Vanavond wortels met erwtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef Guard het volgende:
ik heb vanavond niet zo'n zin om te koken, denk dat ik het tosti-ijzer maar eens tevoorschijn haal
Lekker!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef Guard het volgende:
ik heb vanavond niet zo'n zin om te koken, denk dat ik het tosti-ijzer maar eens tevoorschijn haal
Ik hoop dat er ook nog iets van een stukje vlees en aardappelen bijkomtquote:
jah dat welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook nog iets van een stukje vlees en aardappelen bijkomt
Ik ook, word niet blij van die - voor het getalquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef Guard het volgende:
Hmmm ik kijk zo naar mijn bankrekening, en denk: het wordt tijd voor salaris
Ik had net heerlijke tortellini met pittige tomatensaus en rucola. Heb in lange tijd niet zo lekker gegeten op mn werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel
gehakt en vooraf tomatensoep
Hard gezopen? Veel aspirine?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
(viel me op hoe dun m'n bloed was, was net water :/). Achja.
Suc6 voor haar. Mijn vriendin moet maandag op voor dr praktijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen moet m'n zusje voor theorie op en heeft ze d'r 1e rijles, spannend. Ik hoop dat ze het haalt.
Haha. Er kan geen netbook vanaf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef Guard het volgende:
Hmmm ik kijk zo naar mijn bankrekening, en denk: het wordt tijd voor salaris
Appeltaartjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een macaroni ovenschotel klaarstaan, en mijn appeltaartje is ook al klaar (is voor morgen, mijn zusje wordt 18). Heb me helaas wel flink in m'n duim gesneden, uiteraard had ik het allerscherpste mesje dat we hadden in mijn hand wat resulteerde in een diepe snee en veel bloed (viel me op hoe dun m'n bloed was, was net water :/). Achja.
Morgen moet m'n zusje voor theorie op en heeft ze d'r 1e rijles, spannend. Ik hoop dat ze het haalt.
uhm neequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Er kan geen netbook vanaf?
quote:
Nee en neequote:
Ook spannend, hou me op de hoogte?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Suc6 voor haar. Mijn vriendin moet maandag op voor dr praktijk
Doe ik, ben maandag aan het werk van 7-15 en ze moet om 10.45 afrijden, dus hoor het waarschijnlijk als ik net pauze hebquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ook spannend, hou me op de hoogte?Ik hoop dat ze het haalt
.
¡Si! Vrijdagochtend m'n laatste tentamen (om fucking 8.30....) en daarna ben ik elke dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag aan het werk, heb weer geld nodigquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe playerBen jij vrijdagavond aan het werk?
Goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:31 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
¡Si! Vrijdagochtend m'n laatste tentamen (om fucking 8.30....) en daarna ben ik elke dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag aan het werk, heb weer geld nodig.
M'n tentamen van maandag gehaald met een 7,5.
En zo hoort het! Spek mijn kas dan ook eens een keer! Fooitje mag er best af hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezigIk kom vrijdag wel weer langs denk ik
Even de kas van stichting Schneiders spekken
Jij krijgt al zoveel van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En zo hoort het! Spek mijn kas dan ook eens een keer! Fooitje mag er best af hoor!
Wanneer komt Polis weer op bezoek?
Relatief gezien misschien.. Absoluut blijf je natuurlijk een gierige Hollander!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |