huilie is ook schelden hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zoals wat dan??
waar scheld ik huilie
Hahaha je vader heet zeker bill gates of niet soms. Wat voor droom wereld leef jij denk jij dat papie en mamie alles altijd voor je blijven betalen en dat het geld nog steeds binnen stroom als ze dood zijn...quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
werken is voor de zwakken, ik heb rijke ouders
Waarom bemoei je je altijd met mij en hem? heb je niks beters doen ga je eigen gang swah altijd haten op ons... je komt altijd met kut commentaar richting onsquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:46 schreef TwyLight het volgende:
Oh stevenmac, de grootste autist hier maakt iedereen weer voor vanalles uit zie ik
Ik nodig je uit. En jij ben zeker chuck norris?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik jou tegenkom op straat help ik je wel de WAO in slappeling
Dan erft die alles..quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:47 schreef Liros het volgende:
[..]
Hahaha je vader heet zeker bill gates of niet soms. Wat voor droom wereld leef jij denk jij dat papie en mamie alles altijd voor je blijven betalen en dat het geld nog steeds binnen stroom als ze dood zijn...
Jaloers zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:47 schreef Liros het volgende:
[..]
Hahaha je vader heet zeker bill gates of niet soms. Wat voor droom wereld leef jij denk jij dat papie en mamie alles altijd voor je blijven betalen en dat het geld nog steeds binnen stroom als ze dood zijn...
Nee schele, DrDrentzquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:48 schreef Liros het volgende:
[..]
Ik nodig je uit. En jij ben zeker chuck norris?
Veel sterkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:48 schreef Liros het volgende:
[..]
Godver, ik kom niet uit Drenthe!quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee schele, DrDrentz
Kan je niet lezen ofzo?
typo mattie, sorryquote:
uhm een nickname zegt geen fuck over wie je in het echt bent retardquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee schele, DrDrentz
Kan je niet lezen ofzo?
Nee ik heetquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:48 schreef Liros het volgende:
[..]
Jij bent gay met Twylight samen, jullie worden vast goede vrienden van elkaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:50 schreef Liros het volgende:
[..]
uhm een nickname zegt geen fuck over wie je in het echt bent retard
ken die hele twylight niet en nee ik heb een vrouw dus ik ben niet gay. en zover ik heb gezien heb je alleen maar gescholden en nog geen enkel sterk iets gezegd... dus wat een zonde van je tijd dudequote:Op woensdag 20 januari 2010 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent gay met Twylight samen, jullie worden vast goede vrienden van elkaar
Pics van je vrouwquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:52 schreef Liros het volgende:
[..]
ken die hele twylight niet en nee ik heb een vrouw dus ik ben niet gay. en zover ik heb gezien heb je alleen maar gescholden en nog geen enkel sterk iets gezegd... dus wat een zonde van je tijd dude
ik lees alleen maar blablabla bij je, hoe komt dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:51 schreef Liros het volgende:
[..]
Ja ja jij bent umega zeker.. dream on zwakkeling
okay leuk een filmpje gezochtquote:
hahahaah je bent gay met twylight, kanker homo'squote:Op woensdag 20 januari 2010 03:52 schreef Liros het volgende:
[..]
ken die hele twylight niet en nee ik heb een vrouw dus ik ben niet gay. en zover ik heb gezien heb je alleen maar gescholden en nog geen enkel sterk iets gezegd... dus wat een zonde van je tijd dude
Omdat je niet kunt lezen of een bril nodig hebt. Dat lijkt mij de meest loigische oplossing voor jouw zielige probleempjes want je ouders waren toch rijk waarom ben je dan ingodsnaam nooit naar een school geweestquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik lees alleen maar blablabla bij je, hoe komt dat?
omdat mn ouders rijk zijn, lees nou eens goed kankermongoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:54 schreef Liros het volgende:
[..]
Omdat je niet kunt lezen of een bril nodig hebt. Dat lijkt mij de meest loigische oplossing voor jouw zielige probleempjes want je ouders waren toch rijk waarom ben je dan ingodsnaam nooit naar een school geweest
En waarom zou ik die op het internet verspreiden zodat jij je er op af kan trekken en dat je hele toetsenbord vies wordquote:
Kom maar mee naar buitenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:51 schreef Liros het volgende:
[..]
Ja ja jij bent umega zeker.. dream on zwakkeling
wordtquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:55 schreef Liros het volgende:
[..]
En waarom zou ik die op het internet verspreiden zodat jij je er op af kan trekken en dat je hele toetsenbord vies word
Nee ik heb een realistisch beeld van de wereld. Jij niet jij gaat het later heel heel zwaar krijgenquote:
jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:55 schreef Liros het volgende:
[..]
En waarom zou ik die op het internet verspreiden zodat jij je er op af kan trekken en dat je hele toetsenbord vies word
nee heb rijke ouders, leees nou eens achterlijke debielquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:56 schreef Liros het volgende:
[..]
Nee ik heb een realistisch beeld van de wereld. Jij niet jij gaat het later heel heel zwaar krijgen
je vriendin is kankerlelijk, patty brard stylequote:
Maar je "rijke ouders" hebben ook geen oneindige geld boom en ze gaan ook eens dood en als ze dood gaan en jij nog steeds niet aan de bak bent ga jij het niet lang trekken op de erfenis van je ouders want dan weet jij niet hoe je met geld om moet gaan en heb je de hele kapitaal in 3 jaar over de balk gesmeten en moet je de rest van je leven op de bijstandswet terenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee heb rijke ouders, leees nou eens achterlijke debiel
ript die iemandquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:59 schreef Liros het volgende:
[..]
Maar je "rijke ouders" hebben ook geen oneindige geld boom en ze gaan ook eens dood en als ze dood gaan en jij nog steeds niet aan de bak bent ga jij het niet lang trekken op de erfenis van je ouders want dan weet jij niet hoe je met geld om moet gaan en heb je de hele kapitaal in 3 jaar over de balk gesmeten en moet je de rest van je leven op de bijstandswet teren
nee man, als ze dood gaan krijg ik genoeg om de rest van mijn leven niks te doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:59 schreef Liros het volgende:
[..]
Maar je "rijke ouders" hebben ook geen oneindige geld boom en ze gaan ook eens dood en als ze dood gaan en jij nog steeds niet aan de bak bent ga jij het niet lang trekken op de erfenis van je ouders want dan weet jij niet hoe je met geld om moet gaan en heb je de hele kapitaal in 3 jaar over de balk gesmeten en moet je de rest van je leven op de bijstandswet teren
Ok dan ruk jij graag op lelijke mensen af je praat je zelf in de klem vriendquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vriendin is kankerlelijk, patty brard style
Als ze dood gaan mag je bijna 70% van de erfenis aan de regering gaan betalen als belasting en dan hou je daar niet genoeg over om de rest van je leven op te terenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee man, als ze dood gaan krijg ik genoeg om de rest van mijn leven niks te doen
jaloerse kuthond die je bent
donthate vroeg erom achterlijke debiel, lees ff terug, je post jezelf klem mattiequote:Op woensdag 20 januari 2010 04:01 schreef Liros het volgende:
[..]
Ok dan ruk jij graag op lelijke mensen af je praat je zelf in de klem vriend
quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaah je bent gay met twylight, kanker homo's
Sorry ik heb het haar gevraagd en ze heeft geen interessenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:01 schreef donthate het volgende:
ik heb zon stijve piemel welke cup heeft je vrouw
doet ze aan webcam sex?
Is ze weleens gepakt door een neger van bijna 2meter?
Ik wil het doen
Mijn maten..
1.95LENGTE
LICHTBRUIN
BRUINE OGEN
ZWARTE PIK VAN 30CM
Heeft ze intresse.. om aan mn zwarte paal te likken mag ik haar msn
Jij doet je werk ook niet het is 60procent;@quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:02 schreef Liros het volgende:
[..]
Als ze dood gaan mag je bijna 70% van de erfenis aan de regering gaan betalen als belasting en dan hou je daar niet genoeg over om de rest van je leven op te teren
oh oh oh onwetende tyfuslulquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:02 schreef Liros het volgende:
[..]
Als ze dood gaan mag je bijna 70% van de erfenis aan de regering gaan betalen als belasting en dan hou je daar niet genoeg over om de rest van je leven op te teren
Jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:02 schreef Liros het volgende:
[..]
Sorry ik heb het haar gevraagd en ze heeft geen interessen
je naam is toch goed sjappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |