Hoogstwaarschijnlijk wel. Welke telefoon heb je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee of dat er bij mij op zit...
SE G900quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel. Welke telefoon heb je?
Hihi oke. Ik zal het eens onthoudenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, want Bluetooth gaat dan niet echt, en het is leuk op zijn tijd om iets van elkaar te zien wat diegene bezighoudt als je zo ver weg bent van elkaar/elkaar mist.
Nopequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die Nokia was ook een van de eerste dingen waarmee je kon beeldbellen. Dat is ook echt niet heel erg aangeslagen. Weet niet of iemand dat wel eens gedaan heeft? Althans vrijwillig...
Ik kan het niet proberen, want andere telefoons ondersteunen het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Die Nokia was ook een van de eerste dingen waarmee je kon beeldbellen. Dat is ook echt niet heel erg aangeslagen. Weet niet of iemand dat wel eens gedaan heeft? Althans vrijwillig...
hehehe nee (ook niet onvrijwillig trouwensquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Met mijn onbeperkt internetbundel is dat geen probleem... Maar, ik gebruik het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou nee, want je zit dus met een deel data verbinding en dus kosten en een deel batterijcapaciteit. Het lijkt wel het zelfde, maar de push functie is een stuk efficiėnter.
Nou heel veel wel. Eigenlijk alle telefoons met een 2e camera aan de voorkant. Dus verschillende Nokia's, Samsungs, SE's.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan het niet proberen, want andere telefoons ondersteunen het niet.
Ik bedoel dus dat ik niemand heb om het mee te proberen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou heel veel wel. Eigenlijk alle telefoons met een 2e camera aan de voorkant. Dus verschillende Nokia's, Samsungs, SE's.
Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
Ok, mms is geflopt, maar het feit dat het niet meer kan op de iPhone en N900 vind ik wel jammer, om eerdergenoemde redenen.
Is ook voornamelijk voor zakelijk meer van belang. Zeker met roaming en dat soort dingen in het achterhoofd. Vaak ook is een zakelijke bundel vele malen kleiner dan een particuliere. Soms zelf zo dat voor een totale bedrijfbundel er maar 1000mb beschikbaar is en dan voor soms wel 500 gebruikers. Dan is iedere KB mooi meegenomen. Ja zulke offertes zat ik soms uit te rekenen voor klanten van mij :S. Blij dat ik daar vanaf ben!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met mijn onbeperkt internetbundel is dat geen probleem... Maar, ik gebruik het niet.
iPhone kan het geloof ik inmiddels wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
Ok, mms is geflopt, maar het feit dat het niet meer kan op de iPhone en N900 vind ik wel jammer, om eerdergenoemde redenen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Tegan het volgende:
Kan op iPhone wel sinds update en op de N900 moet het ook zeker kunnen! Alleen zal het daar weer multimedia bericht heten.quote:Sinds firmware 3.0 kan je met de iPhone 3G en 3GS ook MMS'en. Met de iPhone 2G kan het officieel niet, maar met een patch wordt dat wel mogelijk.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niemand heb om het mee te proberen...
Hmm touchscreen HTC heb ik ook geen problemen mee hoor, werkt ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
iPhone kan het geloof ik inmiddels wel.
Kan niet wachten totdat m'n abonnement is afgelopen eind februari, dan ga ik gelijk een iPhone halen, qua gebruiksvriendelijkheid is er helemaal niets dat in de buurt komt, dat touchscreen en de hele manier van werken is nog steeds ongeėvenaard.
Nu pas?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga zo mn Tomtom XL maar eens testen
altijd leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ga zo mn Tomtom XL maar eens testen
Heb m sinds kerst en nog nergens naar toe geweest waar ik m nodig had. Tilburg kan ik dromen en omg. Breda kom ik alleen op mn werk en bij mn vriendin in Bavel. Morgen moet ik haar op haar stage ophalen in de Haagse Beemden, dus dan kan ik hem gebruikenquote:
Toen ik mijn TomTom net had, nam ik hem mee naar de UvT, haha. Ik ben zo'n muts die hem dan meteen wil testen, of ik de weg wel of niet weetquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb m sinds kerst en nog nergens naar toe geweest waar ik m nodig had. Tilburg kan ik dromen en omg. Breda kom ik alleen op mn werk en bij mn vriendin in Bavel. Morgen moet ik haar op haar stage ophalen in de Haagse Beemden, dus dan kan ik hem gebruiken
heb ik ook jahquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik mijn TomTom net had, nam ik hem mee naar de UvT, haha. Ik ben zo'n muts die hem dan meteen wil testen, of ik de weg wel of niet weet
Ja & omdat ik hiervoor een heel ander systeem hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook jahff kijken of gps enzo goed werkt.
daarna niet meer nodig
Kijk, dat is ook altijd fijn (Y)quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Stuurloos het volgende:
En de kapper heeft zn werk vanmorgen goed gedaan. Kan er voorlopig weer even tegenaan
http://www.kenenjerrys.nl/
Werk ze!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben richting Breda om geld te verdienen!
Haha, dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jerry is de man van mn nicht, dus altijd handig door familie geknipt te worden. Jammer genoeg kan er dan weer geen grijntje korting vanaf. Gewoon 23 euro lichter, hoppa..
23 euro.. lekker dan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jerry is de man van mn nicht, dus altijd handig door familie geknipt te worden. Jammer genoeg kan er dan weer geen grijntje korting vanaf. Gewoon 23 euro lichter, hoppa..
gewoon thuiskapper, 5 euro ppquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef Guard het volgende:
[..]
23 euro.. lekker dan...
ik ga gewoon naar de brainwash, 13 euro...
En geen gezeur over "gezelligheid en highfashion" enzo, gewoon knippen
jah ook ff wennen aaninterface enzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja & omdat ik hiervoor een heel ander systeem had
hoi hoiquote:
Samenvatting? Stuurloos krijgt een iphone, de SE van auto_ is stuk, Crazy en ik moeten niets van een iphone hebben en tommy weet heel veel van netwerken enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef styliste het volgende:
jongens, wat een telefoon discussie, kan iemand m samenvatten voor mij want ik heb niet zo'n zin om 4 pagina's terug te lezen...
En verder, iedereen is me gek aan het maken met mijn verjaardagscadeautjes. Dit jaar krijg ik geloof ik allemaal 'doe'dingen![]()
Ik weet alleen niet wat ik met al die hints aan moet....
Mijn SE is helemaal niet stukquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Samenvatting?: Stuurloos krijgt een iphone, de SE van auto_ is stuk, Crazy en ik moeten niets van een iphone hebben en tommy weet heel veel van netwerken enzo...
niet? je kon toch niet meer opnemen?quote:
Het is geen discussie geweest over 1 putquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef styliste het volgende:
jongens, wat een telefoon discussie, kan iemand m samenvatten voor mij want ik heb niet zo'n zin om 4 pagina's terug te lezen...
En verder, iedereen is me gek aan het maken met mijn verjaardagscadeautjes. Dit jaar krijg ik geloof ik allemaal 'doe'dingen![]()
Ik weet alleen niet wat ik met al die hints aan moet....
Dat is verholpen, want ik heb een nieuwe gekregenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Guard het volgende:
[..]
niet? je kon toch niet meer opnemen?
Of is dat verholpen?
Dat kan ik ook zonder iphonequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Weer een nieuw iPhone speeltje;
Kilometerheffing berekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |