Serieus? Wist ik niet. Maakt opzich niet veel uit, imhoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een cover is.
Toch duidelijk een stuk minder t..o.v. Papillon. Staan er ubberhaubt wel platen op hun meest recente album die er echt uitspringen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien wel de slechtste single die de Editors ooit hebben uitgebracht.
Nee, ik vond 't echt een tegenvallende plaat. Papillon is het hoogtepunt, Bricks and Mortar en Eat Raw Meat = Blood Drool vind ik ook nog wel aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch duidelijk een stuk minder t..o.v. Papillon. Staan er ubberhaubt wel platen op hun meest recente album die er echt uitspringen?
Grappig, want wat jij schrijft heb ik een collega (Editors liefhebber) ook horen zeggen. Beetje een matig album als ik dat allemaal zo hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, ik vond 't echt een tegenvallende plaat. Papillon is het hoogtepunt, Bricks and Mortar en Eat Raw Meat = Blood Drool vind ik ook nog wel aardig.
de meningen zijn verdeeld, ikzelf vind -naast Papillon- Eat Raw Meat = Blood Drool erg gaaf! En verder vind ik het album als geheel wel prettig om naar te luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch duidelijk een stuk minder t..o.v. Papillon. Staan er ubberhaubt wel platen op hun meest recente album die er echt uitspringen?
kwa singles staan er weinig goede nummers op, maar als geheel is het fantastisch om op een regenachtige donderdagavond aan te zetten, kippenvel gegarandeerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grappig, want wat jij schrijft heb ik een collega (Editors liefhebber) ook horen zeggen. Beetje een matig album als ik dat allemaal zo hoor.
klopt ja! De opener bijvoorbeeld al, veel herhaling en als single totaal ongeschikt, maar het klinkt heel urgent op de een of andere manier, en gooit je gelijk in de hele sfeer van het album. Dan zet ik hem niet meer af.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kwa singles staan er weinig goede nummers op, maar als geheel is het fantastisch om op een regenachtige donderdagavond aan te zetten, kippenvel gegarandeerd
Hm, ik heb dat gevoel nog niet gehad bij die cd. Misschien zet ik 'em van de week nog een keertje op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kwa singles staan er weinig goede nummers op, maar als geheel is het fantastisch om op een regenachtige donderdagavond aan te zetten, kippenvel gegarandeerd
dat dus.. kent iemand de vervanger?quote:
Wat mij betreft geen en knallen we gewoon die 3 uur vol goede platen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat dus.. kent iemand de vervanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |