mag van mij in de volgende OP werkt primaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef DennisMoore het volgende:
Tip: zoek op wavesecure in de Market, ziet er best goed uit.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als in andere files dan plaatjes kunnen attachen?
Hoezo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja
En imeem kan wel uit de must-have apps
Behoorlijk lang ja maar ik zet hem toch nooit uit.quote:
uhm je kunt dan toch gewoon bij draadloze instellingen weer connecten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Andyy het volgende:
Soms verliest die bij mij de dataverbinding waardoor ik genoodzaakt ben het te doen
coolquote:
quicksettings app en ff data verbinding aan en uit zetten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:01 schreef Andyy het volgende:
Soms verliest die bij mij de dataverbinding waardoor ik genoodzaakt ben het te doen
Werkt bij mij helaas niet... Ook hier af en toe wegvallende dataverbinding (sinds ik op Vodafone zit, bij T-Mobile geen last van gehad) maar die valt niet te herstellen door de settings even uit en weer aan te zetten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
quicksettings app en ff data verbinding aan en uit zetten?
let wel op, dat als je niet betaalt, je maar 50 nummers kunt beluisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net voor het eerst een app geinstalleerd buiten de market omEindelijk naar mn last.fm radio luisteren!
Yeah ik weet t, heb n last.fm abonnement dus is geen probleemquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
let wel op, dat als je niet betaalt, je maar 50 nummers kunt beluisteren.
njah volgens t-mobile krijgt de g2 2.0quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef Incolumis het volgende:
Hero krijgt gewoon 2.1 dacht ik
om maar in iphone taal te spreken, dr zal best een app voor zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Kun je een java-applet op dat ding opslaan?
Waar? Want ik kan er geen vinden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
om maar in iphone taal te spreken, dr zal best een app voor zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |