BSquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:38 schreef Diemux het volgende:
Leven = voorbij
Naar het buitenland kan je al helemaal vergeten.
Hoe oud waren hun en hoe was hun financiële situatie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef pistoletsopzondag het volgende:
Vrienden van me hebben drie kinderen en zijn 2 jaar geleden dwars door China getrokken.
Maar ze zijn toch echt waar...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:47 schreef molleymijsje het volgende:
oh en nog een tip
schrik niet van alle depri reacties hier
Vertel eens hoe jullie dat hebben gedaan dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
tvp
Was 23 (en thuiswonend) toen ik vader werd van een tweelingInmiddels zijn mijn kinderen 3,5 jaar.
Kom maar op met de vragen
Nou euh... we gingen al 2 maanden na de geboorte van de kinderen uit elkaar. Dat was overigens niet mijn keuze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jullie dat hebben gedaan dan.
Oh wat naar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou euh... we gingen al 2 maanden na de geboorte van de kinderen uit elkaar. Dat was overigens niet mijn keuze.
Ik denk dat ik hem uit eigen ervaring vooral kan adviseren hoe hij het niet moet aanpakken.
Jij hebt zelf geen kinderen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef pistoletsopzondag het volgende:
Wees consequent in de opvoeding van je kind.
Nee is nee en ja is ja (geen dingen beloven die je niet kan waarmaken).
Zorg dat je (naar je kind toe) op 1 lijn staat als ouders (daarom hoef je het nog niet met elkaar eens te zijn maar dat bespreek je dan maar verder als jullie alleen zijn).
Een kind heeft anders bijzonder snel in de gaten dat het ouders tegen elkaar kan uitspelen wat
1) zorgt voor spanningen en
2) het gezag van de andere ouder ondermijnt
Zoals hierboven reeds is gezegd kan er veel als je 't zelf wil.
Vrienden van me hebben drie kinderen en zijn 2 jaar geleden dwars door China getrokken.
De jongste was toen net 2 jaar oud. Is prima verlopen.
Moraal van het verhaal: stel je zo flexibel mogelijk op.
Maar bovenal: geef je kleintje massa's liefde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |