Ja tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt wel een charmante foto uitgekozen voor het plaatje, dat is zeker
Wat attentquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:38 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ja ze gaat vroeg naar bed en zo kon ze er nog even bij zijn
STALKERquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:40 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik weet ik weet
De OP is overigens resultaat van tijdelijk zonder internet zitten
Ik vind het hoofd dat gebruikt is best leuk. Cute, niets mis mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat mijn hoofd daar niet leuk is
Ohjaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:43 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Ik ben charmaine's stalker al jewaidz
Hahahquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
Jaaa zo kan ik de hele nacht dit gifje spammen
[ afbeelding ]
Dat is code voor: Ik ga nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef cerror het volgende:
Tevens moet ik vroeg opstaan en dus nu naar bed.
Nog even m'n pils aufzaufen.
Ken alleen chinezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
HahahAls je nou even een japanner zoekt
WHERE ARE MY KEYS I LOST MY PHONEquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
RA RA RA AH AH
RO MA RO MA MA
GA GA OEH LA LA
Me dunkt, zelfs Jabba da Hutt had interessantere anekdotes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
RA RA RA AH AH
RO MA RO MA MA
GA GA OEH LA LA
I WANNA HOLD EM LIKE THEY DO IN TEXAS PLAYSquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WHERE ARE MY KEYS I LOST MY PHONE
Extra egoboost.quote:
Lijkt me toch dat users zelf bepalen wat een reeks wordtquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
Nou nou, wat een chille reeks
Dit is het laatste deel dames, er is al een SC in ONZ. En dat is meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat users zelf bepalen wat een reeks wordtblijkbaar is deze leuk genoeg om al 13 delen te hebben.
Go democracy
Nee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat users zelf bepalen wat een reeks wordtblijkbaar is deze leuk genoeg om al 13 delen te hebben.
Go democracy
Waar slaat dat antwoord nou weer op? wijs me anders even waar het staat in de "regels" dat moderators en forum admin's bepalen wat leuk genoeg isquote:
En dan breng ik hier wat liefde..quote:
Eh nee, ONZ is bedoeld voor orginele topics, dat er af en toe eentje in nachtbagger veranderd is prima, maar een reeks, nee dat werkt niet. Is al vaak genoeg geprobeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:57 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, onzin is toch bedoeld voor dit soort shit?
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:57 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, onzin is toch bedoeld voor dit soort shit?
Deze reeks is al 13 delen een kuttopic. Afgelopen nacht was helemaal ranzig. En zie verder vorige post.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar slaat dat antwoord nou weer op? wijs me anders even waar het staat in de "regels" dat moderators en forum admin's bepalen wat leuk genoeg is
ze zijn er om de orde te houden en de kuttopics er uit te vissen, dat is deze reeks niet want er zijn al 13 delen.
newbiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
Enthousiasme, te gek.
Maar ik zit hier al langer dan vandaag en tenzij je een dikke vinger in de A/FA pap hebt kan je het wel vergeten.
Zeker als een stel newbies die even een SC eisen.
Wij brengen een frisse wind..quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
Enthousiasme, te gek.
Maar ik zit hier al langer dan vandaag en tenzij je een dikke vinger in de A/FA pap hebt kan je het wel vergeten.
BFF van Sophie, weet het weer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef Lotte. het volgende:
[..]
newbies
Jij zag mij ooit aan voor kloon!Maar dat ben je vast alweer vergeten, want dat is al heeeeuuul lang geleden.
Er was 1 kutkloon die vieze plaatjes postte?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze reeks is al 13 delen een kuttopic. Afgelopen nacht was helemaal ranzig. En zie verder vorige post.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
Enthousiasme, te gek.
Je zat een paar topics terug zelf nog mee te baggeren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:02 schreef cerror het volgende:
Enthousiasme, te gek.
Ja lief hè? Van Twylight zou je ondertussen toch wel verwachten dat ie beter wistquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Edoch, best vermakelijk, die onschuld.
Dat beweert iedere newbee.quote:
Tuurlijk, waarom niet? Daar is dit toch voor?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je zat een paar topics terug zelf nog mee te baggeren.
Best wel grappig, trouwens. Het draait altijd hierop uit. Het begint met een leuk (nachtbagger)topic, en plots denken de users dat ze iets te eisen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er was 1 kutkloon die vieze plaatjes postte?
Als wij hier willen posten en deze reeks willen hebben mag dat toch, wat heb jij er voor last van?we doen niks wat niet mag. en andere users hebben er ook geen last van
Ohw, vertel..quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken jou... Of tenminste je naam
Whitje-b weer bezig geweest?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er was 1 kutkloon die vieze plaatjes postte?
Nee hoor. Leedvermaak genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:07 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Daar ben je mooi 13 topics te laat mee vriend
Mwoah, plots denken de moderators en forum admins dat ze de inhoud van een open forum kunnen bepalen naar eigen wensquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best wel grappig, trouwens. Het draait altijd hierop uit. Het begint met een leuk (nachtbagger)topic, en plots denken de users dat ze iets te eisen hebben.
En ik ben hier langer dan remlof EN cerrorquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef TwyLight het volgende:
Maargoed, SWJ zal wel gezegd hebben dat jij met je donkerblauwe kleur eens langs moet gaanmaar ook als jij er wat van zegt slaat het nog steeds nergens op
en dan kunnen jullie me wel een newbie noemen![]()
remlof is hier een jaar langer dan mij
Ik vind het nog steeds belachelijk, en ik geef nog steeds niet gelijk toequote:Op woensdag 20 januari 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lief hè? Van Twylight zou je ondertussen toch wel verwachten dat ie beter wist
Langer dan ik. En hij is hier sinds 2002, niet sinds 2004.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef TwyLight het volgende:
Maargoed, SWJ zal wel gezegd hebben dat jij met je donkerblauwe kleur eens langs moet gaanmaar ook als jij er wat van zegt slaat het nog steeds nergens op
en dan kunnen jullie me wel een newbie noemen![]()
remlof is hier een jaar langer dan mij
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Word anders internet dictator in china
Aaaah, het kleine, lieve jongentje met z'n Amerikaanse slet. Wat lief van hem.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hiervan? leuk meisje in vliegtuig 2 Ow en fock jou rockabella
Hij is een beetje boos op je....
Pfrt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, plots denken de moderators en forum admins dat ze de inhoud van een open forum kunnen bepalen naar eigen wens
Heb je nog een ander account?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:09 schreef Lotte. het volgende:
[..]
En ik ben hier langer dan remlof EN cerrorDas ook erg
Je laat je eigen wel kennen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België.
Je bent wel crew hè. Ik zou even dimmen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah, plots denken de moderators en forum admins dat ze de inhoud van een open forum kunnen bepalen naar eigen wens
Jaa een hele oude en nee toen was ik nog heel jong smeerkees!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Pfrt.
[..]
Heb je nog een ander account?![]()
Naaktfoto's met dat account?
komt omdat jullie je eropeens mee gaan bemoeien deze paginaquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de eerste pagina niet gelezen hoor, laat staan dat ik iets van voorgaande delen meegekregen heb, maar wat een failure is deze 'reeks'.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Crew met een mening...quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent wel crew hè. Ik zou even dimmen.
1987. Prft. M'n ex was van 1986. Dat mag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:11 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Jaa een hele oude en nee toen was ik nog heel jong smeerkees!
Ohja, ik laat me kennen door een nietszeggende post hier te plaatsen in een reeks die bestaat uit niets anders dan zulke posts.quote:
Hap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ohja, ik laat me kennen door een nietszeggende post hier te plaatsen in een reeks die bestaat uit niets anders dan zulke posts.
Komt zeker omdat ik blauwe ben hè?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |