de staaf was niet in staat zelfstandig te blijven staan terwijl ik een schoef pakte, en besloot zich erbij neer te leggen BOVEN OP MIJN GLAZEN PLAAT!!!!quote:
ja, maar daar had best een krasje op mogen zitten want dat was zo'n steunlat voor onder de bankquote:
de plaat is heel stevig, maarja, n ijzeren staaf doe je niks tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Koop dan ook een stevigere tafel zonder glasplaat.
ja of niet een pauper tafel waarbij het glas niet gehard isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Koop dan ook een stevigere tafel zonder glasplaat.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef Hetiszover het volgende:
Whehe, TS is dik en ging op zijn salontafel zitten
en dan ? komt er een barst inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja of niet een pauper tafel waarbij het glas niet gehard is
Foto van de staaf graag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de plaat is heel stevig, maarja, n ijzeren staaf doe je niks tegen
Maar dan zou je een nieuwe tafel èn een nieuwe staaf nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, maar daar had best een krasje op mogen zitten want dat was zo'n steunlat voor onder de bank
Kun je carglass bellen, die repareren het dan gratis.quote:
die zit al onder de bank, maar pak een bezemsteel, en denk dat ie van staal is, dan heb je n aardig beeldquote:
TS dacht dat je in glas kon boren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef 2dope het volgende:
Waarom liggen er allemaal schroefjes naast?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kun je carglass bellen, die repareren het dan gratis.
nee man, niks aan de handquote:
ik was de bank dus aan het bouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef 2dope het volgende:
Waarom liggen er allemaal schroefjes naast?
een bank aan het bouwen? seriously dudequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was de bank dus aan het bouwen
juist een plaat omdat de normale versie zo erg krast, en glas veeg je ff schoon met n doekje en is t opgelostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Waarom een glazen plaat op je tafel dude!
Laat hem lekker zo doe er een lakkie overheen klaar
ikea hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
een bank aan het bouwen? seriously dude_!
van t bank onderstel dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, ik schrok wel even bij het lezen van de TT... my very first name topic...
Zonde zeg van die tafel.
Maar wat doen die schroeven daar op de grond? Horen die bij de tafel?
dan kun je iig over 3 jaar weer een nieuwe kopen, veranderingquote:
Die zijn gelukkig snel in elkaar gezet, middels die handige handleidingen met duidelijke plaatjes.quote:
Glazen tafels.quote:DJ Fokko Versloot overleden E-mail
zondag, 05 juli 2009 08:26
De talentvolle dj Fokko Versloot is zaterdagmiddag bij een ongeluk om het leven gekomen. In zijn woning in Rotterdam viel hij door een glazen tafel. Dit heeft zijn familie laten weten. De 26-jarige Versloot draaide vorige week nog op Awakenings.
Naar verluidt kreeg de dj een epileptische aanval en is hij daarbij door de glazen tafel gevallen.
Versloot werd in zijn woning aan de Vliesridderstraat gevonden door twee vriendinnen, zo heeft de politie laten weten.
Op verschillende websites stromen steunbetuigingen en condoleances binnen. Fokko Versloot was de helft van het dj-duo Fokko Versloot en Koen Lebens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |