Ja joh. Voor de rest heb je ook niets te doen ofzoquote:
ik heb dat 's avonds tegenwoordig al.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef Jarno het volgende:
Ik ben gewoon helemaal knockout 's nachts.
Duur dagje J.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef Jarno het volgende:
Zo, auto even opgehaald, barebone is onderweg, alles gaat goedkomen voor het weekend.
Ik zeg altijd maar zo, linksom of rechtsom, failliet ga je toch J!quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik begin nu langzaam wakker te worden
En te herinneren wat ik heb gedroomd!
Hmmm ja lijkt het soms wel op he.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, linksom of rechtsom, failliet ga je toch J!
Volgens mij kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:35 schreef Jarno het volgende:
Ah hier nog een dual-port GB NIC onder het stof vandaan getrokken. (Universal) PCI-X kon je toch ook gewoon in PCI proppen? Dan heb ik een NIC voor m'n NASje..
Ik wilde nog ff in bed blijven liggen maar er toch maar uit gegaan.quote:
Net ff getest in een oud pc'tje en idd!quote:
ik zei het je !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Net ff getest in een oud pc'tje en idd!.
Homeaux!quote:
Je zei het idd!quote:
Heb ik toch mooi nog een dualport GB NIC weten te scoren op m'n laatste dag!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
Hij is fijn!
je ziet er wel zo uit ?quote:
Ik ook. Al een tijdje weer. Is wel beter hoor. Gewoon netjes eten en een beetje bewegen af en toe dan komt het wel goed. Hardlopen een beetje gegaan afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:50 schreef Joene het volgende:
Mwah ik wil gewoon conditie opbouwen , en als ik daar dan toch mee bezig ben dus ook maar gelijk wat gezonder leven.
Ik ontbijttegenwoordig enzo
Ja ging redelijk , wel lekker gelopen opzich.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ook. Al een tijdje weer. Is wel beter hoor. Gewoon netjes eten en een beetje bewegen af en toe dan komt het wel goed. Hardlopen een beetje gegaan afgelopen weekend?
Wilde vandaag beginnen, maar het is fuckin' -15 ofzo. Maar ik denk dat ik vanmiddag toch even ga, anders blijf ik uitstellen.quote:
Downloaden met de mediatank deed ik toch al niet meer, de usenet client die erop zat zoog ballen. En de HD die erin zat (een 2,5 inch) was overleden. Dus ik had Sabnzbd op de iMac draaien maar da's ook kut want dan moet -ie aanstaan enzo. Was best tricky maar had een leuke howto gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:44 schreef Joene het volgende:
Sabnzb is de bom ! , dus niet meer downloaden met de mediatank !
Je bent lekker bezig , een printserver maken als in 1 printer eraan hangen en sharen ?
Mja. Eigenlijk gaat streamen ook prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:17 schreef Joene het volgende:
Ah klote dat de disk van de Tank stuk is.
Hmmm ik hou niet van streamenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Eigenlijk gaat streamen ook prima.
Zou jij willen dat ik zou streaken ?quote:
Ja maar lokaal op zo'n disk is ook kut. Wat je wilt kijken staat dan altijd net niet op de disk en moet je weer gaan kopieeren enzo, beter kun je alles op 1 centrale plek hebben.quote:
Is dit een aanbieding?quote:
Daarom heb ik dus een mediacenter disk van 1tb waar al mn muziek, films , en foto's opstaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja maar lokaal op zo'n disk is ook kut. Wat je wilt kijken staat dan altijd net niet op de disk en moet je weer gaan kopieeren enzo, beter kun je alles op 1 centrale plek hebben.
Wimbledon of mag het ook een iets kleiner toernooi zijn ?quote:
vergeet je andrelon dan nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Wimbledon of mag het ook een iets kleiner toernooi zijn ?
Bedoel , ik ben straks in topvorm dus kan dan hard rennen over de baan.
beetje jammer wel hequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, net als je killertopic van vanochtend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |