idemquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ex-Edese meldt zich ook maar weer...
Jij was toch een jongetje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
idem
ok ex-edenaar danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij was toch een jongetje?
Daarom is ie dan ook dicht nu. Ik woon er trouwens vlakbij, maar kan me goed inhouden.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
Bij Bernardo hebben ze lekker ijs idd.![]()
Alleen moet ik er nu niet aan denken.
Niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef Fredo55 het volgende:
Bij Bernardo hebben ze lekker ijs idd.![]()
Alleen moet ik er nu niet aan denken.
Geweldig!quote:
Ik ging eerst de Hoekelumse bossen in, of hoe dat precies ook heet, maar dat had ik op een gegeven moment wel gezien, toen idd naar de Sysselt, maar moet eerlijk zeggen dat ik sinds december (toen de sneeuw ging vallen) ook niet meer gelopen hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef tralalala het volgende:
Ik ging wel eens bij de Sysselt hardlopen, erg vet met alle herten en zwijnen die je dan zag.
Heb al nieuwe sportschoenen gekocht maar in dit weer ga ik echt niet hardlopen.
Gewoon een muur om Veldhuizen bouwenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef eNaSnI het volgende:
Het klinkt erg gezellig allemaal. Gaat het tuig uit Veldhuizen nu in de Rietkampen rotzooi trappen??Kunnen ze dat niet gewoon thuis gaan doen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:27 schreef tralalala het volgende:
Gaan jullie stemmen?
Ik ga voor Gemeente Belangen denk ik.
Ha ha. 1998 en 2002 belde, ze willen hun zetel terug. Verduijn was overigens wel gisteren op de verkiezingsbijeenkomst op het raadhuis, maar heeft, volgens mij althans niets met BurgerBelangen van doen.quote:
Dat verklaart waarom Fantasy Island nu aan diggelen ligt.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Volgens P2000: Prio 1 Binnenbrand VENING MEINESZSTRAAT EDE GLD (EDE) 2741 (Opschaling:grote brand)
Later staat er: zeer grote brand en uitslaand: ja
Eh, ik weet alleen dat je voor studenten-sportcentrum misschien naar Wageningen kunt gaan, aangezien daar veel studenten wonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef Kolomos het volgende:
Hmm vraagje, woon nog maar een half jaar in Ede. Mooie omgeving etc.. maar paar vraagjes:
- Wordt er wel eens af en toe gestrooid op de fietspaden of is dit maar een "Fabeltje..?"
- Is er nog iets open in Ede-Centrum buiten de plaatselijke kebab/McDonald's?
- Een voordelig studenten-sportcentrum of iets om je uit te leven (liefst tennis, we hebben zelf rackets)
- En voor mijn vriendin: kennen jullie een persoon/plaats waar je pianolessen kunt volgen voor een mooi prijsje?Dat was het!
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernardo's is ook weer open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |