Ik ook met die post van jou.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:08 schreef TwyLight het volgende:
Met deze post ontkracht ik dat ik akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden en Policy.
Zeg de gozer die de hele dag achter fok zit en voor de rest niet echt veel voor de maatschapij doetquote:
Ik zit net een uurtje achter fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:13 schreef Liros het volgende:
[..]
Zeg de gozer die de hele dag achter fok zit en voor de rest niet echt veel voor de maatschapij doet
Nope een josti kan geen les geven... FAILquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit net een uurtje achter fok![]()
wat een josti ben je
Hoeveel alimentatie moet je betalen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:04 schreef Liros het volgende:
Klacht3: ik moet nu naar 2 scholen toe om iedereen te kunnen onderhouden
Dat moet jij zeggen. Je hebt al 48 posts, heb je geen leven ofzo???quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:13 schreef Liros het volgende:
[..]
Zeg de gozer die de hele dag achter fok zit en voor de rest niet echt veel voor de maatschapij doet
Muziek les?? Achterlijke debiel dat je bentquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:20 schreef Liros het volgende:
[..]
Nope een josti kan geen les geven... FAIL
Ik heb nog een baan dus tja, dan houd je niet echt tijd over voor dit soort dingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen. Je hebt al 48 posts, heb je geen leven ofzo???
Wel aan andere vechtjosti'squote:Op woensdag 20 januari 2010 03:20 schreef Liros het volgende:
[..]
Nope een josti kan geen les geven... FAIL
Nee inderdaad. Ik dacht even dat je misschien zo een fokverslaafde was met meer dan 60.000 posts ofzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:23 schreef Liros het volgende:
[..]
Ik heb nog een baan dus tja, dan houd je niet echt tijd over voor dit soort dingen
Een josti geeft GEEN muziek les... wtf de josti bend word echt niet les gegeven door iemand met het syndroom van down. Zo'n iemand bedenkt niet dat je kleurtjes op de toetsen moet plakken om het dan wel speelbaar te maken voor die mensen. Zucht... En jij denken dat je les kon geven wat jammer héquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Muziek les?? Achterlijke debiel dat je bent
Niet echt een kut topic is een topic zonder inhoud. En dit topic heeft wel degelijk inhoud alleen wordt daar voor de rest niet op in gegaan en alleen maar op de topic gescholden. en kom niet met de eeuwen oude welkom op fok! grapquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:23 schreef One_conundrum het volgende:
Nouja, we zijn het er in ieder geval over een dat dit een KUT TOPIC is...
ik haat chinezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:25 schreef Liros het volgende:
[..]
Een josti geeft GEEN muziek les... wtf de josti bend word echt niet les gegeven door iemand met het syndroom van down. Zo'n iemand bedenkt niet dat je kleurtjes op de toetsen moet plakken om het dan wel speelbaar te maken voor die mensen. Zucht... En jij denken dat je les kon geven wat jammer hé
kankertopics. dat is hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:34 schreef Liros het volgende:
[..]
OK en wtf hebben chinezen hier nu weer mee te maken toch niet door hun spleet ogen.
Uhm een argument.... Dat is geen argument je onderbouwt er niks mee je herhaalt alleen maar wat je net hebt gezegd dus een drogredequote:
K heb pdd-nos hoef geen rekening met andere te houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:36 schreef Liros het volgende:wow 2 keer een topic uitschelden kom eens met fucking argumenten of is dat te moeilijk voor jullie
ga werken slet, uwv morgen voor jou mongooltjequote:Op woensdag 20 januari 2010 03:38 schreef Liros het volgende:
[..]
Uhm een argument.... Dat is geen argument je onderbouwt er niks mee je herhaalt alleen maar wat je net hebt gezegd dus een drogrede
uhm wtf heeft pdd-nos nou met argumenten geven te maken dat is een sociale beperking. en heeft niks met argumenteren te makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:39 schreef donthate het volgende:
[..]
K heb pdd-nos hoef geen rekening met andere te houden
Ik heb teminsten werk. En het uwv zal het waarschijnlijk nog lang niet worden want ik ben niet arbeidsongeschikt en ik heb nog een baan... en als je ooit hebt gewerkt weet je dat ze je er niet van de ene op de andere dag eruit kunnen knikkerenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ga werken slet, uwv morgen voor jou mongooltje
iedereen is gek behalve jij zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:41 schreef Liros het volgende:
[..]
uhm wtf heeft pdd-nos nou met argumenten geven te maken dat is een sociale beperking. en heeft niks met argumenteren te maken
Welkom op Fok!quote:en heeft niks met argumenteren te maken
oehhhhhhhh vet stoer manquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:42 schreef Liros het volgende:
[..]
Ik heb teminsten werk. En het uwv zal het waarschijnlijk nog lang niet worden want ik ben niet arbeidsongeschikt en ik heb nog een baan... en als je ooit hebt gewerkt weet je dat ze je er niet van de ene op de andere dag eruit kunnen knikkeren
Als ik jou tegenkom op straat help ik je wel de WAO in slappelingquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:42 schreef Liros het volgende:
[..]
Ik heb teminsten werk. En het uwv zal het waarschijnlijk nog lang niet worden want ik ben niet arbeidsongeschikt en ik heb nog een baan... en als je ooit hebt gewerkt weet je dat ze je er niet van de ene op de andere dag eruit kunnen knikkeren
Wat moet er 's nachts eigenlijk gebeuren eer er een slotje komt?quote:
Echt wel als ze genoeg van je hebben ik sloeg 1x iemand op zn bek heb nooit meer terug hoeven te komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:42 schreef Liros het volgende:
[..]
Gek zijn heeft er niks mee te maken maar hij haalt er gewoon bullshit dingen bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iedereen is gek behalve jij zeker?
Superwormjim die te vroeg wakker wordquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat moet er 's nachts eigenlijk gebeuren eer er een slotje komt?
Ga huilen huilebalkquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:44 schreef Liros het volgende:
[..]
Gek zijn heeft er niks mee te maken maar hij haalt er gewoon bullshit dingen bij
werken is voor de zwakken, ik heb rijke oudersquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:45 schreef Liros het volgende:
[..]
Ja hé en wat is jouw werk ervaring?
Dan heb je ook iets gedaan wat strafbaar is ik heb niks gedaan wat strafbaar is dus ze mogen me er niet zomaar uit gooienquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Echt wel als ze genoeg van je hebben ik sloeg 1x iemand op zn bek heb nooit meer terug hoeven te komen
zoals wat dan??quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:46 schreef TwyLight het volgende:
Oh stevenmac, de grootste autist hier maakt iedereen weer voor vanalles uit zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |