Ik wil het nog niet weten, haha.quote:
ik ga toch minder betalen dus ik vind het primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil het nog niet weten, haha.
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:17 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ga toch minder betalen dus ik vind het prima
Iedereen gaat meer betalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Guard het volgende:
Nou ja ik denk dat ik minder ga betalen, als dat niet zo is, dan gaat iedereen meer betalen, want ik rijdt zo verrekte weinig op jaarbasis
"Iedereen" is onzin en dat weet jij ook wel. Mijn oma rijdt 1x in de week misschien 15km, dus je gaat mij niet vertellen dat zij meer gaat betalenquote:
mjah ok, een gemiddelde rijder gaat meer betalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Iedereen" is onzin en dat weet jij ook wel. Mijn oma rijdt 1x in de week misschien 15km, dus je gaat mij niet vertellen dat zij meer gaat betalen
Wel als ze geen nieuwe auto kooptquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Iedereen" is onzin en dat weet jij ook wel. Mijn oma rijdt 1x in de week misschien 15km, dus je gaat mij niet vertellen dat zij meer gaat betalen
Een gemiddelde rijder is dus niet iedereen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah ok, een gemiddelde rijder gaat meer betalen
iemand die alleen auto start, 15km rijdt en meer niet gaat idd midner
Ik dacht dat het een "vervanging-achtig-iets" was voor de wegenbelasting, haha. Zie je, zo erg heb ik mij er al in verdieptquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wel als ze geen nieuwe auto kooptwant de km heffing is een compensatie voor de BPM en de wegenbelasting, dus als je dan geen nieuwe auto hebt dan betaal je gedeeltelijk dubbel!
jajaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Een gemiddelde rijder is dus niet iedereen.
http://www.brabantsdagbla(...)-bij-Goirleseweg.ecequote:Tilburgse jongen (20) neergeschoten bij Goirleseweg
woensdag 20 januari 2010 | 14:40 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 20 januari 2010 | 14:44
Tekstgrootte
TILBURG - Een 20-jarige jongen uit Tilburg is gisteravond neergeschoten op of in de buurt van de Goirleseweg.
Hij verkeert nog niet buiten levensgevaar. De jongen liep een schotwond op in zijn arm. Omdat de jongen meteen geopereerd moest worden is nog niet duidelijk wat er precies gebeurd is.
De politie werd omstreeks 22.40 uur geïnformeerd door familieleden van het slachtoffer, die toen al in het ziekenhuis was opgenomen. De politie vermoedt dat hij op of in de buurt van de Goirleseweg beschoten is. Er is daar dan ook een buurtonderzoek gaande.
Dan heeft je collega dat verkeerd gehoord. Tethering kan sowieso wel met een iPhone, alleen heeft T-Mobile deze functie laten uitschakelen. Waarom? Omdat het in NL sowieso niet is "toegestaan" je telefoon te gebruiken als modem voor je computer. Dit doen ze natuurlijk om dan een internet stick te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
Op telefoon gesprek terugkomend:
Hoor net van collegas dat de optie om je internet van je telefoon te delen met je laptop nu pas op iphone komt ...
Ik bedoel, dat kan ik al 3 jaar met mn HTC
kabeltje van telefoon aan laptop en kan internetten
jah en die functie gaan ze dus weer terug aan zettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan heeft je collega dat verkeerd gehoord. Tethering kan sowieso wel met een iPhone, alleen heeft T-Mobile deze functie laten uitschakelen. Waarom? Omdat het in NL sowieso niet is "toegestaan" je telefoon te gebruiken als modem voor je computer. Dit doen ze natuurlijk om dan een internet stick te kunnen verkopen.
Er was een manier om deze functie wel weer in te schakelen, maar met de update is dit weer verdwenen.
Klopt, maar wel met tegenzin...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en die functie gaan ze dus weer terug aan zetten
quote:iPhone-tethering van T-Mobile te vroeg aangeboden via iTunes
Zoals je op iPhoneclub hebt kunnen lezen stelde Apple op 15 januari een carrier-update via iTunes beschikbaar. Die zorgde ervoor dat tethering-instellingen voor T-Mobile op de iPhone zichtbaar werden. Dat was echter niet de bedoeling: in een statement op de website legt T-Mobile uit, dat het nog niet de bedoeling was om de functionaliteit nu al zichtbaar te maken. De software-update zal weer uit iTunes verdwijnen, maar mocht je het al hebben geïnstalleerd dan kun je het rustig laten staan. De introductiedatum van internet-tethering via T-Mobile is nog niet vastgesteld, maar zal in de eerste helft van 2010 liggen.
T-Mobile gaat ook een nieuwe software-update beschikbaar stellen, waarmee de tethering-optie weer van je iPhone verdwijnt. Voorlopig even geen nieuws dus.
Op de website van T-Mobile is de volgende tekst te lezen:
Software update ‘tethering’ voortijdig beschikbaar gemaakt
Via iTunes is vrijdag 15 januari een software-update beschikbaar gesteld, waarmee de nog niet beschikbare functionaliteit ‘tethering’ zichtbaar werd in je iPhone. Deze software-update voor je iPhone is ter voorbereiding op de introductie van ‘tethering’. Hiermee kun je straks je iPhone als modem gebruiken. De introductiedatum is nog niet vastgesteld, maar zal in de eerste helft van 2010 liggen.
De software-update wordt uit iTunes verwijderd. Heb je de update al geinstalleerd, dan kun je deze zonder problemen op je iPhone laten staan. Binnenkort zal er via iTunes een nieuwe software-update beschikbaar komen, die de optie ‘tethering’ van je iPhone verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Voor de niet-ingewijden: tethering houdt in dat je je iPhone (of andere mobiele telefoon) als modem voor je computer kunt gebruiken. Met een jailbreak en software als PdaNET is dat al mogelijk. Voor internet-tethering via T-Mobile zal waarschijnlijk een apart abonnement worden ingevoerd.
Daarvoor een apart abo vragen :pquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met tegenzin...
[..]
Nog iets terug gelezen wat ik vertelde over de capaciteit van het netwerk? Met een mobiele telefoon haal je minder grote bestanden binnen. Mensen gaan rustig een film zitten downloaden met hun verbinding. En daar is het netwerk niet op ingesteld. En ja ze sturen de data stromen door verschillende verbindingspunten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarvoor een apart abo vragen :p
T-mobile spoort niet haha.
gewoon internet kosten klaar.
prut, we hadden vandaag flink moeten tegelen maar wederom zit er weer eens van alles tegen. Vanavond wordt dus een latertje...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja
En o Styliste, hoe gaat het met het huisje ?
jah heb ik gelezen, maar ik bedoel: net of je op je internet verbinding van je telefoon een filmpje gaat binnenhalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nog iets terug gelezen wat ik vertelde over de capaciteit van het netwerk? Met een mobiele telefoon haal je minder grote bestanden binnen. Mensen gaan rustig een film zitten downloaden met hun verbinding. En daar is het netwerk niet op ingesteld. En ja ze sturen de data stromen door verschillende verbindingspunten.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef styliste het volgende:
[..]
prut, we hadden vandaag flink moeten tegelen maar wederom zit er weer eens van alles tegen. Vanavond wordt dus een latertje...
Qua inhoud heb je niet veel gemist...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo bijna een heel topic gemist zie ik.
wat tech gelulquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Qua inhoud heb je niet veel gemist...
Vanavond wortels met erwtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef Guard het volgende:
ik heb vanavond niet zo'n zin om te koken, denk dat ik het tosti-ijzer maar eens tevoorschijn haal
Lekker!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef Guard het volgende:
ik heb vanavond niet zo'n zin om te koken, denk dat ik het tosti-ijzer maar eens tevoorschijn haal
Ik hoop dat er ook nog iets van een stukje vlees en aardappelen bijkomtquote:
jah dat welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook nog iets van een stukje vlees en aardappelen bijkomt
Ik ook, word niet blij van die - voor het getalquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef Guard het volgende:
Hmmm ik kijk zo naar mijn bankrekening, en denk: het wordt tijd voor salaris
Ik had net heerlijke tortellini met pittige tomatensaus en rucola. Heb in lange tijd niet zo lekker gegeten op mn werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel
gehakt en vooraf tomatensoep
Hard gezopen? Veel aspirine?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
(viel me op hoe dun m'n bloed was, was net water :/). Achja.
Suc6 voor haar. Mijn vriendin moet maandag op voor dr praktijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen moet m'n zusje voor theorie op en heeft ze d'r 1e rijles, spannend. Ik hoop dat ze het haalt.
Haha. Er kan geen netbook vanaf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef Guard het volgende:
Hmmm ik kijk zo naar mijn bankrekening, en denk: het wordt tijd voor salaris
Appeltaartjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een macaroni ovenschotel klaarstaan, en mijn appeltaartje is ook al klaar (is voor morgen, mijn zusje wordt 18). Heb me helaas wel flink in m'n duim gesneden, uiteraard had ik het allerscherpste mesje dat we hadden in mijn hand wat resulteerde in een diepe snee en veel bloed (viel me op hoe dun m'n bloed was, was net water :/). Achja.
Morgen moet m'n zusje voor theorie op en heeft ze d'r 1e rijles, spannend. Ik hoop dat ze het haalt.
uhm neequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Er kan geen netbook vanaf?
quote:
Nee en neequote:
Ook spannend, hou me op de hoogte?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Suc6 voor haar. Mijn vriendin moet maandag op voor dr praktijk
Doe ik, ben maandag aan het werk van 7-15 en ze moet om 10.45 afrijden, dus hoor het waarschijnlijk als ik net pauze hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ook spannend, hou me op de hoogte?Ik hoop dat ze het haalt
.
¡Si! Vrijdagochtend m'n laatste tentamen (om fucking 8.30....) en daarna ben ik elke dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag aan het werk, heb weer geld nodigquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe playerBen jij vrijdagavond aan het werk?
Goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:31 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
¡Si! Vrijdagochtend m'n laatste tentamen (om fucking 8.30....) en daarna ben ik elke dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag aan het werk, heb weer geld nodig.
M'n tentamen van maandag gehaald met een 7,5.
En zo hoort het! Spek mijn kas dan ook eens een keer! Fooitje mag er best af hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezigIk kom vrijdag wel weer langs denk ik
Even de kas van stichting Schneiders spekken
Jij krijgt al zoveel van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En zo hoort het! Spek mijn kas dan ook eens een keer! Fooitje mag er best af hoor!
Wanneer komt Polis weer op bezoek?
Relatief gezien misschien.. Absoluut blijf je natuurlijk een gierige Hollander!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |