quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef Joesse het volgende:
[..]
de meningen zijn verdeeld, ikzelf vind -naast Papillon- Eat Raw Meat = Blood Drool erg gaaf! En verder vind ik het album als geheel wel prettig om naar te luisteren
Zal die ene plaat eens gaan checkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
kwa singles staan er weinig goede nummers op, maar als geheel is het fantastisch om op een regenachtige donderdagavond aan te zetten, kippenvel gegarandeerd
Mooie woordkeuze. Maar nog effe; weet je ook van wie A Night Like This een cover is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
laat die discussie even ophoeren.
is nummer uit de eind 60-er jaren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Joesse het volgende:
A Night Like This een cover? Nee toch? Alleen het pianodeuntje wordt vaker gebruikt..
Nope, er komt een of andere vervanger (dame). Ben haar naam alweer vergeten..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen en knallen we gewoon die 3 uur vol goede platen.
marijke iets dacht ik... hij zet et net nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, er komt een of andere vervanger (dame). Ben haar naam alweer vergeten..
Ik zou Tessel wel weer eens willen horenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, er komt een of andere vervanger (dame). Ben haar naam alweer vergeten..
oké, interesting!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is nummer uit de eind 60-er jaren.
moet ik even in mijn geheugen graven, mijn vader had vroeger een bandje met hele oude nummers, daar stond deze ook op. zeker is dat het dezelfde melodie is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooie woordkeuze. Maar nog effe; weet je ook van wie A Night Like This een cover is?
Doe Eddy er dan ook bij, mis ze echt op de zaterdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zou Tessel wel weer eens willen horen
Ben wel heel benieuwd! Zal zelf ook eens gaan googlen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet ik even in mijn geheugen graven, mijn vader had vroeger een bandje met hele oude nummers, daar stond deze ook op. zeker is dat het dezelfde melodie is.
Oja, Marijke idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
marijke iets dacht ik... hij zet et net nog
Oja, Tessel ! heeft tegenwoordig wat met Sander, maar voor de rest hoor je maar weinig van haar. Ik vond haar in combinatie met Eddy wel leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zou Tessel wel weer eens willen horen
Zeker! Ik vond haar ook een leuke stem hebben maar toen ik een foto zag viel dat toch wat tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Tessel ! heeft tegenwoordig wat met Sander, maar voor de rest hoor je maar weinig van haar. Ik vond haar in combinatie met Eddy wel leuk.
gewoongert?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- eens is met gewoongert. 22 is een toffe track!
User hier op Fok! en op Twitter die nu ook aan het luisteren isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gewoongert?
22 was een toffe track, te veel gedraaid
Ze rookt en veel ook en dat vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zeker! Ik vond haar ook een leuke stem hebben maar toen ik een foto zag viel dat toch wat tegen
ah.. op die fietsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
User hier op Fok! en op Twitter die nu ook aan het luisteren is.
Grootste afknapper voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze rookt en veel ook en dat vind ik altijd een beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |