Ze zei toch onbeperkt SMS?quote:
Normaal wist ik allang wat ik wilde, maar nu...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef Tegan het volgende:
Touchscreens gaan sowieso sneller kapot dan telefoons zonder. Daarom ben ik nu enorm aan het twijfelen.
Dat is bij HI ook inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
In theorie onbeperkt, in de praktijk geloof ik 1000 per maand.
heb nu al 2 sony ericsons gehad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik de laatste tijd telkens pech heb gehad met mijn GSM's, behalve bij de Nokia's haha.
HI is absoluut onbeperktquote:
oeps, sorry overheen gelezenquote:
Vodafone is idd max 1000quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
In theorie onbeperkt, in de praktijk geloof ik 1000 per maand.
Dacht bij vodafone wel, daar staat volgens mij ook specifiek vermeld: 1000 smsjes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef Tegan het volgende:
Maar de fair use policy van Vodafone voor internet ligt op 2,5gb, dus dat ik ook wel mooi. Ik weet niet of ik meerkosten krijg als ik boven de 1000 smsjes kom, het gebeurt nooit.
Touch Screenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef automatic_ het volgende:
Samsung E800; aantal keer opgestuurd, daarna nieuwe gehad (E720, omdat die E800 uit de handel was)
Nu SE G900; twee keer opgestuurd en ik kreeg meteen nieuwe. Ik heb deel touchscreen en knopjes, maar opnemen kan ik alleen met TS. Mijn TS was kapot, dus ik kon niet meer opnemen haha.
Had vroeger een Libertelquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste mobieltje![]()
Bellen EN sms-en
Bij HI welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef Tegan het volgende:
Maar de fair use policy van Vodafone voor internet ligt op 2,5gb, dus dat ik ook wel mooi. Ik weet niet of ik meerkosten krijg als ik boven de 1000 smsjes kom, het gebeurt nooit.
nee hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij HI wel
Dan betaal je gewoon het normale SMS tarief.
Hi heeft hele slechte aanbiedingen als je wil blijven. Beste kan je naar Vodafone gaan en dan over 2 jaar weer terug ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef theKiD het volgende:
Ik mag ook een andere uitzoeken, maar ik weet absoluut niet wat te kiezen. Ik twijfel ook enorm om bij hi te blijven. Opzich geen problemen mee gehad, maar wil toch een andere telefoon. Liefste een slider, geen touchscreen, en niks extra bijbetalen. Abo voor 30 euro, met sms en evt i-net.. Ik zoek nog ff door.
mjah ik zit nu ook nog bij HI, Alleen Hi heeft nooit echt veel keuze in toestellen vind ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef theKiD het volgende:
Ik mag ook een andere uitzoeken, maar ik weet absoluut niet wat te kiezen. Ik twijfel ook enorm om bij hi te blijven. Opzich geen problemen mee gehad, maar wil toch een andere telefoon. Liefste een slider, geen touchscreen, en niks extra bijbetalen. Abo voor 30 euro, met sms en evt i-net.. Ik zoek nog ff door.
Mja maar vodafone heeft crapy bereik in randgemeentesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hi heeft hele slechte aanbiedingen als je wil blijven. Beste kan je naar Vodafone gaan en dan over 2 jaar weer terug ofzo.
Jawel. Als je over de 1000 smsjes gaat, dan betaal je iets van 0.09 of 0.12 cent.quote:
Ow ja.. en het belangrijkste nog vergeten.. 1 jaar max. abo. Ik ben altijd te snel op toestellen uitgekeken..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hi heeft hele slechte aanbiedingen als je wil blijven. Beste kan je naar Vodafone gaan en dan over 2 jaar weer terug ofzo.
Had afgelopen maand 1125 smsjes verstuurd, geen extra kosten hoor ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel. Als je over de 1000 smsjes gaat, dan betaal je iets van 0.09 of 0.12 cent.
Ze schrijven het gewoon van je bundel tegoed afquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had afgelopen maand 1125 smsjes verstuurd, geen extra kosten hoor ...
Jawel, lees de voorwaarden maar. Ook hi is onbeperkt sms, max 1000. Als jij niks hebt hoeven bijbetalen, dan heb je hoogstwaarschijnlijk je normale bundel niet compleet opgebruikt. Hetzij niet met bellen, hetzij niet met sms..quote:
Zie mijn vorige post..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had afgelopen maand 1125 smsjes verstuurd, geen extra kosten hoor ...
Dat zij ik dus ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze schrijven het gewoon van je bundel tegoed af
Ik ga vrij vaak over de 1000 heen, dus ik heb genoeg rekeningen om het te laten zien aan je, haha.
Ja, maar alleen met een paar toestellen die KPN er voor heeft goedgekeurd. In Canada gebruikten we dat gigantisch veel, soort portofoonfunctie, in NL willen ze dat niet, is NL dataverkeer en geen gespreksverkeer en de capaciteit van het data netwerk loopt op dit moment gigantisch vol en is niet winstgevend dankzij de afgekochte bundels.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:11 schreef Guard het volgende:
kun je hier in NL trouwens P2T gebruiken?
Dat heeft mijn tel wel, maar ik heb geen idee of en hoe dat werkt...
Dus als je toestel het heeft, kan het niet omdat het netwerk er niet voor is vrijgemaakt? Of begrijp ik je verkeerd? Ofwel, het word moedwillig geblokt door de grote maatschappijen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, maar alleen met een paar toestellen die KPN er voor heeft goedgekeurd. In Canada gebruikten we dat gigantisch veel, soort portofoonfunctie, in NL willen ze dat niet, is NL dataverkeer en geen gespreksverkeer en de capaciteit van het data netwerk loopt op dit moment gigantisch vol en is niet winstgevend dankzij de afgekochte bundels.
Je SMS bundel loopt van 01.01 t/m 31.01; jouw rekening loopt andersquote:
Het is een aparte dienst die moet worden aangesloten, het is voornamelijk nu in gebruik bij beveiligingsbedrijven. Zijn ook gewoon soort portofoons, maar dan niet met de beperking van radiosignaal, maar van het telefoonnetwerk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus als je toestel het heeft, kan het niet omdat het netwerk er niet voor is vrijgemaakt? Of begrijp ik je verkeerd? Ofwel, het word moedwillig geblokt door de grote maatschappijen?
Ik ben ook nooit verder gekomen dan 750 per maandquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
1125 smsjes :s
das dus bijna 40 per dag... kolere mijn record staat denk ik op 500 en dat was toen ik geen vriendinnetje, maar wel scharrels had...
Aah nu ik snap danquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je SMS bundel loopt van 01.01 t/m 31.01; jouw rekening loopt anders
Onder aan jouw rekening staat hoeveel je écht verbruikt hebt en dat zijn er geen 1000.
mjah vorige record stond op 883.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
1125 smsjes :s
das dus bijna 40 per dag... kolere mijn record staat denk ik op 500 en dat was toen ik geen vriendinnetje, maar wel scharrels had...
per dag? dat zijn er 30 per uur...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit verder gekomen dan 750 per dagEn dat was idd ook met een duifje
750 op één dag?! Dat is een typfoutje mag ik hopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit verder gekomen dan 750 per dagEn dat was idd ook met een duifje
Tering... ik vond 20 op een avond al veel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit verder gekomen dan 750 per maandEn dat was idd ook met een duifje
Ik lees net in de voorwaarden van Vodafone dat het daarna idd van je gewone bundel afgaat hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij HI wel
Dan betaal je gewoon het normale SMS tarief.
Ik heb echt nog nooit geen bereik gehad met Vodafone...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja maar vodafone heeft crapy bereik in randgemeentes
700 naar 1 persoon? ga dan mailen ofzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aah nu ik snap dan
Thanks haha
[..]
mjah vorige record stond op 883.
Deze 1125 zijn er dik 700 naar 1 persoon
maar die sms ik al een week niet meer
Ik zou wel voorstander zijn om dat netwerk voor iedereen open te gooien.. Er word zo weinig gebruik gemaakt van de maximale capaciteit volgens mij. Want alles is paar jaar geleden volgens mij ge-update..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is een aparte dienst die moet worden aangesloten, het is voornamelijk nu in gebruik bij beveiligingsbedrijven. Zijn ook gewoon soort portofoons, maar dan niet met de beperking van radiosignaal, maar van het telefoonnetwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |