lol jij kan inloggen op fok met je hero? mij gooit i er steeds weer uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef iFries het volgende:
Mijn eerste fok bericht via mijn Hero!
Verschil moet er blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol jij kan inloggen op fok met je hero? mij gooit i er steeds weer uit
80 % van een FUPquote:Op zondag 24 januari 2010 16:59 schreef WyriHaximus het volgende:
app werkt bij mij idd ook niet, kreeg gelijk smsje van hi dat ik op 80% van de fup zit
heb die al ff zitten lezen idd en belangrijkste voor mij was dat er overheengaan niets extra's kost en ik niet afgesloten word. Vorige maand ook niet echt oast van gehad dwt het langzamer wws. Smsjes die ze sturen blijven gewoon gaarquote:Op zondag 24 januari 2010 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Daarom altijd handig om van tevoren wat research te doen naar niet alleen de 3G-dekking enzo, maar ook naar de FUP's van de verschillende providers.
Als ik me een Tweakers-topic goed herinner, kwam Vodafone er wel prima uit.
Ik heb alleen thuis mijn wifi aan. Onderweg en op het werk 3G. En dan heb ik dus eerst wel verbinding maar soms valt het dus zomaar weg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
@Pandora: Heeft het niet met je wifi te maken? Als mijn wifi aanstaat op mijn werk maar niet goed verbindt of iets dergelijks dan heeft mijn telefoon veel moeite om dan maar over te stappen op 3G. Hij blijft dan toch een beetje op die dichte wifi-deur kloppen lijkt het.
heb je een linkje met een goeie beschrijving van rooten? ben er eigenlijk wel eens benieuwd naar, sommige HTC apps mogen van mij er wel afquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef skittelman het volgende:
Vannacht mn Hero geroot (shit dat ging makkelijk) en gelijk de MoDaCo rom erop gezet.
Instalatie was echt een eitje. allemaal one touch programma's die elke leek zal begrijpen.
Scrollen door menu's is echt een hoop sneller, wifi werkt als een trein, heb een paar vervelende apps wegehaald, opstart geluidje uitgezet, tether werkt prima zonder usb-kabel. ik ben nog niks tegen gekomen wat niet werkt.
je kan hem altijd nog terug zetten naar de originele rom waardoor je geen garantie verliest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe zit dat met garantie in combinatie met rooten?
Het klinkt wel bijzonder interessant, zeker de mogelijkheid om standaard programma's te kunnen weghalen (Footprints), maar als ik daarmee mijn garantie kwijtraak dan doe ik het maar even niet...
wat is het verschil tussen een geroot toestel en de orginele rom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef skittelman het volgende:
Vannacht mn Hero geroot (shit dat ging makkelijk) en gelijk de MoDaCo rom erop gezet.
Instalatie was echt een eitje. allemaal one touch programma's die elke leek zal begrijpen.
Scrollen door menu's is echt een hoop sneller, wifi werkt als een trein, heb een paar vervelende apps wegehaald, opstart geluidje uitgezet, tether werkt prima zonder usb-kabel. ik ben nog niks tegen gekomen wat niet werkt.
je hebt toegang tot de kernbestanden (de root dus)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een geroot toestel en de orginele rom?
denk aan dingen zoals het opstart geluidje uitzetten, apps die je niet gebruikt verwijderen. apps op je SD kaart zetten. dat kan allemaal nog zonder een custom rom.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een geroot toestel en de orginele rom?
Heb mijn telefoon gister proberen te rooten; alleen ging niet helemaal zoals het moest .. toen gewoon lekker de laatste rom van HTC erop gezet met de automatische installer , en alles werkt weer primaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
je kan hem altijd nog terug zetten naar de originele rom waardoor je geen garantie verliest.
hoe erg ik ook uitkijk naar 2.1 denk ik niet dat hij sneller zal zijn dan mijn huidige custom rom. simpel vanwege het feit dat hij niet sneller KÁN. tuurlijk kan het browsen wat sneller maar hiervoor kijk ik eerder naar mn provider dan naar mn telefoon. sommige apps starten niet binnen 3 sec, maar degene die ik het meest gebruik wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef DennisMoore het volgende:
En als straks in februari HTC komt met de 2.1 voor de Hero?
Same herequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan die Missed Call app niet meer vinden in de Market. Is die van naam verander ofzo?
ik heb hem 2 dagen geleden nog gedownload, maar hij staat er bij mij in als: missed reminderquote:
ik heb na mn root een task killer widget op mn home screen staan. 1x klikken en alle onnodige task zijn gesloten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Hebben jullie ook af en toe dat een app niet meer wilt laden? Bijvoorbeeld nu heb ik met Wapedia dat die mn Wireless Settings opent in plaats van gewoon het programma... Het rare is, ik weet dat het over een paar dagen weer voorbij is, of als ik maar genoeg andere apps open... Zou misschien maar eens naar Task Killer moeten kijken, wie weet kan die er wat aan doen...!
Thanks! Heb taskiller nu draaien, maar ook al zet ik alles uit behalve noodzakelijke dingen, nog steeds blijft wapedia naar rare dingen refereren. Net naar mn albums, daarna naar de facebook app, vreemd ding... Wil hem eigenlijk niet update omdat er dan ads bij zitten, maar zal dan maar wel ff doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb na mn root een task killer widget op mn home screen staan. 1x klikken en alle onnodige task zijn gesloten.
anders zou ik even naar taskiller (met 1 k) kijken die werkte ook fijn.
Vaak kun je een long-press doen op een link, en krijg je een popup met de vraag wat je wil doen: openen in een nieuw venster, link opslaan, etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Kun je java-applets ook naar de harde schijf downloaden? In de browser openen gaat heel goed.
Kun je sowieso willekeurige bestanden downloaden. Tot nu toe is het me alleen gelukt pdf bestanden te downloaden. Zelfs een word-bestand lukte niet.
Hero is een hele toffe phone ..quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Asgard het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en lees deze topic ff door. En ik zie alleen maar tevreden reacties, is deze telefoon misschien ook iets voor mij?
Ik wil wel zo'n touchscreen telefoon, maar ik ga er geen internet bij een provider voor nemen (wel Wifi thuis en op school). Ik wil wel een goede agenda erin en dat het snel is met sms-en (dus niet dat ik al klaar ben met het intikken maar dat de letters er na een halfjaar pas opkomen ofzo) + dat je veel smsjes kan opslaan (op de geheugenkaart bijv?).
Verder dat hij gewoon snel reageert etc.
Is de Hero zoiets?
O ok thanksquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef iFries het volgende:
[..]
Hero is een hele toffe phone ..
Heeft een goede agenda, kunt er prima mee smsen (maar misschien beter een phone met een fysiek qwerty toetsenbord)... maar het is wel een telefoon waar je eigenlijk niet zonder internet kunt ..
Dat werkt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vaak kun je een long-press doen op een link, en krijg je een popup met de vraag wat je wil doen: openen in een nieuw venster, link opslaan, etc.
heb je wel een behoorlijke week view? Bij mn iPhone heb ik al diverse gratis apps geprobeerd maar veelal zonder week view alleen dag en maand. Betaald zijn er wel een paar maar 5-10 euro voor een app heb ik op dit moment niet voor over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind de agenda ook niet zo bijzonder eigenlijk.
Missed reminder is hem inderdaad. Een beetje jammer, ik had verwacht dat de kleurenled die van de trackball zou zijn, niet dat suffe statusledje. Dat is jammer. Ik had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb hem 2 dagen geleden nog gedownload, maar hij staat er bij mij in als: missed reminder
tunewiki mag van mij uit de OP, werkt voor geen meter, A Online Radio daarentegen doet het prima
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef rsmits het volgende:
Ik heb sinds een week een hero, maar ik heb wel wat dingetjes waar ik niet helemaal tevreden mee ben.
Af en toe vind ik hem sloom. Met taskkiller onnodige apps sluiten helpt dan wel, maar een beetje lastig dat je dat moet blijven doen. Ook browsen vind ik te traag. Ik hoop dat met e nieuwe rom alles wat sneller wordt.
Een collega heeft een HD2, en als je die snelheid vergelijkt met de hero, is de hd2 veel sneller. (User interface)
Groet...
Volgens mij alleen dag en maand, en dan nog een overzichtje met een scherm vol 'aanstaande afspraken'.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef funrider het volgende:
heb je wel een behoorlijke week view? Bij mn iPhone heb ik al diverse gratis apps geprobeerd maar veelal zonder week view alleen dag en maand. Betaald zijn er wel een paar maar 5-10 euro voor een app heb ik op dit moment niet voor over.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Moron het volgende:
Zo, vandaag heb ik ook een Hero genomen!![]()
Had hem al langer op het oog en vandaag dus echt gekocht, middels contractverlenging.
Snelkoppeling ingedrukt houden en dan naar beneden slepen.quote:Al verschillende apps uit de must-haves geinstalleerd op me Hero. Heb alleen een vraag. In het beginscherm kun je snelkoppelingen plaatsen. Kun je deze ook weer verwijderen? Daar ben ik nog niet achtergekomen eerlijk gezegd.
Geen ervaring mee. Helaas.quote:In het topic hiervoor werd gezegd dat er geen berichten via hotmail verstuurd kunnen worden vanaf de Hero. Misschien is het al opgelost, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik kan gewoon versturen en het bericht komt aan.
Mijn dank is groot!quote:Snelkoppeling ingedrukt houden en dan naar beneden slepen.
Dat was ik...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Moron het volgende:
In het topic hiervoor werd gezegd dat er geen berichten via hotmail verstuurd kunnen worden vanaf de Hero. Misschien is het al opgelost, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik kan gewoon versturen en het bericht komt aan.
Nee via mijn gekoppelde accounts op me Hero. Als je naar links scrollt in het beginscherm kun je, als het goed is, je emailaccount bekijken. Daarbij heb je twee optie: je accounts bekijken en een bericht schrijven. En zo kun je via je hotmail een bericht sturen op je Hero.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat was ik...
Maar doe jij het via een gekoppelde account in de postbussen van de Android-app of via internet ingelogd bij Hotmail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |