Ik denk spuit 11quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
Wat trouwens te denken van die mensen die ten tijde van Jiskefet structureel 's morgens binnen kwamen onder de uitroep:"Goeiesmorges."
Mijn moeder nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ooit riep half nederland goeiemoggel
Oh oh de haag...mooiah stad achter de duinahquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf niet als een Hagenaar
quote:Kijk ik snap dat niet he ... wil KLM dat dikke mensen een extra stoel kopen, maar dan krijgen ze toch ook TWEE maaltijden ... wat los je dan op??
Die heb je toch wel direct gebanned he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag vanochtend nog iemand Goeiemoggel posten in Singles zelfs.
Grappig en zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar bij jullie is die ook pas vanaf deze week op de televisie
De lullo's/studenten kon geen glimlach veroorzaken bij je ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, heb stukjes Jiskefet gezien en het trekt me gewoon niet.Ieder zn ding toch.
Lag het maar achter de duinen, dan kon de zee het weer terugnemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh oh de haag...mooiah stad achter de duinah
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Soms zijn mijn vrienden best helder:
[..]
^uquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Shift-6 en direct u erachteraan
Nope.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
De lullo's/studenten kon geen glimlach veroorzaken bij je ?
En, heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
De lullo's/studenten kon geen glimlach veroorzaken bij je ?
[..]
Moet je even op Ctrl-Shift rammen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
^u
da werkt hier nie
Zo staat 't nie ingesteld!
Ik vond er toch wel vet veel waarheid inzittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
wow. Dat moet ie maar niet teveel rondbazuinen!
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenenkrommend vervelend..... de reclame, maar zeker nog de mensen die dat dan na gingen doen.
Absoluut. Maar dat gaat voor de KLM wel in de tonnen lopen natuurlijk met die extra maaltijden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er toch wel vet veel waarheid inzitten
uquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je even op Ctrl-Shift rammen.
[..]
Even Apeldoorn Bellen waren vooral grappig toen ze nog dingen gebruikten waar je je ook daadwerkelijk tegen kon verzekeren. Of kun je een per-ongeluk-gehypnotiseerd-verzekering afsluiten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.
"Geef maar hoer, ik roggel het wiel."
Wat natuurlijik wel geniale reclames waren:
Ik ga voor deze:quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.
"Geef maar hoer, ik roggel het wiel."
Wat natuurlijik wel geniale reclames waren:
Nee, maar wel voor schade aan je voorwerp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even Apeldoorn Bellen waren vooral grappig toen ze nog dingen gebruikten waar je je ook daadwerkelijk tegen kon verzekeren. Of kun je een per-ongeluk-gehypnotiseerd-verzekering afsluiten?
PM Bels even dat hij moet nokkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
AAAARGHH!!! HELLUP!!! Ik zie plots een groot geel fel ding in de lucht!!!!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lag het maar achter de duinen, dan kon de zee het weer terugnemen
rookte jij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Al 1.5 week gestopt met roken, ben trots op mezelf!!
Ik ben een leider, geen volger, dus als ik iets roep dat bekent klinkt, hebben andere van wie je het eerder hebt gehoord het van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ach, sowieso van die mensen die de hele dag in clichees lullen "goeiemorgen heren van het goede leven" etc etc....
Na 6 jaar kan het bij mij nog wel een leuke "och ja" herinnering oproepen, maar als ze die idd die gehele 6 jaar lang steevast IEDERE ochtend herhalen....quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef ripley1 het volgende:
Die reclames zijn in het begin allemaal best leuk en jiskefet ook. Al die onoriginele mongolen die ze nog 6 jaar nadoen zijn dat niet
Dan kom je kennelijk iederee keer te laat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Net zoals dat standaard "Goeiemiddag" als je hier eens om 5 over 9 binnenkomt ipv 9u. 1x is leuk... nou ja, dat al eigenlijk niet... maar iedere keer?
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef ripley1 het volgende:
Die reclames zijn in het begin allemaal best leuk en jiskefet ook.
Ja.quote:Al die onoriginele mongolen die ze nog 6 jaar nadoen zijn dat niet
Hey SSB, wat goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Er was hier een man die steevats afsloot met "Ik wens u een genoeglijke voortzetting van deze toch wel schitterende dag!" ... en stiekem vond ik dat dan wel leuk, amar dat was meer die man en de manier waarop hij 't zeiquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ach, sowieso van die mensen die de hele dag in clichees lullen "goeiemorgen heren van het goede leven" etc etc....
Daar heb je rolluiken voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
AAAARGHH!!! HELLUP!!! Ik zie plots een groot geel fel ding in de lucht!!!!
Ja, maar vanaf 1.5 jaar terug pasquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rookte jij?
hoe gaat het met neuken?
zo hallo zeg, kijkt er hier eentje verstoord op omdat er buiten een kat zit te miauwen.... maar het ligt alweer in coma
Alle sketches van Teeuwen die man woord voor woord na kan praten mogen er van mij in. Kiekertjan, die met die paarden, alles!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef Litpho het volgende:
Mag Teeuwen zijn "kuthoeren"-sketch voor de napraters ook een permban? Dank.
Het ligt ook wel aan de persoon die het zegt ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was hier een man die steevats afsloot met "Ik wens u een genoeglijke voortzetting van deze toch wel schitterende dag!" ... en stiekem vond ik dat dan wel leuk, amar dat was meer die man en de manier waarop hij 't zei
ûquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Crap
Dan alt-0251(cijfers op het numerieke pad)
Quitter! Je hebt ook geen doorzettingsvermogen he! Ruggegraatloze loser!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goedemiddag
Miste het de eerste dagen wel, maar na 3 dagen was dat ook wel wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |