervolg op Mensen die totaal niet kunnen interviewen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |