Ze zei toch onbeperkt SMS?quote:
Normaal wist ik allang wat ik wilde, maar nu...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef Tegan het volgende:
Touchscreens gaan sowieso sneller kapot dan telefoons zonder. Daarom ben ik nu enorm aan het twijfelen.
Dat is bij HI ook inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
In theorie onbeperkt, in de praktijk geloof ik 1000 per maand.
heb nu al 2 sony ericsons gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik de laatste tijd telkens pech heb gehad met mijn GSM's, behalve bij de Nokia's haha.
HI is absoluut onbeperktquote:
oeps, sorry overheen gelezenquote:
Vodafone is idd max 1000quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
In theorie onbeperkt, in de praktijk geloof ik 1000 per maand.
Dacht bij vodafone wel, daar staat volgens mij ook specifiek vermeld: 1000 smsjes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef Tegan het volgende:
Maar de fair use policy van Vodafone voor internet ligt op 2,5gb, dus dat ik ook wel mooi. Ik weet niet of ik meerkosten krijg als ik boven de 1000 smsjes kom, het gebeurt nooit.
Touch Screenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef automatic_ het volgende:
Samsung E800; aantal keer opgestuurd, daarna nieuwe gehad (E720, omdat die E800 uit de handel was)
Nu SE G900; twee keer opgestuurd en ik kreeg meteen nieuwe. Ik heb deel touchscreen en knopjes, maar opnemen kan ik alleen met TS. Mijn TS was kapot, dus ik kon niet meer opnemen haha.
Had vroeger een Libertelquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste mobieltje![]()
Bellen EN sms-en
Bij HI welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef Tegan het volgende:
Maar de fair use policy van Vodafone voor internet ligt op 2,5gb, dus dat ik ook wel mooi. Ik weet niet of ik meerkosten krijg als ik boven de 1000 smsjes kom, het gebeurt nooit.
nee hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij HI wel
Dan betaal je gewoon het normale SMS tarief.
Hi heeft hele slechte aanbiedingen als je wil blijven. Beste kan je naar Vodafone gaan en dan over 2 jaar weer terug ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef theKiD het volgende:
Ik mag ook een andere uitzoeken, maar ik weet absoluut niet wat te kiezen. Ik twijfel ook enorm om bij hi te blijven. Opzich geen problemen mee gehad, maar wil toch een andere telefoon. Liefste een slider, geen touchscreen, en niks extra bijbetalen. Abo voor 30 euro, met sms en evt i-net.. Ik zoek nog ff door.
mjah ik zit nu ook nog bij HI, Alleen Hi heeft nooit echt veel keuze in toestellen vind ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef theKiD het volgende:
Ik mag ook een andere uitzoeken, maar ik weet absoluut niet wat te kiezen. Ik twijfel ook enorm om bij hi te blijven. Opzich geen problemen mee gehad, maar wil toch een andere telefoon. Liefste een slider, geen touchscreen, en niks extra bijbetalen. Abo voor 30 euro, met sms en evt i-net.. Ik zoek nog ff door.
Mja maar vodafone heeft crapy bereik in randgemeentesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hi heeft hele slechte aanbiedingen als je wil blijven. Beste kan je naar Vodafone gaan en dan over 2 jaar weer terug ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |