als je zelf terug leest zie je dat je dat op een van mijn post gequote hebt vriendquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
donthate vroeg erom achterlijke debiel, lees ff terug, je post jezelf klem mattie
dat je vriendin kankerlelijk is ja, dat klopt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:04 schreef Liros het volgende:
[..]
als je zelf terug leest zie je dat je dat op een van mijn post gequote hebt vriend
En jij denkt daar op je 13 te gaan wonen dan word je keihard terug naar nl getrapt vriendquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh oh oh onwetende tyfuslul
kaaimaneilanden ftw
quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij doet je werk ook niet het is 60procent;@
Na mn ouders hebben tussen de 20/30miljoen reken uit vriend waar ik elke maand rente over krijg
je hebt geantwoord op of jij je dan kan afrukken op het toetsenbord JA dus dat zegt dat je een erectie van mijn vrouw krijgt dus op lelijke vrouwen valtquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat je vriendin kankerlelijk is ja, dat klopt!
Maar heb nergens gezegt dat ik haar lekker of wil mongool
ja maar mijn ouders leven nog wel wat jaren hoor corkyquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef Liros het volgende:
[..]
En jij denkt daar op je 13 te gaan wonen dan word je keihard terug naar nl getrapt vriend
hiihhihihih ja he twylightquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]jullie zijn met z'n tweeën echt de triestte personen van fok
lees ff goed terug achterlijke mongoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:06 schreef Liros het volgende:
[..]
je hebt geantwoord op of jij je dan kan afrukken op het toetsenbord JA dus dat zegt dat je een erectie van mijn vrouw krijgt dus op lelijke vrouwen valt
Als je ouders de pijp uit gaan is het allang 70%quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij doet je werk ook niet het is 60procent;@
Na mn ouders hebben tussen de 20/30miljoen reken uit vriend waar ik elke maand rente over krijg
wij zijn tenminste nog knapquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]jullie zijn met z'n tweeën echt de triestte personen van fok
haha je werkt en ik weet bter hoe de belasting werk als jijquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:07 schreef Liros het volgende:
[..]
Als je ouders de pijp uit gaan is het allang 70%
quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:07 schreef Liros het volgende:
[..]
Als je ouders de pijp uit gaan is het allang 70%
Je durft niet eens een foto te laten zienquote:
Sjonge jonge jonge zegquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en bij mij is dat 70% van 85 miljoen, ga lekker werken met je kut man sukkeltje
LEES IK ZAL HET MET CAPS SCHRIJVEN ZODAT JE HET GOED KAN ZIEN ALS JE OUDERS DOOD ZIJN EN DAT ZAL HOPELIJK VOOR JOUW OVER MINIMAAL 30 TOT 40 JAAR ZIJN DAN IS DIE BELASTING ALLANG NAAR 80 OPGESCHROEFD.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:07 schreef donthate het volgende:
[..]
haha je werkt en ik weet bter hoe de belasting werk als jij
we kennen elkaar door onze ouders mongooltjequote:Op woensdag 20 januari 2010 04:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je durft niet eens een foto te laten zienen hoe weet jij nou hoe stevenmac er uit ziet?
volgens mij zijn jullie echt beide 13 want die domme opmerkingen die er telkens weer uit komen zijn echt te belachelijk voor woorden
Ik weet hoe steven eruit zietquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je durft niet eens een foto te laten zienen hoe weet jij nou hoe stevenmac er uit ziet?
volgens mij zijn jullie echt beide 13 want die domme opmerkingen die er telkens weer uit komen zijn echt te belachelijk voor woorden
Ik ben 20.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
we kennen elkaar door onze ouders mongooltje
en jij bent zo stoer he met je 19 jaartjes
quote:
Dan had je ouders tussen de rijkste volk van nederland gestaan en dat is niet zo. dus tja beetje ongeloofwaardig verhaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaaha jij bent 13 hihihihihihhihi kankergoed die twylighy gayquote:
ja jij kent mijn ouders natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:11 schreef Liros het volgende:
[..]
Dan had je ouders tussen de rijkste volk van nederland gestaan en dat is niet zo. dus tja beetje ongeloofwaardig verhaal
Whahahahaha, oh jij komt zeker uit te ghettoquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik weet hoe steven eruit ziet![]()
en euh vriend kheb 400vriendinnen gehad bij wijze van ik zie er goed uit
Maar jij reageerd erop wat is erger... ik bedoel je hebt niks mee gemaakt ik je goede wijkje daar
ja en dankzij jou, de belachelijkste user ooit van fok is dit topic nu al een succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Whahahahaha, oh jij komt zeker uit te ghettomet je ik heb niks meegemaakt
je ouders zijn toch zo rijk
Dat ik hier nog op in ga trouwensdit is echt de belachelijkste discussie in de historie van fok
Dus wat heeft dat mee te maken ik heb 1jaar in jilla gezeten... wil ik jou nog wel zien doen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Whahahahaha, oh jij komt zeker uit te ghettomet je ik heb niks meegemaakt
je ouders zijn toch zo rijk
Dat ik hier nog op in ga trouwensdit is echt de belachelijkste discussie in de historie van fok
ja en en vorig jaar nog 69 en dat jaar ervoor 16quote:
Zutphen, jij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar mattie welke hood woon je dan? T gooi
Ik ben eerlijk hoor, en ik weet dondersgoed dat jij 13 bent want dat blijkt uit al je posts.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en en vorig jaar nog 69 en dat jaar ervoor 16
internet he, dat moet jij weten als kankerkneus
hahaahahaha weer een goede post van twylightje, jezus ouwe ik ga stuk met jequote:Op woensdag 20 januari 2010 04:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk hoor, en ik weet dondersgoed dat jij 13 bent want dat blijkt uit al je posts.
Jij vind mij blijkbaar heel grappig maar de rest van fok lacht jou uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahaahahaha weer een goede post van twylightje, jezus ouwe ik ga stuk met je
hahaahahahaahahah jezus, ga door met die dijenkletsers van jequote:Op woensdag 20 januari 2010 04:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij vind mij blijkbaar heel grappig maar de rest van fok lacht jou uit
Ja maar mijn vaduurr ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahaha baasquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:20 schreef Liros het volgende:
Ik trek me officeel terug uit mijn eigen topic...
doe gewoon aan voetbal en kickboksen hoor, niet alle rijke mensen doen aan hockeyquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja maar mijn vaduurr ..
*Smasht faggots hun gezichten in met hun eigen hokkiestok .
oja slimme boy, het is jij vindtquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij vind mij blijkbaar heel grappig maar de rest van fok lacht jou uit
Just checking.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe gewoon aan voetbal en kickboksen hoor, niet alle rijke mensen doen aan hockey
Haha ik ook zal ik mn hyves posten hier twylight?quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe gewoon aan voetbal en kickboksen hoor, niet alle rijke mensen doen aan hockey
Dat lijkt me ook want zover ik weet heb ik ook wel wat mensen met een hoge inkomen op mijn sportschool zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja slimme boy, het is jij vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |