Nee, niet iedereen vind Jiskefet leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
My God... Samzz, VD?? Hebben jullie nog nooit Debiteuren/Crediteuren van Jiskefet gezien
Hallo, ik ben Nouk en ik ben NIET direct.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Nouk zou nooit gebruik maken van hints, die zegt het gewoon op de man af.
Nee, dat hoeft ook niet, maar Zaagmans is zo'n beetje de allerbekendste uitspraak daaruit. Ooit riep zo'n beetje heel Nederland dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen vind Jiskefet leuk.
Misschien in jouw omgeving, niet in de mijne. Ik ken het niet en wat daar de reden van is, boeit me niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet, maar Zaagmans is zo'n beetje de allerbekendste uitspraak daaruit. Ooit riep zo'n beetje heel Nederland dat.
De reden daarvan is, dat je nog niet fulltime werkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef vencodark het volgende:
Misschien in jouw omgeving, niet in de mijne. Ik ken het niet en wat daar de reden van is, boeit me niet.
ooit riep half nederland goeiemoggelquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet, maar Zaagmans is zo'n beetje de allerbekendste uitspraak daaruit. Ooit riep zo'n beetje heel Nederland dat.
Hmm, ja, gevalletje generatiekloofquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De reden daarvan is, dat je nog niet fulltime werkt.
En dat is dan ook net zo vreselijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
ooit riep half nederland goeiemoggel
Ik ken de serie, maar de uitdrukking niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen vind Jiskefet leuk.
Andere helft hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En daarvoor (dankzij Jiskefet) Goei-jesmoregesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
doet me denken aan die gast met die grappen over beroemdheden bij Take Me Out!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Of vrijdags:
* zogenaamd tegen de deur duwen.
"Ik krijg de deur niet open."
"Zit 'ie op slot? "
"Nee, het weekend staat voor de deur."
Venco en ik schelen maar een jaarquote:
Nah, fulltime stages heb ik toch wel gedaan. Lijkt me sterk dat dat de reden is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Of vrijdags:
* zogenaamd tegen de deur duwen.
"Ik krijg de deur niet open."
"Zit 'ie op slot? "
"Nee, het weekend staat voor de deur."
Ik werk wel fulltime. What's my excuse? Better taste in humor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ja, gevalletje generatiekloof
Klopt. Niemand roept dat hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, fulltime stages heb ik toch wel gedaan. Lijkt me sterk dat dat de reden is.
Heeft gewoon met je omgeving toevallig te maken.
Ik kijk niet zoveel tv. Zeker niet op de commerciële zenders, met name door het gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
doet me denken aan die gast met die grappen over beroemdheden bij Take Me Out!
Geen kantoorbaan hebben scheelt ook aanzienlijk in dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
staat op youtubequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel tv. Zeker niet op de commerciële zenders, met name door het gebrek aan kwaliteit.
Hier op kantoor heb ik het ook nog nooit iemand horen roepen, maar bij andere werkgevers regelmatigquote:
Qua nadoen, nee, totaal niet, maar de serie was echt wel geniaal, net als Multilulquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie. En op een ander kantoor toevallig wel. So be it. Heb niet het idee dat ik iets mis.
Jij kunt natuurlijk de eerste zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier op kantoor heb ik het ook nog nooit iemand horen roepen, maar bij andere werkgevers regelmatig
De meeste mensen die dat roepen zijn ook al uitgeroeid (met zuur en vuur)quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier op kantoor heb ik het ook nog nooit iemand horen roepen, maar bij andere werkgevers regelmatig
Zie je. Het is dus maar net waar je hebt gewerkt en welke mensen daar zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We hadden het eerst over Zaagmans.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het (gelukkig) over riep
Het was toch een generatiekloof?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste mensen die dat roepen zijn ook al uitgeroeid (met zuur en vuur)
Hier roept en riep dat niemand.... en ik ZIT nog wel op de kamer met debiteuren en crediteurenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het (gelukkig) over riep
Nah, heb stukjes Jiskefet gezien en het trekt me gewoon niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua nadoen, nee, totaal niet, maar de serie was echt wel geniaal, net als Multilul.
Ik had het over vroegûh, dus dan kan het nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was toch een generatiekloof?
je schrijft het verkeerd, het is vroegâhquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over vroegûh, dus dan kan het nog steeds
Vroegûh zeiden ze dat, en die mensen die dat zeiden, zijn ondertussen allemaal tegen de muur gezet.
Bij mij mag ie op de hoop van "Goeiemoggul", "Goeiesmorreges juffrouw jannie" en "BAM!"quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het eerst over Zaagmans.
Daarbij heb ik nooit ergens gewerkt waar ze dat hebben gebruikt. Andere slechte grappen worden wel duidelijk gemaakt.
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, heb stukjes Jiskefet gezien en het trekt me gewoon niet.Ieder zn ding toch.
Nee, ik schrijf niet als een Hagenaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je schrijft het verkeerd, het is vroegâh
Euh, right het zal wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over vroegûh, dus dan kan het nog steeds
Vroegûh zeiden ze dat, en die mensen die dat zeiden, zijn ondertussen allemaal tegen de muur gezet.
Kan er nog wel meer bedenken...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij mag ie op de hoop van "Goeiemoggul", "Goeiesmorreges juffrouw jannie" en "BAM!"
Welk dialect zegt dan vroeguh met een dakje op de u dat ik ff niet kan vinden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf niet als een Hagenaar
Het was dan ook geen uitputtende opsomming.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan er nog wel meer bedenken...
Tenenkrommend vervelend..... de reclame, maar zeker nog de mensen die dat dan na gingen doen.quote:
Shift-6 en direct u erachteraanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk dialect zegt dan vroeguh met een dakje op de u dat ik ff niet kan vinden?
Ik denk spuit 11quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
Wat trouwens te denken van die mensen die ten tijde van Jiskefet structureel 's morgens binnen kwamen onder de uitroep:"Goeiesmorges."
Mijn moeder nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh oh de haag...mooiah stad achter de duinahquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf niet als een Hagenaar
quote:Kijk ik snap dat niet he ... wil KLM dat dikke mensen een extra stoel kopen, maar dan krijgen ze toch ook TWEE maaltijden ... wat los je dan op??
Die heb je toch wel direct gebanned he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag vanochtend nog iemand Goeiemoggel posten in Singles zelfs.
Grappig en zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar bij jullie is die ook pas vanaf deze week op de televisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |